Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeät tindermiehet- ja naiset - jaa kokemuksia! Versio: Ne kokemukset

Vierailija
08.01.2020 |

Kun tuo toinen keskustelu on virittynyt koskemaan vain kyllästyttävästi profiileita, vaatimuksia jne., niin ehkä tänne saisi niitä kokemuksia.

Olen vähän huono ap, koska en ole ikinä käyttänyt tinderiä, mutta voin kohta yrittää poimia tuolta toisesta keskustelusta niitä kokemuksia tähän.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

475:

Tutustuin tinderissa oikein mukavaan mieheen ja juttelimme pari viikkoa ennen kuin ehdotti tapaamista. Kävimme treffeillä ja mies osottautuikin kultakimpaleeksi. Tapailua oli kestänyt n. Kuukausi kun menin ensimmäistä kertaa hänen luokseen yöksi.

Aamulla heräsin kun ovi kävi ja naisääni huus moi rakas...

Oli tää ukko sitte siinä kusettanut mua ja vaimoaan ihan urakalla ja vielä nähnyt sen vaivan että oli vienyt kaikki vaimoon liittyvät tavarat varastoon :D Kumma kyllä vaimosta ja minusta tuli ystäviä ja hän on nykyään minun kälyni

Vierailija
2/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat on pääsääntöisesti tylyjä...samat vuodesta toiseen Tinderissä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

317:

Sovin treffit itseäni pari vuotta vanhemman miehen kanssa. Oltiin sovittu että hakee mut autolla ja käydään kahvilla muutaman km päässä sijaitsevassa ravintolassa. No, tyyppi haki mut ja mentiin ravintolaan. Tyyppi ei juuri puhunut, itse yritin pitää keskustelua yllä, aattelin että ehkä saan uuden tuttavuuden tästä. Näpräsi puhelintaan ja kohta mun puhelin ilmoittaa viestistä. Avaan viestin ja se on tältä mua vastapäätä istuvalta mieheltä. Jep, laittoi viestiä sen sijaan että puhuisi mulle. Viestissä lukee tyyliin"oot tosi seksikäs, voidaanko mennä harrastamaan seksiä". Vastaan sitten (suullisesti, en viestillä) ettei voida. Juotiin juotavamme hiljaisuudessa loppuun. Autoon kun päästiin että tyyppi palauttaa mut takaisin lähtöpisteeseen, rupeaa jankkaamaan että miksei voida mennä panemaan, vetoan että koira pitää viedä ulos, vastaa ettei siinä panossa kauan mene. Jankkaa ja jankkaa ja lopulta mulla palo käämi ja huusin sille etten aio panna sen kanssa ja jos ei auto nyt käynnisty niin lähden etsimään bussipysäkkiä. Käynnisti auton ja vei mut takaisin sanaakaan sanomatta. Onneksi tajusi olla ottamatta enää yhteyttä.

Jälkeenpäin mietin että olisi vain pitänyt lähteä sieltä ravintolasta kävelemään eikä enää mennä auton kyytiin.

Vierailija
4/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akat on pääsääntöisesti tylyjä...samat vuodesta toiseen Tinderissä :)

Ja sinä tiedät tämän, koska...?

Vierailija
5/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

82:

Juttelua tinderissä kaksi kuukautta, mies minua 8 vuotta vanhempi. Tavattiin kerran vaikka mies olisi halunnut toiset treffit ja ehdotti seurustelua. Tein selväksi etten ole hänestä kiinnostunut muuten kuin kaveri mielessä koska meitä yhdisti sama harrastus. Treffeillä vain mies puhuu omia juttujaan ja nauraa höröttää tyhmiä vitsejä ja minä nauroin mukana kohteliaisuudesta. Treffien lopussa sanoi, että on suunnitellut jo seuraavat treffit meille. Pari viikkoa ensitapaamisesta mies on laittanut monet viestit joissa kyselee milloin tapaamme taas, kertoo että on kirjoittanut facebookin seinälle löytäneensä hyvän naisen ja siinä samassa annan monet pakit ja mies vuoronperään haukkuu ja vinkuu kuin pikkulapsi. Mies oli päättämätön ja töykeä, vetosi aina serkkuunsa että hän haluaa samoja asioita ja seuraavana päivänä ei halunnutkaan. Ennen kuin blokkasin mies toivotti minut alimpaan helvettiin kärsimään ikuisesta yksinäisyydestä.

Vierailija
6/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin tämän jo siinä "Törkeät Tindernaiset" -keskustelussa, mutta kerron nyt uudestaan täällä. Itse olen nainen ja tämä siis tapahtui nykyiselle miehelleni ennen kuin edes tunsimme toisiamme.

Hän siis matchasi erään naisen kanssa, eli kyseinen nainen antoi myös hänelle tykkäyksen. Sattumalta tiedän kyseisen naisen, ja hän on siis reilusti ylipainoinen, taitaa mennä jopa obeesin puolelle. Tinderissä hänellä oli mieheni mukaan kuitenkin kuulemma vain kasvokuva :D

Miehelläni oli myös profiilikuva, mutta jostain syystä kun hän alkoi viestitellä tälle naiselle niin nainen pyysi uutta kuvaa. Mieheni laittoi hänelle uuden kuvan (profiilikuvasta ei siis puuttunut mitään, oli hyvälaatuinen kuva josta näkyi jo kaikki oleellinen, toisessa kuvassa oli korkeintaan erilainen paita päällä tms eli eivät poikenneet mitenkään toisistaan). Tähän tämä nainen vastasi: "En voisi koskaan olla kenenkään kanssa, joka näyttää sinulta".

Mielestäni aika kamalasti sanottu. Itse en ainakaan pystyisi sanomaan noin kenellekään! Varsinkin, kun he olivat kuitenkin matchanneet, eli nainen oli myös laittanut tykkäyksen miehelleni.

Nyt näen instagramissa, miten tämä nainen postailee jatkuvasti IG-tarinaansa valituksia siitä, miten miehet ovat sikoja ja miten hän on ikisinkku (miksiköhän?) jne. En yleensä ole vahingoniloinen ihminen, mutta hänelle ihan oikein.

Vierailija
7/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

120:

Pääkaupunkiseudulla, lentäjä ja purjehtimista harrastava mies, 40 +. Hirveä sovinisti: naisen tehtävä on palvella häntä keittiössä mm veneellä (huom ihan puolen miljoonan vene kuulemma! 😂) tehden hänelle Hyvää ruokaa. Naiset ei kuulu lentokoneen ohjaamon oven etupuolelle ollenkaan, heidän pitäisi vain keitellä kahvia kiltisti. Myös ehti kehua kuinka lentoemot hänelle itseään jatkuvasti tyrkyttävät.. Muutenkin ivasi naisia, paitsi toki ei äitiään. Lähes kaikki mitä sanoin, ivasi ja väitti vastaan, TODELLA rasittavaa.

Oli myös rasisti, hirveää puhetta ulkomaalaisista. Ihmetteli vielä kuinka oli ex tyttöystävän kanssa (kuulemma erittäin rikas nainen ulkomailla toki!) niin riitaisa suhde. Yritin olla nauramatta makeasti siinä vaiheessa. Juu en antanut, jostain syystä tämä hänen "liehittelynsä" ei toiminut 😂

Seuraavana päivänä laitteli jotain viestejä, lopuksi totesi että nyt tekisi hyvää pizza ja kunnon pano kakkoseen. Meinasin kuolla nauruun, poistoon meni!

