Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitteellinen tilanne: jäät kiinni AV:lla kirjoittelusta

Vierailija
08.01.2020 |

Elikkäs... Työnantajasi saa selville mitä olet kirjoitellut AV:lle, eikä hyväksy trollailua, muiden haukkumista, jne. epäasiallista mitä olet tänne suoltanut vuosien mittaan, koska ne ovat firman arvojen vastaisia. Myönnät tekosi.

Hän tarjoaa sopimusta missä työsuhteesi puretaan välittömästi, vaikkapa viikon palkkaa vastavaa korvausta vastaan. Sinä taas lupaat ettet vie asiaa eteenpäin. Suostutko työsuhteen vapaaehtoiseen purkamiseen? Jos et, niin paljonko työantajan pitäisi pulittaa, että sinulle saisi antaa kenkää heti? Vai suostuisitko ollenkaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vetäisin kaikki muutkin mukaan tilanteeseen. Tulisi työnantajalle kallis tikki. Mahdoton tilanne tässä tapauksessa

Muista eriarvoinen kohtelu.

Vierailija
2/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. Seison kaiken koskaan tekemäni tai kirjoittamani takana. En edes pitäisi tuollaista tapahtumaa kohdallani mahdottomana, sen verran sairaisiin poliittisen korrektiuden lieveilmiöihin olen työelämässä törmännyt. Nyt työttömänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään suostuisi. En ole aiheuttanut täällä vahinkoa työnantajalleni, joten kyseessä olisi laiton irtisanominen ja saisin isot korvaukset. Sitten etsisin uuden työpaikan.

Vierailija
4/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vetäisin kaikki muutkin mukaan tilanteeseen. Tulisi työnantajalle kallis tikki. Mahdoton tilanne tässä tapauksessa

Muista eriarvoinen kohtelu.

Käytännössä hyvin vaikea todentaa ja tuskin kukaan yksin tuota tekisi. Voisi olla tuon jälkeen hiljaista  työmaalla.En kehottaisi kokeilemaan, ihan itsesi puolesta:-)

Vierailija
5/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap jo täyttänyt 15?

Vierailija
6/6 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaisi lööppeihin trollausoikeuksiaan puolustavana av-mammana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi