Nainen, Kuinka usein tahdot yhdyntää?
Jos saisit huomiota ja hellyyttä riittävästi eikä miehesi haluaisi yhrään enempää kuin sinä, niin kuinka usein tahtoisit yhdyntää?
Kommentit (28)
En tiedä, mutta nyt on jäätävä kakkahätä
Hankala ajatella kovin selkeästi nyt kun koitan keskittyä ripuloimiseen.
En tiedä, vaikea sanoa... ehkä kerran viikossa?
Jos aidosti olisi noin (ei teeskentelevä mies, hyh) siinä tapauksessa vaikka joka , tai joka toinen päivä, fiiliksen mukaan. Mutta tosiaan pitäisi olla se oma rakas haluttava ja mikä tärkeintä, uskollinen kumppani, muut(en) ei käy
Nyt kyllä perseessä rytkyttää siihen malliin että pakko lähteä vessaan päin kävelemään, eikä enään ehdi tänään vastata. N o huomenna sitten, ehkä.
Lähes päivittäin, joskus toki olisi välipäiviä ja päiviä jolloin olisi useampikin kuin yksi kerta.
joka tai joka toinen päivä riippuen vähän menosta, joskus limakalvot tarvitsee vähän lomaa. :D mutta joka päivä harrastaisin seksiä mieluiten. Toteutuu vaihtelevasti.
Joka päivä. Mies ei vaan anna.
Muu hellyys ja läheisyys on tärkeåä ja ihanaa mutta ei ne yhdyntåseksin tarvetta poista.
Miehet vaan on ihme pihtareita.
Joka päivä tai about viitenä päivänä viikossa.
Mieluiten kyllä alottaisin jokaisen päivän seksillä.
Oon viikonloppu-etäsuhteessa, silloin harrastellaan monta kertaa. Arkisin tietysti haluttaa koko ajan, kun hekumoi edellistä viikonloppua ja odottaa seuraavaa, eli vastaan että joka päivä. Mutta jos käytännössä joka päivä olisi mahdollista saada, niin ehkä se hiukan tasaantuisi.
N40
Joka päivä, mies haluaa selvästi harvemmin. Positiivista on se, että silloin kun hän haluaa, lähes aina se on 3-4 kertaa putkeen. Tätä tapahtuu noin kerran-kaksi viikossa. Eli periaatteessa kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten kyllä alottaisin jokaisen päivän seksillä.
Sama. Olen erittäin antiaamuihminen ja vihaan aikaisia herätyksiä, mutta jos sen saisi seksinä niin ei haittaisi ollenkaan :)
N37
Joka päivä. Siksipä mulla onkin uusi mies jokaiselle illalle. Pilluun ne spermat kuuluu ja tulee ihanan lutkahtava olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten kyllä alottaisin jokaisen päivän seksillä.Sama. Olen erittäin antiaamuihminen ja vihaan aikaisia herätyksiä, mutta jos sen saisi seksinä niin ei haittaisi ollenkaan :)
N37
Sut olis ihana herättää nuolemalla. ;)
N40
0/365 valitettavasti.