Vierailija
8/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

148:

Matchasin kerran yhden aasialaisen vaihtarin kanssa, itse olen opiskelija. Melko pian paljastui, että tyypillä on aika kärkkäät mielipiteet siitä, mitä pitää olla ja mitä ei saa olla, tyypillistä kai joidenkin Aasian maiden sosiaalisille normeille (en nyt muista, mistä maasta hän oli, olisiko Kiinasta ollut). Kuulin siinä jo tarpeeksi, en halunnut lähteä treffeille, ja siitä mies suivaantui. Hän haukkui kaiken minussa, mutta erityisesti sen, että käytin silmälaseja. Sanoin, että itselläsikin on kuule jätkä silmälasit, käytä niitä kun selaat Tinderiä, mitäs pyyhkäisit oikealle, jos ei edes ulkonäkö miellyttänyt. Sieltä alkoi tulla jotakin "stupid white girl" -settiä. Sanoin siihen vain, että tilastojen mukaan sulla on pieni pe*nis, joten en todellakaan matchannut sinua panotreffit mielessä, ja blokkasin. Helposti en tuollaisiin argumentteihin lähde.

Kukaan tindermatch ei ole koskaan ennen tai jälkeen ottanut pakkeja noin tunteella. Toisaalta eräs toinen vaihto-opiskelija (jota en ikinä edes tavannut) avautui minulle siitä, miten yllättävän vaikeaa suomalaisilta naisilta on saada sek*siä, ja kuinka itsekään ei ole neljään kuukauteen saanut vaikka kotona Italiassa ei ole mitään vaikeuksia. Joten ehkä tuostakin kaverista tosiaan paistoi epätoivo noin vahvasti ja se jotenkin henkilöityi minuun, kun en rientänyt apuun?

Vierailija
9/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

170:

Tapasin todella mukavan oloisen tutkijamiehen yliopistolta Tinderissä. Juttu luisti ja hyvin nopeasti päätimme tavata kahvittelun merkeissä. Samana päivänä kun meidän piti tavata, sai äitini rintasyöpädiagnoosin. Ymmärrettävästi olin aivan murtunut. Laitoin miehelle hyvissä ajoin ennen treffejä viestiä, että nyt kävi niin, että perheessä on tapahtunut jotain vaikeaa enkä siksi ole oikein treffituulella, sopisiko, jos siirtäisimme treffejä parilla päivällä.

Mies meni siitä aivan sekaisin! Ja siis kyseessä oli tähän mennessä fiksu, hauska ja empaattisen oloinen mies. Ensin hän haukkui minut ettei minulla ole pokkaa kertoa kuinka vastenmielinen hän on vaan yritän ghostata. Kun sanoin, että ei kun ihan oikeasti, sain juuri kuulla äitini sairastuneen syöpään ja että jos haluaisin ghostata niin en kai ehdottaisi uutta treffipäivää. Siihen mies toivoi äitini kuolemaa ja minulle ikuista yksinäisyyttä ja samaa rintasyöpää.

Itkuhan siinä pääsi, mutta näyttipä ainakin oikean luonteensa ajoissa.

Vierailija
10/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

171:

Olen ylipainoinen ja mulla on Tinderissä tuore kokovartalokuva itsestäni. Eräs herrasmies päätti aloittaa keskustelun sanoilla "onko totta että läskit norsut on parempia ottamaan suihin?". Vastasin, että en tiedä osaako norsut ylipäänsä harrastaa suuseksiä, johon mies totesi "haista vttu" ja poisti mätsin :D kehtas vielä väittää itseään lääkäriksi profiilissaan.

