Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä

Vierailija
08.01.2020 |

Uusin ig postaus Sussex Royals sivulla.

Kommentit (8664)

Vierailija
7761/8664 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon gurun kotimaassa South Koreassa jo Coronaa. Koko Buddhist centre suljetaan varmaan kohta kaikkialla ja kotimatkalle vaan, heppa.

Vierailija
7762/8664 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan somessa menossa joku mainosjuttu näistä kahdesta, kun Instan kuvafeedi yrittää niitä mulle tuputtaa, vaikka en ole heitä siellä seurannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7763/8664 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan somessa menossa joku mainosjuttu näistä kahdesta, kun Instan kuvafeedi yrittää niitä mulle tuputtaa, vaikka en ole heitä siellä seurannut?

On.

Monet on myös kertoneet, että insta pakottaa randomitilejä niiden seuraajiksi automaattisesti, vaikka ei ole seurannut sussexeja.

Ne maksaa tuosta, en ennen meghania edes tiennyt, että jotkut kasvattaa (bottien lisäksi) seuraajamääriä tuolla tavalla.

Vierailija
7764/8664 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inuiitit tekevät viisaasti kun käyttävätkin noitten kuuluisuutta oman asian ajamiseen , jee! Saavat mitä kerjänneet ja omilla keinoillaan takaisin vielä.

Vierailija
7765/8664 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Monet on myös kertoneet, että insta pakottaa randomitilejä niiden seuraajiksi automaattisesti, vaikka ei ole seurannut sussexeja.

Ne maksaa tuosta, en ennen meghania edes tiennyt, että jotkut kasvattaa (bottien lisäksi) seuraajamääriä tuolla tavalla.

Minun istassa ainakin pakottivat seuraamaan, ja olen aika aktiivinen heittelemään teoriaa täällä :)

Vierailija
7766/8664 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Ne ostaneet seuraajia , Megan ihan alusta saakka tehnyt sen diilin.

Vierailija
7767/8664 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUningatar voi edelleen määrätä Harryn ja Archien kotimaahansa koska vaan etenkin kun on maanjäristyksia ja Corona riehuu. Meghania ei ainakaan haluaisi kukaan perheestä enää takaisin kuin kohteliaasti. Toivottavasti meghan älyää jäädä kelkasta.

Vierailija
7768/8664 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Alkaa jo vähän ärsyttää, kun tykkään haun kautta bongata uusia, ihania asioita ja noiden kahden naamat on siellä koko ajan seassa, vaikka en ole kumpaakaan seurannut.

Ja tiedän miten some pyörii mainosrahalla.

Vierailija
7769/8664 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Ne ostaneet seuraajia , Megan ihan alusta saakka tehnyt sen diilin.

Joo, dailymaililla on artikkelikin missä sen seuraajat on tutkittu, iso osa botteja.

Eli ne ostaa botteja ihan virallisestikin, sen entinen pr-toimistokin on tunnettu boteista, sunshine sachs, ne edusti mm. weinsteinia, johnny deppia, joilla on ollut niiden artikkelien kommenteissa lähinnä botteja puolustamassa niitä.

Vierailija
7770/8664 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Alkaa jo vähän ärsyttää, kun tykkään haun kautta bongata uusia, ihania asioita ja noiden kahden naamat on siellä koko ajan seassa, vaikka en ole kumpaakaan seurannut.

Tosi monet on ihan kyllästyneitä niihin.

Niillä ei oikein ole muuta julkisuusarvoa enää kuin shokkiarvo.

Vierailija
7771/8664 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Tottakai pyörii mainosrahalla, ei se mitään vapaaehtoistoimintaa ole! Mutta et ilmeisestikään tiedä miten. Seuraat esim. tätä ketjua, kommentoit täällä, niin siitähän juuri seuraa "näiden naamat" tärppinä siellä. Olet potentiaalia, koska olet heistä kiinnostunut!

Vierailija
7772/8664 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Tosi monet on ihan kyllästyneitä niihin.

Niillä ei oikein ole muuta julkisuusarvoa enää kuin shokkiarvo.

Niin vaan sinäkin lopen kyllästyneenä täällä pyörit kommentoimassa ;D

Vierailija
7773/8664 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Tottakai pyörii mainosrahalla, ei se mitään vapaaehtoistoimintaa ole! Mutta et ilmeisestikään tiedä miten. Seuraat esim. tätä ketjua, kommentoit täällä, niin siitähän juuri seuraa "näiden naamat" tärppinä siellä. Olet potentiaalia, koska olet heistä kiinnostunut!

Mutta mitenkäs tämän selaimen (Firefox) selaushistoria päätyisi Instaan? Eri firmaa. Ja eri sovellus.

Vierailija
7774/8664 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan ei halua selitellä puolivillaisia menetelmiään kuningasperheelle joten siksi haluavat tehdä bisnestä ilman että kaikki bisnesajatukset menevät kuninkaallisen perheen lakimiesten nenän alta. Milteipä sataprosenttisen varma siitä että pariskunta yritti esittää ideaa kuninkaalliselle perheelle jota se ei voinut hyväksyä. Pariskunta luulee voivansa toteuttaa sen kuitenkin joten tekivät tällaisen kakkaliikkeen ja selittävät julkisuuteen mitä selittävät.

Mutta pariskunnalla ei ole mitään meriittejä ennaltaan järjestää hyväntekeväisyysjuttuja, Harry on ollut vain kasvo niille hyväntekeväisyyksille joissa ollut mukana. Muut ovat tehneet itse työn. Nyt joutui luovuttamaan kaiken kun ei saa käyttää enää kuninkaallisia kontakteja. Meghanilla ei kokemusta ollut lainkaan ennen Harryn kanssa naimisiinmenoa. Pariskunta on ihan tuuliajolla. Siis hyväntekeväisyys tuo miljoonia sen harjoittajille ( kuten Obamille) vain osa menee itse kohteelle. Se on bisnes siinä missä muukin bisnes. 

Vierailija
7775/8664 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme kontrolloija tuo yksi nillittäjä joitten mielestä muilla on pakkomielle muka johonkin Meghaniin mutta itse avaa satoja Meghanfanijuttujaan ja roikkuu päivät täällä lukemassa.

Koet nyt ymmärtää että tässä kaikessa tutkitaan sitä mitä tuon naisen takana olevat voimat ovat , hän itse on ihan nobody sinällään. Koeta nyt pikkasen tajuta ettet sotke koko keskustelua. Tottakai kiinnostaa mitä ihmettä on tekeillä. Niitä asioita täällä käydään lävitse. Koeta sivistää itseäsi ettet hakaa koko ajan vastaan kaikessa kun olet vaan tietämätön. Vai oletko tyhmä?

Täällä ei kukaan muu yritä kontrolloida kuin sinä. Elisabetin alushousujen väri ei liity millään tapaa Meghaniin. Mutta tätähän ei harhainen ihminen älyä.

Mitä et oikein itse tajua, kun kuningatar käyttää värikoodejaan ja pukeutumista viestintäänsä ja se on jo yleissivistystasoista tietoa. Olet ihan ulalla ja silti keskustelet täällä mitään koko asiasta :) Eli olet vaan typerä.

Vierailija
7776/8664 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan ei halua selitellä puolivillaisia menetelmiään kuningasperheelle joten siksi haluavat tehdä bisnestä ilman että kaikki bisnesajatukset menevät kuninkaallisen perheen lakimiesten nenän alta. Milteipä sataprosenttisen varma siitä että pariskunta yritti esittää ideaa kuninkaalliselle perheelle jota se ei voinut hyväksyä. Pariskunta luulee voivansa toteuttaa sen kuitenkin joten tekivät tällaisen kakkaliikkeen ja selittävät julkisuuteen mitä selittävät.

Mutta pariskunnalla ei ole mitään meriittejä ennaltaan järjestää hyväntekeväisyysjuttuja, Harry on ollut vain kasvo niille hyväntekeväisyyksille joissa ollut mukana. Muut ovat tehneet itse työn. Nyt joutui luovuttamaan kaiken kun ei saa käyttää enää kuninkaallisia kontakteja. Meghanilla ei kokemusta ollut lainkaan ennen Harryn kanssa naimisiinmenoa. Pariskunta on ihan tuuliajolla. Siis hyväntekeväisyys tuo miljoonia sen harjoittajille ( kuten Obamille) vain osa menee itse kohteelle. Se on bisnes siinä missä muukin bisnes. 

USA ssa hyväntekeväisyys on verovapaata erityisesti Arizonassa on tekijälle hyvä etu siitä. Businestä se on.

Vierailija
7777/8664 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme kontrolloija tuo yksi nillittäjä joitten mielestä muilla on pakkomielle muka johonkin Meghaniin mutta itse avaa satoja Meghanfanijuttujaan ja roikkuu päivät täällä lukemassa.

Koet nyt ymmärtää että tässä kaikessa tutkitaan sitä mitä tuon naisen takana olevat voimat ovat , hän itse on ihan nobody sinällään. Koeta nyt pikkasen tajuta ettet sotke koko keskustelua. Tottakai kiinnostaa mitä ihmettä on tekeillä. Niitä asioita täällä käydään lävitse. Koeta sivistää itseäsi ettet hakaa koko ajan vastaan kaikessa kun olet vaan tietämätön. Vai oletko tyhmä?

Täällä ei kukaan muu yritä kontrolloida kuin sinä. Elisabetin alushousujen väri ei liity millään tapaa Meghaniin. Mutta tätähän ei harhainen ihminen älyä.

Mitä et oikein itse tajua, kun kuningatar käyttää värikoodejaan ja pukeutumista viestintäänsä ja se on jo yleissivistystasoista tietoa. Olet ihan ulalla ja silti keskustelet täällä mitään koko asiasta :) Eli olet vaan typerä.

Kommunisti on aina harhoissa, ellei pilvessä. Johan tuo Ellun pukeutumiskoodisto ollaan esitelty lehdistössäkin, eli yleistä tietoa on. Kun nainen pukeutuu henkivartiokaartinsa väreihin ja hattuun niin vain alhaisella äo llä on vielä ulalla.

Vierailija
7778/8664 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommunisti on aina harhoissa, ellei pilvessä. Johan tuo Ellun pukeutumiskoodisto ollaan esitelty lehdistössäkin, eli yleistä tietoa on. Kun nainen pukeutuu henkivartiokaartinsa väreihin ja hattuun niin vain alhaisella äo llä on vielä ulalla.

Vierailija
7779/8664 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Meghan teki tuon temppunsa niin kuningatar käytti tahallaan beigeä mitä ei koskaan normaalisti käytä. Hän on aiemmin sanonut ettei käytä sitä "koska kukaan ei muuten tietäisi kuka hän on".“I can never wear beige because nobody will know who I am,” the Queen said according to Robert Harman.

Ja kun nyt käytti niin se oli vttuilua. Hän ja Catherine pukeutuivat heti beigeen molemmat kun Meghan poistui maasta. Kummallakaan ei ko väriä julkisesti oltu nähty edustuksessa.

Vierailija
7780/8664 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PR-tiimi ostaa seuraajia, postaa heti perään viestin kun Englannissa on julkaistu uusi viesti ja lähettää vielä vanhoja uutisia Meganin ”hyväntekeväisyydestä”. Lisäksi ystävät on laitettu myös juoruilevaa lehdelle kuinka kamalaa oli asua Englannissa ja MeAgain on todella hyvä äiti ja ystävä. Harry käytetään hyväksi kuuluisuuteen pääseemiseen. Amerikassa Megane on nimetty B-luokan näyttelijäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä