Ihanat rääkyvät vauvat paikallis busseissa Espoossa
Tänään taas kuljin kotiin päin bussilla ja jossa on kohtaa bussiin astui äiti vaunuineen. Voi sitä huuto rääkymis kiljuntaa sai taas kuunnella loppu kotimatkaa. Aah. Argh.
Kommentit (12)
Ajattele, sinä pääset siitä rääkyjästä eroon omalla pysäkillä, mutta sen mutsi joutuu kuuntelemaan sitä älämölöä vielä himassaankin.
Onneks ei kakaroita!
Se on hyvä että edes joku lisääntyy, muuten olemme ku-sessa.
Täytyyhän niitten antaa huutaa kun sitten kotona ne on taas tosikilttejä....
Voit tietysti huudattaa musaa. Jotain kivaa pilteille.
Samanlainen rääkyvä paskaputki olit itse.
Niinpä, ja ajattelepa vähän, että itse olet joskus aikoinaan ollut ihan samanaikainen, vauva siis. Ai niin, mutta sinähän et itkenyt koskaan, etkä missään, tietenkään😅
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ja ajattelepa vähän, että itse olet joskus aikoinaan ollut ihan samanaikainen, vauva siis. Ai niin, mutta sinähän et itkenyt koskaan, etkä missään, tietenkään😅
Kuljin 90-luvun alussa paljon bussilla enkä muista, että silloin lapset olisi rääkyneet koko ajan. Äidit hyssytti niitä ja yritti viedä huomion muualle. Nyt äidit tuijottaa puhelinta ja lapset saa huutaa.
Et näytä tietävän lestojen seuramenoista.
Luojan kiitos ei enää tarvitse
a) asua pääkaupunkiseudulla
b) käyttää julkista liikennettä
Ei ole mitään masentavampaa kun istua työn orjien ja paskasakin kanssa samassa isossa peltilaatikossa pimeänä, kylmänä ja märkänä talvipäivänä. Lapset rääkyy, tantat kälättää, spurgut haisee ja joka iikalla on naama norsunvitulla.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei enää tarvitse
a) asua pääkaupunkiseudulla
b) käyttää julkista liikennettäEi ole mitään masentavampaa kun istua työn orjien ja paskasakin kanssa samassa isossa peltilaatikossa pimeänä, kylmänä ja märkänä talvipäivänä. Lapset rääkyy, tantat kälättää, spurgut haisee ja joka iikalla on naama norsunvitulla.
Kyllä. Tämän vuoksi ostin auton ja kuljen työ- ja muut matkat nykyään mukavasti omassa rauhassa.
Onpa täällä negaa taas - lapsivihaa, äitivihaa. Jospa keskittyisit surkean elämäsi todellisiin ongelmiin etkä olisi noin sietämättömän suvaitsematon. Lienet su vak ki ?
Semmosta se on.
Osta auto tai korvatulpat.