Jouduin erottamaan hurjasti tappelevat 8-vuotiaat väkisin toisistaan ja nyt pelkään että vieraaseen lapseen jäi kiinni pitämisestäni mustelmia
Puistossa ihan yllättäen poikani kimppuun kävi fyysisesti huomattavasti lastani isompi poika. Repi tukasta ja mukiloi, pyörivät maassa. Jouduin ottamaan tätä poikaa ranteista kiinni että oma poikani pääsi tilanteesta irti. Sitten pojan isä juoksikin läheiseltä talolta pahoittelemaan ja kertoi että hänen lapsensa on kehitysvammainen eikä oikein aina ymmärrä. Minua alkoi pelottaa, jos tähän vieraaseen lapseen jäikin jälkiä kiinni pitämisestä. Mitä siitä voi seurata? Tuo oli ihan äärimmäinen pakkotilanne kun tuo kimppuun käynyt raapi ja repi poikaani kuin joku eläin eikä uskonut huutoa irroittaa.
Kommentit (8)
No ehkäpä sinullakin on näyttää raapimiset.
En usko että seuraa mitään, koska pojan isä pahoitteli tilannetta. Isä tietää, että poika on arvaamaton, ja välillä käytökseen on pakko puuttua ottamalla fyysisesti kiinni.
Ettäkö jos ei ollut pakkotilanne niin mitä siitä voisi seurata??? Kai siitä silloin pahoinpitely tulee.
Älä huoli. Isä varmaan ymmärtää.
Kerran bussissa keskellä kaupunkia minun kanssani jäi pysäkillä pois äiti lastenvaunuineen ja mukanaan pari taaperoa. Yksi lapsista lähti juoksemaan hirveää vauhtia autotietä kohti kun äiti vielä nosti vaunuja ulos. Ehdin napata lasta haalarista kiinni aivan auton edestä. Lapsi kaatui ja alkoi itkeä. Äiti kiitteli minua ja veikkaan että lapselle tuli mustelmia kaatumisesta. Jos olisi minulle tullut tuosta jotain seuraamuksia niin olisin nauranut paskat.
Eli sama asia
Jaa että kaikki kehitysvammaiset ovat väkivaltaisia hulluja?? Hienosti opetat lapsellesi ennakkoluuloja.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että kaikki kehitysvammaiset ovat väkivaltaisia hulluja?? Hienosti opetat lapsellesi ennakkoluuloja.
No tämä tapaus sattui olemaan, ei kai se äiti tai poikansa sille mitään voi jos joku yhtäkkiä hyökkää kimppuun? Siis muuta kun yrittää pelastaa lapsensa.
Mikä pelottaa?