Millä lähes 20 v sormissa olleet sormukset pois?
+30 kg lihottu tuossa ajassa ja ei lähde enää muuta kuin leikkaamalla, mutta miten? Yritin jollain pihdeillä mitä kotoa löytyi mutta en saanut edes ujutettua tuohon sormuksen ja ihon väliin. Alkanut ahdistaa nämä tiukat sormukset sormissa eikä varmaan ole terveellistäkään.
Kommentit (20)
Käy kultasepänliikkeessä, auttavat. Voit myös jättää sormukset sinne, jos haluat niitä isonnettavan.
Jossain kultasepänliikeessä varmasti pystyvät katkaisemaan, mutta enemmän mua ihmetyttää, että miten on mahdollista pitää noin pitkään sormuksia yhtä mittaa.. Eikö sun kädet koskaan likaannu niin, että ne pitäisi pestä kunnolla? Et tee mitään remonttihommia tmv missä sormukset voisi jäädä kiinni ja aiheuttaa onnettomuusriskin? Et leivo, tee taikinaa..? Ihan siis hämmästyneenä kysyn, itse en siis sormuksia pidä ollenkaan kun niitä saisi päivittäin olla ottamassa pois jo ihan hevosharrastuksen takiakin.
Vierailija kirjoitti:
Jossain kultasepänliikeessä varmasti pystyvät katkaisemaan, mutta enemmän mua ihmetyttää, että miten on mahdollista pitää noin pitkään sormuksia yhtä mittaa.. Eikö sun kädet koskaan likaannu niin, että ne pitäisi pestä kunnolla? Et tee mitään remonttihommia tmv missä sormukset voisi jäädä kiinni ja aiheuttaa onnettomuusriskin? Et leivo, tee taikinaa..? Ihan siis hämmästyneenä kysyn, itse en siis sormuksia pidä ollenkaan kun niitä saisi päivittäin olla ottamassa pois jo ihan hevosharrastuksen takiakin.
Kyllä kädet saa (tietääkseni) pestyä vaikka sormukset ovat sormessa. Ala-asteella tosiaan sormiin laittanut ja nyt yli kolmekymppinen ja en ole ottanut pois, miksi pitäisi? En leivo, ent ee taikinaa, en remontoi.
Alkoi vähän oksettaa, kuka sekopää ei ota sormuksia pois? Käsienpesu? Kokkaus?
Jeesus kristus mikä sontiainen
Kuuklaa se lankaniksi, aina toimii.
Yöks! En halua katsoa kokkiohjelmia joissa paskiaisella on sormuksia sormessa.
Jos lopullisesti haluat pois, niin voihan ne vaikka katkaista. Mutta ihan saippuavedellä voisi koittaa? Jos nivelien kohdalta ei mahdu, niin voi olla ettei ilman katkaisemista saa millään pois :( En minäkään ota sormusta pois kokonaan yleensä ikinä, mutta kyllä välillä pyörittelen sormissa ja vedän tosta alemman nivelen yli.
Osta sivuleikkuri ja niillä poikki.
Koeta kestää, kun kerran olet antanut niiden kiinni kasvaa. Kyllä sinne nyt jonkun työkalun terät väliin mahtuu, liha joustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kädet saa (tietääkseni) pestyä vaikka sormukset ovat sormessa. Ala-asteella tosiaan sormiin laittanut ja nyt yli kolmekymppinen ja en ole ottanut pois, miksi pitäisi? En leivo, ent ee taikinaa, en remontoi.
Siksi, että siellä sormusten alla muhivat pöpöt kosteudessa. Yök.
Ensiavussa pitää käydä nyt, niillä on leikkurit
Luulin että kaikki tietää jo lankaniksin. Mutta aikamoinen sontasormi on. Onkohan pessyt römpsääkään 20 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ruokaa laitat kuitenkin? Yööök. Itse en ainakaan saa pestyä käsiä ja sormuksia kunnolla ottamatta niitä pois. Siis kai nyt jokainen tervepäinen ihminen pesee myös ne aina sormessa muhivat sormuksetkin? Ja mitenkä se kuivaaminen sieltä alta muka onnistuu jos ne ovat sormessa (ja jos väliin ei mahdu edes pihdin kärkeä)? Sormusten alla on ihan mieletön määrä pöpöjä ja siellä ne sitten muhivat kosteassa. Ihan sama jos olet itse tottunut saastaasi, mutta please, älä esim. kokkaa kenellekään muulle.
Kuuklessa on satoja videoita langalla irrotuksesta, oot laitoksessa? Hoitaja irrottaa!
https://i.imgur.com/IN8uaCt.mp4
Kokeile tätä jos jotenkin saat langan ujutettua sormuksen ali. Muuten ei auta kuin katkoa sormukset.
Olen muutama päivä, ehkä jopa viikko, niin suolattomalla ruokavaliolla kuin pystyt. Samalla myös hyvin kevyellä tietty. Syö greippiä ja muita nestettä poistavia aineksia.
Sen verran sormet tästä kaventuvat, että kultaseppä (jos itse et) saa kyllä katkaistua ne.
Näin teki äitini muutaman vuoden eron jälkeen. Kauhea bakteeripesähän tuollainen systeemi on, ihan järkyttävää. Ei se näkyvä lika vielä mitään, mutta sormuksen alla pesii satoja miljoonia öttiäisiä.
Ihmiset eivät aina ymmärräkään, mikä ero on pesemättömilläkin paljailla käsillä ilman sormuksia ja lyhyitä kynsiä. Nämä ovat puhtaat verrattuna pestyihinkin käsiteltyihin kouriin.
Langalla ehjänä, hohtimilla rai sivareilla sekunnissa. Aika sika kyllä olet.
Siis miksi kukaan pitäisi ala-asteaikaisia sormuksia vielä aikuisenakin? Wtf
0/5 mutta kiitos ällöttävästä ajatuksesta. Itsehän otan sormukset aina pois, kun kotiin pääsen. Ai ai, mahtaisi olla muhevat haisut sormusten alla, jos ei niitä olisi riisunut vuosiin.
Ei todellakaan ole ollut terveellistä tähän astikaan, jos todella et ole ottanut niitä 20 vuoden aikana kertaakaan pois. Mitä siellä alla muhiikaan.