Vierailija
11/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

177:

Ei ehkä törkeä, mutta ahdistava oli yksi Tinder-deitti. Oltiin lyhyen viestittelyn jälkeen sovittu tapaaminen, ja kun odottelin tapaamispaikalla, niin tämä Tinder-deitti ilmestyi paikalle ja jo ennen tervehtimistä alkoi rähjätä että näin lyhyt hän nyt on ja että tuleeko treffejä nyt lainkaan. No ei tullut, koska ahdistuin aggressiivisesta käytöksestä. Panomiestutka on minulla hyvin kehittynyt, joten sellaiset ohitin samantien. Muutamilla treffeillä kävin, ja olivat tavallisia kivoja miehiä, mutta kummallekaan ei kolahtanut. Lopulta löysin sen oikean matchin, nykyään olemme naimisissa ja saaneet lapsen. Ja ennen kuin u lit alkaa valittaa: aviomieheni on lyhyt (lyhyempi kuin ekan tapauksen aggremies!), kiltti ja mukava perusinsinööri.

Vierailija
12/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ap 😊 Lisää 😂

Vierailija
13/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

220:

Matchasimme ja juttu luisti, sovittiin tapaaminen kävelyn merkeissä. Tapaamispäivänä tämä vajaat 40v. mies ehdotti, että voisikin hakea minut autollaan ja voisimme juoda kahvit hänen luonaan. Kerroin asiallisesti, että kumpikaan ei tunnu minusta hyvältä ajatukselta enkä tule kenenkään sellaisen autoon (saati kotiin), jota en ole koskaan tavannut, ja että meidänhän piti mennä kävelylle. Mies selvästi suuttui, väitti minun pitävän häntä sekopäänä ja hulluna ja epäilevän häntä jne. Sitten tuli viestitykitystä, lista hänen "luotettavista ja hyvistä ominaisuuksistaan": Hänhän on juuri ostanut ties kuinka monen sadan tonnin asunnon sieltä ja sieltä, löytyy auto, koulutus ja hyvä työpaikka, ja kaiken kruununa tuli puhelinnumero - kuulemma jotta voin katsoa Finderista, että hän on kyllä oikeasti töissä siellä missä sanoo olevansa.

Emme tavanneet. ;)

Vierailija
14/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

230:

Kävin treffeillä hyvännäköisen, omaa yritystä pyörittävän miehen kanssa, joka saapui paikalle myöhässä, kun soitin hänelle ja kyselin missä mahtaa olla. Täysin sekaisin (jotain ottanut selvästi) ja viina haisi. Yhden shotin oli kuulemma kavereiden kanssa ottanut. Kiehnäsi minussa koko kahvittelun ajan, silitteli ja paijaili. Emme tavanneet enää uudelleen.

Muutamia kuukausia myöhemmin sain tietää, että tämä mies (sisareni kertoi, joka oli miehen Facebookista stalkannut (en käy usein treffeillä ja hän oli innoissaan) ja sai tietää, että on ystäviensä tuttu) oli p*ukottanut jonkun naisen Kannelmäessä. siitä oli lehdessäkin juttu. Ihan hyvä, että jäivät siis siihen yhteen kertaan.

Vierailija
15/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

242:

Kokemani on epäilemättä kauhein tindertreffikokemus tässä ketjussa. Jonkun aikaa viestiteltyämme tinderissä päätimme tavata ravintolaillallisen merkeissä. Mies oli yli-innokas, puhui ja leuhki miten hyvin hänellä menee mutta nainen puuttui. Treffien aikana hän kysyi kaksi kysymystä ja ihmetteli miksi en syö lautastani tyhjäksi vaan keskityn juomaan vettä. Ärsytti miehen kehuskelu ja päälle puhuminen. Ruokakommenttiin kerroin nopeasti että minulla on sairaus ja poistuin hetkeksi vessaan ottamaan lääkettä ja takaisin tullessa olin valmis syömään, mutta menetin täysin ruokahaluni miehen ilkeän kommenttitulvan jälkeen. Mies päätti avoimesti kertoa muuttaneensa hetkellisen poistumisen johdosta taktiikkaansa ja kertoi että hän kelpuuttaa minut pan*suhteeseen muttei muuhun sekä lateli pitkän listan miksi en tule koskaan ansaitsemaan sairauteni takia rakkautta ja saamaan oikeaa parisuhdetta. Miehen mielestä minulla ei ole oikeutta vaatia häneltä tai muiltakaan miehiltä rakkautta, sitoutumista tai lapsia sairauden takia, koska olen iljettävä. Kesken kaiken mies taputti käsiään onnitellakseen itseään ettei hänellä ole vaaraa, että yritän salaa raskautua ja ehdotti että voisimme aloittaa minulle sopivan pan*suhteen samantien. Hyvästelin miehen nopeasti ja myöhemmin samana iltana mies kyseli milloin tapaamme sek sin merkeissä ja ilmoitti että hän voi antaa minulle oikeaa opetusta viikoittain. Vastasin miehelle etten etsi sellaista vaan hyvää miestä oikeaan parisuhteeseen ja samalla kerroin kuinka halpamainen mies on. Vastauksena mies moitti minua huor'ksi jota ei kelpuuta mihinkään mutta kadulla minulle on 100% taattu kysyntä. Estin miehen ja poistuin tinderistä välittömästi.

Vierailija
16/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1:

Instagramin vonkaaja. Olen jo kahdesti matchannut tämän miehen kanssa. Keskustelu sujuu alkuun, mutta kun sovitaan deittejä, hän alkaa vaatia instagramia. No, mulla ei sellaista ole. Profiilikuvia kuitenkin 5 ihan tuoretta kuvaa. Kun en instaa hänelle perusta, alkaa ilkeily ja vittuilu. Viimeksi piti radiohiljaisuutta ja palattuaan takaisin, kysyi, että ”sulle ei sitten tainut sopia perjantain treffit?” Kun sanoin, että sopii kyllä edelleen, niin hän vastaakin, että liian myöhäistä ja poistaa sillä sekunnilla matchin?!!

Loukkaantuva pikkupoika.

Vierailija
17/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4:

Tapasin panomiehen, joka esitti ihan muuta. Kertoi jo biossaan hakevansa parisuhdetta ja olevansa kunnollinen eronnut isä.

Nähtiin drinkeillä ja juttu luisti. Hän asui lähellä ja pyysi katsomaan kämppäänsä. No, tajusin, mitä oli mielessä, mutta ajattelin itse mennä ihan vaan yhdelle drinkille. Paikalla mies kaatoi viiniä lasiin ja kävi suoraan kimppuun. Kun en antanut, alkoi sympatian kalastelu ja tarinointi kuolleesta äidistä ja lapsuuden traumoista, pettävästä vaimosta nro 1 ja narkuvaimosta nro 2. Sinkkuna oli ollut 7 v. ”Ei vaan ollut löytänyt sopivaa”. Eli ei muuta hakenutkaan kuin naisilta panoja.

Vierailija
18/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille, joiden viestiä en pikaisella selauksella löytänyt, aika randomilla menin keskustelun sivulta toiselle ja selailin vaan. Poimin mukaan erittelemättä ne, jotka äkkiseltään kaiken muun keskustelun seasta löysin vastaamaan otsikkoa.

Toivottavasti löydätte tämän ketjun ja jaatte lisää kokemuksia, näitä on hauskaa/kauheaa lukea :)

Ap

Vierailija
19/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen tapaus Espanjasta.Tosi aktiivinen rakkausviesteillä pommittaja.Majoittunut pari kertaa luonani Helsingissä ja tupsahtanut vähän yllättäen.Epäilen,että kerää matchejä,joiden luona lomailla ilmaiseksi.

Vierailija
20/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin kerran Tinderissä yhteen mieheen, joka vaikutti mukavalta ja hyväkäytöksiseltä.

Kun tapasimme ensimmäistä kertaa, niin alle tunnin sisään tapaamisesta tämä mies ilmoitti että hänellä on vessahätä ja päätyi sitten pissaamaan keskelle kävelykatua. Oli selvinpäin, emme olleet edes juoneet ollenkaan alkoholia.

Toista tapaamista ei tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi