Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä
Kommentit (8664)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles ja Wille ottavat vastaan ilomielin jos elämä käy mahdottomaksi Canadassa.
Mutta ottavatko Meghania?
Britit eivät ota.
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000006393938.html
Kanadalaisten pitäsi maksaa näiden turhakkeiden viulut, ei hyvää päivää...
Kylläpä on kovasti turhakkeita, kun täälläkin monta sataa sivua paasataan 😊. Ainakin suomi-avmamma on tyytyväinen, kun juoruilunhimoissaan saa mässäillä toisten elämällä.
Globalismi on unohdettu idea kun koronat ja muu haittaa. Globalismihöttöhän on rikkaitten keksintö, saavat matkustella ja käyttää maapalloa kenttänään isoilla rahoillaan ja tarvittaessa palata aina suojabunkkeriin joka maksaa miljoonia.
Nyt se Globalismi tuli rahoineen tiensä päähän. Rahalla ei ole isänmaata. Ja näitten rikkaitten agenda kusahti kiville sillä kukaan ei enää usko ettei rajoja tarvittaisi.
Kukaan ei usko enää tuollaiseen höttömaailmaan. Rasismin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä ettei usko. Myös valkoinen albiino saa hivutusta afrikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä nyt vaan voi maksaa itse kulujaan?
Mistä sitä tietää kuka ne maksaa? Ei sitä ole kerrottu julkisuuteen. Veikkaan että Charles maksaa.
Ei ainakaan he itse. Ja Kanadan kulut menee kanadalaisille.
Se siitä "taloudellisesta riippumattomuudesta".
He eivät itse päätä sitä tarvitsevatko he turvamiehiä ja kuinka monta. Luulen että heillä ei ole minkäänlaista sananvaltaa edes asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä nyt vaan voi maksaa itse kulujaan?
Mistä sitä tietää kuka ne maksaa? Ei sitä ole kerrottu julkisuuteen. Veikkaan että Charles maksaa.
He eivät itse päätä sitä tarvitsevatko he turvamiehiä ja kuinka monta. Luulen että heillä ei ole minkäänlaista sananvaltaa edes asiassa.
Itse kuitenkin halusivat taloudellisen riippumattomuuden, joten itse myös maksavat turvajärjestelyt.
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Ei Meghaniakaan kauhean älykkääksi voi syyttää, jos hän tosiaan jo nyt havittelee Hollywoodiin. Aivan liian pian, aivan liian läpinäkyvää. Mutta nopeaa käänteissään ja kärsimätöntähän tuo hänen toimintansa on koko ajan ollut.
Miksi liian pian?
Taas ollaan jättämässä vanhoja ystäviä. Tilalle halutaan Aniston ja Bitt.
Minua enemmänkin huvittaa nämä tässä keskustelussa olevat viestit kuin itse Meghan. Jatkakaa kiitos älyttömyyksiänne. Varsinkin tämä tyyppi, joka on yhdistänyt Meghanin cia:an, mossadiin, i s i kseen, venäläisiin ja joogahihhuleihin. Ehtivä tytteli mitättömäksi ö-luokan entiseksi näyttelijäksi.
Mistä sen bafta vitsin näkee? Linkkiä?
Haluavatko englantilaiset turvamiehet töihin Kanadaan? Luultavasti turvamiehet on ostettava Kanadasta. Jotenkin tuntuu, etteivät perusteellisesti pohtineet kaikkia yksityiskohtia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen bafta vitsin näkee? Linkkiä?
Ilta-Sanomat.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Ei Meghaniakaan kauhean älykkääksi voi syyttää, jos hän tosiaan jo nyt havittelee Hollywoodiin. Aivan liian pian, aivan liian läpinäkyvää. Mutta nopeaa käänteissään ja kärsimätöntähän tuo hänen toimintansa on koko ajan ollut.
Miksi liian pian?
No tulee vaikutelma ettei hänellä ollut aikomustakaan oikeasti opetella kuninkaalliseen rooliin ja sen vaatimiin velvollisuuksiin, halusi vain mahtihäät ja statuksen, jonka turvin sitten nousta urallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka lähtee seuraavana?
https://www.newidea.com.au/meghan-markle-culls-friendships-oprah-winfre…
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Miksi liian pian?
No tulee vaikutelma ettei hänellä ollut aikomustakaan oikeasti opetella kuninkaalliseen rooliin ja sen vaatimiin velvollisuuksiin, halusi vain mahtihäät ja statuksen, jonka turvin sitten nousta urallaan.
Mitä olisi pitänyt tehdä? Maata kaksi vuotta mammalomalla? Tuskin sekään olisi kelvannut, olisi vinguttu että miksei mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida Brad Pittiä kiinnostaa pyrkyrin ja älyn jättiläisen ystävyys😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Miksi liian pian?
Mitä olisi pitänyt tehdä? Maata kaksi vuotta mammalomalla? Tuskin sekään olisi kelvannut, olisi vinguttu että miksei mene töihin.
No tuollahan se lukee. Lukiluki.
Mille/kenelle tahansa julkkikset nauravat. Oli se sitten Trump tai kuka hyvänsä niin olen näiden ilkuttujen puolella.
Julkkikset on ainoastaan työkaluja joilla muovataan suurten ihmismäärien mielipiteitä. He sanovat sen mitä heidän käsketään sanoa.
Ja lampaat seuraavat heitä kyseenalaistamatta.
Mut hei "kun Brad Pitt sanoi näin niin se on totta".
Vaadin aaada aasinsillan Megsusta ja joogamafiasta koronaan! Kenties Ahvenanmaan kautta koukaten?
Joku voisi myös avata ”putin tissien välissä”-hokemaa?