Työkaveri koski selkään
Kesken keskustelun. En tiedä onko se normaalia ystävällistä käytöstä vai häirintää vai flirttiä vai mitä. Itseäni aina hämmentää tällainen. Itäeurooppalaisille tuo on kai normaalia. Tyyppi tietää, että minulla on mies ja hän on itse paljon vanhempi ja aikanaan toiminut luottamusmiesasioissa.
Jotenkin menin ihan puihin tuossa kun olen kokenut hyväksikäyttöäkin nuorena ja en aina ymmärrä ihmisiä. Ajatuksia?
Kommentit (29)
En jäisi miettimään tilannetta. Toisille koskettaminen on luonnollisempaa, eikä se tarkoita mitään flirttiä tai seksuaalista.
Voi hyvänen aika, äkkiä tekemään ilmoitus poliisille ja someen meetoo-kampanja pystyyn! Miten ihmiset voikin olla nykyään näin pihalla...
Riippuu minkältyylisestä ihmisestä kyse?
Komealta ja mukavalta suomalaismieheltä ei haittaa, mutta setämieheltä en hyväksyisi. Enkä maa multa.
Vierailija kirjoitti:
Yläselkään vai alaselkään?
En muista enää. Ap
Minä olen naisvaltaisella alalla ja meillä halitaan ja ja taputellaan kaveria olkapäälle. Ihan normaalia ja en ole ikinä ajatellut lähentelynä tai muuna. Jos joku setämies taputtelisi koko ajan nuorempaa naista niin se ehkä ihmetyttäisi.
Voi olla että tulet joku päivä kaapista, jos tuo nyt voimakkaasti vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko työkaveri mies vai nainen
Mies. Ap
Ihan idioottimainen tuo loppukommenttisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naisvaltaisella alalla ja meillä halitaan ja ja taputellaan kaveria olkapäälle. Ihan normaalia ja en ole ikinä ajatellut lähentelynä tai muuna. Jos joku setämies taputtelisi koko ajan nuorempaa naista niin se ehkä ihmetyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan idioottimainen tuo loppukommenttisi.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vain itse nauttia halailuista ja taputteluista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Komealta ja mukavalta suomalaismieheltä ei haittaa, mutta setämieheltä en hyväksyisi. Enkä maa multa.
En hyväksyisi mitään seksuaalista keneltäkään paitsi omalta mieheltä. Ap
Lähtöruudun kautta.
Mikä iljettävä ahdistelija.
Minua eräs paikallinen nistispurgu yllättäen nappasi niskasta kiinni takaa bussissa istuessani ja puristi kovaa. Hetkeksi häkellyin.
No nyt se on kuollut. Karma?
Jos työkaverisi vaan horjahti ja otti sinusta tukea, tasapaino kun vanhemmilla saattaa horjua ihan selittämättömästi. Joskus nähnyt vanhahkon ihmisen seisomassa ihan perusasennossa ja yht´äkkiä ottaa pari askelta taaksepäin ilman mitään näkyvää syytä.
Jos mua koskettais TODELLA komea tumma mies (ulkomaalainen) niin en laittais vastaan. Sen sijaan jos joku tyypillinen suomalainen olmi tekis noin, niin tekisin ilmoituksen. Yök!
-n23
En miettisi tuollaisesta paljoakaan.