Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri koski selkään

Vierailija
09.01.2020 |

Kesken keskustelun. En tiedä onko se normaalia ystävällistä käytöstä vai häirintää vai flirttiä vai mitä. Itseäni aina hämmentää tällainen. Itäeurooppalaisille tuo on kai normaalia. Tyyppi tietää, että minulla on mies ja hän on itse paljon vanhempi ja aikanaan toiminut luottamusmiesasioissa.

Jotenkin menin ihan puihin tuossa kun olen kokenut hyväksikäyttöäkin nuorena ja en aina ymmärrä ihmisiä. Ajatuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika, äkkiä tekemään ilmoitus poliisille ja someen meetoo-kampanja pystyyn! Miten ihmiset voikin olla nykyään näin pihalla...

Miten sait itsesi näin kierroksille? Ja se on me too. Sellaista sanaa kuin "mee" ei tietääkseni englannin kielessä ole. Mutta tosiaan, rauhoituhan hiukan.

Vierailija
22/29 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä työkaverilla oli tapana koskea esim olkapäähän jos tuli jotain selvittelemään koneelle. 

Nuoremmalle kaverille tämä tapa vissiin herätti kovasti ahdistusta, kun valitti esimiehelle ja vanhempi joutui sitten käymään asian läpi ja sai varoituksen tavastaan.

nuorempi oli alle 30v mies ja vanhempi 45v nainen.

Ilmeisesti siis setänainen tai joku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika, äkkiä tekemään ilmoitus poliisille ja someen meetoo-kampanja pystyyn! Miten ihmiset voikin olla nykyään näin pihalla...

Jaahas, ketjuun saapui joku vouhkaaja.

Vierailija
24/29 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä on, että miehesi on paljon vanhempi ja on toiminut luottamustehtävissä?

Vierailija
25/29 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komealta ja mukavalta suomalaismieheltä ei haittaa, mutta setämieheltä en hyväksyisi. Enkä maa multa.

En hyväksyisi mitään seksuaalista keneltäkään paitsi omalta mieheltä. Ap

No miten sitten ikinä päädyitte yhteen, kun hän ei ilmeisesti mitenkään osoittanut olevansa seksuaalisesti kiinnostunut sinusta?

Vierailija
26/29 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työkaverina mies, joka on muutamaan otteeseen koskettanut alaselkääni tyyliin ohjaa minua käsi ristiselässäni mihin suuntaan kuljemme. Mies on minua muutaman vuoden nuorempi ja olemme samassa asemassa töissä, joten mies ei ole holhoavassa asemassa minuun nähden. En pidä elettä iskuyrityksenä tai kiinnostuksen osoituksena, mutta minusta se on ärsyttävä ja alaselkään/ristiselkään koskeminen on liian intiimiä työkaverilta. Hartioihin tai käsivarteen koskettaminen olisi työkaverilta hyväksyttävää.

Vierailija
27/29 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hipaisiko peppua?

Vierailija
28/29 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokin kosketus tuntuu sinusta epämiellyttävältä se on silloin epämiellyttävää. Syyt tunnistat itsessäsi ja sen takia et halua, että sinua taputellaan hyvässäkään tarkoituksessa. Vain se on  tärkeää.

MInäkin kuulun taputtelijoihin, mutta siinä on oltava todella herkkätunteinen välttääkseen aiheuttamasta toisella epämiellyttävää oloa. Joskus mokaa ja tajuaa heti, että miksi menin taputtelemaan. Joskus kysyn saanko taputtaa ja jos toinen ei halua sanoo myös ei. Niin on selkeintä.

Jos työkaverisi ei eleellään tarkoittanut mitään, niin anna mennä nyt ohi., Jos taputtelee vielä uudelleen kiellä. Ja jos ei usko, niin sitten pomolle. 

Suurta numeroa en nostattaisi ennen kuin oikeasti tunnistaa lähentelyn merkit.

Vierailija
29/29 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti osaa suhtautua toisen ihmisen tunnetilaan.

Aloittaja sanoo heti alussa että hän on kokenut aiemmin hyväksikäyttöä. Ymmärrän tämän hyvin, koska itsekään en samaa kokeneena halua vieraita ihmisiä liian lähelle. Se voi oikeasti ahdistaa ja tuoda vanhat tunteet hyvinkin syvältä taas pintaan. Kannattaa joskus miettiä ennen kuin alkaa dissata toisen kokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan