Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

selkä kipeä

20.06.2006 |

Huolestuttaa. Olen viikolla 5 raskaana ja selkä ollut jo kolme päivää kipeänä. Kipu tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta kävelylenkillä ollessa. Ensimmäisenä päivänä se tuntui vasemmalla puolella, toisena molemmin puolin alhaalla ja nyt taas tänään on tuntunut enemmän vasemmalla puolella. pelottaa että on joku tulehdus tai raskaudessa muuten joku vikana.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostais vähän iskiäs kivulta. kannattaa varmaan käydä lääkärissä jos kipu ei hellitä.

tsemppiä

Vierailija
2/4 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rv 5+4. Mullakin on ollut muutaman päivän alaselän kipuja, tarkemmin takapuolen jommalla kummalla puolen (vaihtelee). Olen tunnistanut sen iskias kivuksi. Mulla oli samanlaista edellisen raskauden aikana (poika 1,5 v) varsinkin alussa. Se helpotti loppua kohden. Siihen ei auttanut oikeastaan muu kuin liikunta, vaikka se ensin tuntuikin ikävältä. Mutta tottahan aina kannattaa tarkistuttaa lääkärillä tai neuvolasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen hierojalla käyntiä. Mulla kanssa kovia selkäkipuja raskauden aikana. Neuvolat eivät aina hierontaa suosittele, mutta tuttu hierojani on hieronut useita raskaana olevia naisia. Kaikki hierojat eivät sitä teekkään. mulla raskauden aikainen elämä helpottui tosi paljon. Auttaa myös nukkumiseen ja synnytykseen.

äiti ja poika 4 kk

Vierailija
4/4 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa eivät noteeraa asiaa mitenkään vaikka olen asiasta monesti motkottanut. Naisen osa on ilmeisesti kärsiä. :(