Minusta puhutaan pahaa selän takana ja ihmiset usein tuijottavat minua
Olen alle 30-vuotias nainen. Viimeisen vuoden aikana olen havainnut, että kadulla ihmiset usein tuijottavat minua ja tuntuu siltä että kaikki puhuvat minusta jotain pahaa. Olen miettinyt tähän syitä, mutta ei ole vielä selvinnyt..
Tällaista ei ole ennen elämässäni taphatunut, se on alkanut vasta noin vuosi sitten. Olen aivan normaalisti pukeutunut ja en tiedä missä on vika. Ulkomailla tilanne helpottaa, mutta Suomessa melkein jokapaikassa tuntuu siltä että joku aina tuntee minut ja puhuu minusta pahaa ja sitten hekin tuntevat minut ja nauravat kaikki yhdessä minulle...
Olisi mieleniiinoitsta tietää olenko tehnyt jotakin, mitä minunkin kuuluisi saada tietää..
Mistä tämä johtuu ja onko muilla tällaisia kokemuksia..?
Kommentit (5)
Pötyä. Tuo tapahtuu vain oman pääsi sisällä. Hae terapeuttista apua jos tuon tuntuu raskaalta
mies51v
Ongelmasi on pääsi sisällä. Omistat huonon itsetunnon.
Niin varmaan. Kaikki tunnistavat sinut ja kaikki puhuvat sinusta. Mikä sinussa on niin merkittävää, että saat kaikkien ihmisten huomion?
Jos et keksi syytä tuijotukseen, niin kaikki on vain kuvitelmaa. Sen jos mikä pitäisi huolettaa sinua sata kertaa enemmän kuin kuviteltu tuijottaminen
Nojaa, muu maa mustikka. Pidän mustikasta..