Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tai oletko ollut toinen nainen?

Vierailija
09.01.2020 |

Muut voi skipata tämän kommentoimatta.
Oliko kyseessä pelkkä seksisuhde vai toive, että mies jättää vaimonsa?
Millainen fiilis sinulla oli? Itsetuntobuusti vai häpeä?
Miten suhde loppui?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pelkkää seksiä ja hauskaa yhdessäoloa, mies taisi toivoa enemmänkin. Itse tunsin jonkin verran huonoa omaatuntoa, toisaalta en halunnut ottaa liikaa syytä omalle kontolleni, sillä mies oli aloitteellinen koko suhteen ajan ja tiedän, etten omalla toiminnallani mitenkään "vampannut" häntä. Suhde loppui minun aloitteestani, kun hetken huumaksi tarkoitettu juttu venyikin turhan pitkäksi, ja halusin keskittyä muihin ihmissuhteisiin.

Vierailija
2/8 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on tästä asti aikaa. Muutama lantti mammonaa mielin määrin kahvii tupakkaa.

Kolmas Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kohta 20 vuotta. Molemmilla on parisuhteet ihan ok kunnossa, mutta tarvitsemme toisiamme aina silloin tällöin. Emme kumpikaan halua tästä enempää. 

Vierailija
4/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä tapailin tovin miestä joka oli kihloissa. Miehen kihlaus purkautui tämän johdosta. Hän nopealiikkeisenä ehti tosin tapailemaan jotain kolmatta naista minun ohessani. Fyysinen vetovoima välillämme oli suurta mutta muutoin miehessä/suhteessa ei ollut kannuksia mihinkään vakavampaan. Lopetin sen, mies oli jotensakin näreissään.

Myöhemmin osallistuminen kolmiodraaman, missään roolissa ei ole kiinnostanut.

Vierailija
5/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, ei ollut hääviä.

Vierailija
6/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhde. Varatut ei jää roikkumaan, ne ei huutele kylillä, huolehtii ehkäisystä, ei odota mitään enempää, jne.

Vierailija
7/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin se toinen nainen. Ei ollut millään muotoa suunniteltu tarina enkä suosittele kellekään, mutta kipuilujen jälkeen meidän tarinassa rakkaus voitti. Nyt onnellisesti yhdessä omassa isossa ok-talossa lapsikatraan kera <3 

Vierailija
8/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi