Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä

Vierailija
08.01.2020 |

Uusin ig postaus Sussex Royals sivulla.

Kommentit (8664)

Vierailija
8321/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä nyt vaan voi maksaa itse kulujaan?

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000006393938.html

Mistä sitä tietää kuka ne maksaa? Ei sitä ole kerrottu julkisuuteen. Veikkaan että Charles maksaa.

Ei ainakaan he itse. Ja Kanadan kulut menee kanadalaisille.

Se siitä "taloudellisesta riippumattomuudesta".

Vierailija
8322/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charles ja Wille ottavat vastaan ilomielin jos elämä käy mahdottomaksi Canadassa.

Mutta ottavatko Meghania?

Britit eivät ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8323/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadalaisten pitäsi maksaa näiden turhakkeiden viulut, ei hyvää päivää...

Vierailija
8324/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on kovasti turhakkeita, kun täälläkin monta sataa sivua paasataan 😊. Ainakin suomi-avmamma on tyytyväinen, kun juoruilunhimoissaan saa mässäillä toisten elämällä.

Vierailija
8325/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globalismi on unohdettu idea kun koronat ja muu haittaa. Globalismihöttöhän on rikkaitten keksintö, saavat matkustella ja käyttää maapalloa kenttänään isoilla rahoillaan ja tarvittaessa palata aina suojabunkkeriin joka maksaa miljoonia.

Nyt se Globalismi tuli rahoineen tiensä päähän. Rahalla ei ole isänmaata. Ja näitten rikkaitten agenda kusahti kiville sillä  kukaan ei enää usko ettei rajoja tarvittaisi.

Kukaan ei usko enää tuollaiseen höttömaailmaan. Rasismin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä ettei usko. Myös valkoinen albiino saa hivutusta afrikassa.

Vierailija
8326/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä tietää kuka ne maksaa? Ei sitä ole kerrottu julkisuuteen. Veikkaan että Charles maksaa.

He eivät itse päätä sitä tarvitsevatko he turvamiehiä ja kuinka monta. Luulen että heillä ei ole minkäänlaista sananvaltaa edes asiassa.

Vierailija
8327/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He eivät itse päätä sitä tarvitsevatko he turvamiehiä ja kuinka monta. Luulen että heillä ei ole minkäänlaista sananvaltaa edes asiassa.

Itse kuitenkin halusivat taloudellisen riippumattomuuden, joten itse myös maksavat turvajärjestelyt. 

Vierailija
8328/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Ei Meghaniakaan kauhean älykkääksi voi syyttää, jos hän tosiaan jo nyt havittelee Hollywoodiin. Aivan liian pian, aivan liian läpinäkyvää. Mutta nopeaa käänteissään ja kärsimätöntähän tuo hänen toimintansa on koko ajan ollut.

Miksi liian pian?

Vierailija
8329/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ollaan jättämässä vanhoja ystäviä. Tilalle halutaan Aniston ja Bitt.

Vierailija
8330/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua enemmänkin huvittaa nämä tässä keskustelussa olevat viestit kuin itse Meghan. Jatkakaa kiitos älyttömyyksiänne. Varsinkin tämä tyyppi, joka on yhdistänyt Meghanin cia:an, mossadiin, i s i kseen, venäläisiin ja joogahihhuleihin. Ehtivä tytteli mitättömäksi ö-luokan entiseksi näyttelijäksi.

Vierailija
8331/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen bafta vitsin näkee? Linkkiä?

Vierailija
8332/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavatko englantilaiset turvamiehet töihin Kanadaan? Luultavasti turvamiehet on ostettava Kanadasta. Jotenkin tuntuu, etteivät perusteellisesti pohtineet kaikkia yksityiskohtia.

Vierailija
8333/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen bafta vitsin näkee? Linkkiä?

Ilta-Sanomat.

8334/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Ei Meghaniakaan kauhean älykkääksi voi syyttää, jos hän tosiaan jo nyt havittelee Hollywoodiin. Aivan liian pian, aivan liian läpinäkyvää. Mutta nopeaa käänteissään ja kärsimätöntähän tuo hänen toimintansa on koko ajan ollut.

Miksi liian pian?

No tulee vaikutelma ettei hänellä ollut aikomustakaan oikeasti opetella kuninkaalliseen rooliin ja sen vaatimiin velvollisuuksiin, halusi vain mahtihäät ja statuksen, jonka turvin sitten nousta urallaan.

Vierailija
8335/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka lähtee seuraavana?

https://www.newidea.com.au/meghan-markle-culls-friendships-oprah-winfre…

Vierailija
8336/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Miksi liian pian?

No tulee vaikutelma ettei hänellä ollut aikomustakaan oikeasti opetella kuninkaalliseen rooliin ja sen vaatimiin velvollisuuksiin, halusi vain mahtihäät ja statuksen, jonka turvin sitten nousta urallaan.

Mitä olisi pitänyt tehdä? Maata kaksi vuotta mammalomalla? Tuskin sekään olisi kelvannut, olisi vinguttu että miksei mene töihin.

Vierailija
8337/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida Brad Pittiä kiinnostaa pyrkyrin ja älyn jättiläisen ystävyys😂😂😂

Vierailija
8338/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Miksi liian pian?

Mitä olisi pitänyt tehdä? Maata kaksi vuotta mammalomalla? Tuskin sekään olisi kelvannut, olisi vinguttu että miksei mene töihin.

No tuollahan se lukee. Lukiluki.

Vierailija
8339/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille/kenelle tahansa julkkikset nauravat. Oli se sitten Trump tai kuka hyvänsä niin olen näiden ilkuttujen puolella.

Julkkikset on ainoastaan työkaluja joilla muovataan suurten ihmismäärien mielipiteitä. He sanovat sen mitä heidän käsketään sanoa.

Ja lampaat seuraavat heitä kyseenalaistamatta.

Mut hei "kun Brad Pitt sanoi näin niin se on totta".

Vierailija
8340/8664 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin aaada aasinsillan Megsusta ja joogamafiasta koronaan! Kenties Ahvenanmaan kautta koukaten?

Joku voisi myös avata ”putin tissien välissä”-hokemaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi