Olisitko maan myynyt jos mies sanoisi että sinun kanssasi kaikki muu on parempaa kuin kenenkään muun kanssa
paitsi petipuuhat, kun tiedät itsekin ettet ole kovin kiihkeä sängyssä. Haittaisiko se ratkaisevasti suhteessa.
Kommentit (10)
En haluaisi kuulla vaikka varmasti tietäisin sen itsekin. Ihan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
Miehenä tuntuisi todella hirveältä kuulla tuollaista
Sianjättöaikaahan se tuollainen enteilee.
Mies syyttää naista siitä ettei nainen ole kiihkeä sängyssä. Mikä hän luulee olevansa itse?
Voisiko hän jotenkin vaikuttaa itse asiaan, vain luuleeko että kiihko syttyy toista syyllistämällä, painostamalla ja törkeästi muihin vertaamalla.
Olin aviomiehelleni eka, kuten hän minulle, joten ei sanonut koskaan mitään noin tyhmää ;)
Haittaisihan se, mutta toisaalta minä tykkään seksistä ja se on tärkeää minulle. Jos mies sanoisi kaikki muu toimii paitsi siivoushommat (en tykkää) niin ei haittais. Eli itsestäsihän tämä on kiinni loppujen lopuksi.
no ajattelisin että ne jotka on aina kiihkeitä, on joko "kiihkeitä", tai sit maksullisia naisia.. eli feikkaa... koska pitkässä suhteessa harva on aina kiihkeä..
tolloin ajattelisin, ettei me sovita yhteen koska jos en ole kiihkeä se tarkoittaa että mies ei paneta. en alkais minkäänlaisee suhteesee selasen akans.
Haittaisi. Ei se, että tuo olisi totta, vaan se että mies sanoo jotain tuollaista ääneen.