Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeät tindermiehet- ja naiset - jaa kokemuksia! Versio: Ne kokemukset

Vierailija
08.01.2020 |

Kun tuo toinen keskustelu on virittynyt koskemaan vain kyllästyttävästi profiileita, vaatimuksia jne., niin ehkä tänne saisi niitä kokemuksia.

Olen vähän huono ap, koska en ole ikinä käyttänyt tinderiä, mutta voin kohta yrittää poimia tuolta toisesta keskustelusta niitä kokemuksia tähän.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukasta porukkaa tinderissä.

Vierailija
22/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen ainnenopettajaksi yliopistossa. Kerran mätsäsin Tinderissä viisi vuotta nuoremman likan kanssa, jonka kanssa viestiteltiin niitä näitä kolme päivää ( harrastukset, lemmikit, musiikkimaku, työ/opiskelu jne). Aluksi likka vaikutti hieman ns.epäkypsältä ja simppeliltä juttujen perusteella, mutta ajatellin antaa mahdollisuuden.

Treffeillä menimme pelaamaan bilistä ja muutamalle oluelle. Pelatessa kaikki sujui hyvin, mutta siirryttyämme pöytään keskustelemaan kahden kesken alkoi epävarmuus jäytää sisälläni. Likka toimi lastenhoitajana välitysfirmassa, eikä hänellä tuntunut olevan suurempia ambitioita elämälle. Päivät vietti töissä, illat hoiti kissoja ja viikonloput hengaili kavereiden kanssa. Viimeksi lukemansa kirja oli Hynysen Kesämies. Puheenaiheet pidettiin mahdollisimman maanläheisenä ja pinnallisina, koska likka sanoi suoraan että ei ymmärtänyt yhtään mitään gradutyöstäni.

Noh, ei tässä vielä mitään. Joimme olutta, ilta venähti toiseen baariin ja punapää tuli yöksi kämpille. Aamupalan hän söi mun ja kämppiksen kanssa yhdessä ja ihmetteli sureen ääneen esimerkiksi: "Mikä on placebo?". :D Mutaman kerran tämän jälkeen vielä tavattiin, kunnes häneltä alkoi tulla viestejä, minkälaisen asunnon voisimme yhdessä opettajan palkalla hankkia ja mihinkä matkustaa. Tämän jälkeen sanoin suoraan, että ehkä olemme liian erilaisia. Jatkossa olen pyrkinyt pitämään korkeampaa henkistä tasoa Tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen tapaus Espanjasta.Tosi aktiivinen rakkausviesteillä pommittaja.Majoittunut pari kertaa luonani Helsingissä ja tupsahtanut vähän yllättäen.Epäilen,että kerää matchejä,joiden luona lomailla ilmaiseksi.

Pystytkö paljastamaan etunimen (tai nikin) alkukirjaimen?

Vierailija
24/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap! Tänne tulikin jo sellaista mitä en itse ketjusta lukenut kun lopetin seuraamisen jankutuksen takia.

Vierailija
25/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukasta porukkaa tinderissä.

Jos etsii kertaköyttökrpää, niin Tinderi on sopiva.

Vierailija
26/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen ainnenopettajaksi yliopistossa. Kerran mätsäsin Tinderissä viisi vuotta nuoremman likan kanssa, jonka kanssa viestiteltiin niitä näitä kolme päivää ( harrastukset, lemmikit, musiikkimaku, työ/opiskelu jne). Aluksi likka vaikutti hieman ns.epäkypsältä ja simppeliltä juttujen perusteella, mutta ajatellin antaa mahdollisuuden.

Treffeillä menimme pelaamaan bilistä ja muutamalle oluelle. Pelatessa kaikki sujui hyvin, mutta siirryttyämme pöytään keskustelemaan kahden kesken alkoi epävarmuus jäytää sisälläni. Likka toimi lastenhoitajana välitysfirmassa, eikä hänellä tuntunut olevan suurempia ambitioita elämälle. Päivät vietti töissä, illat hoiti kissoja ja viikonloput hengaili kavereiden kanssa. Viimeksi lukemansa kirja oli Hynysen Kesämies. Puheenaiheet pidettiin mahdollisimman maanläheisenä ja pinnallisina, koska likka sanoi suoraan että ei ymmärtänyt yhtään mitään gradutyöstäni.

Noh, ei tässä vielä mitään. Joimme olutta, ilta venähti toiseen baariin ja punapää tuli yöksi kämpille. Aamupalan hän söi mun ja kämppiksen kanssa yhdessä ja ihmetteli sureen ääneen esimerkiksi: "Mikä on placebo?". :D Mutaman kerran tämän jälkeen vielä tavattiin, kunnes häneltä alkoi tulla viestejä, minkälaisen asunnon voisimme yhdessä opettajan palkalla hankkia ja mihinkä matkustaa. Tämän jälkeen sanoin suoraan, että ehkä olemme liian erilaisia. Jatkossa olen pyrkinyt pitämään korkeampaa henkistä tasoa Tinderissä.

Millä tavalla tuo:" Opiskelen aineenopettajaksi yliopistossa liittyy tähän tarinaan?

Vierailija
27/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin tämän jo siinä "Törkeät Tindernaiset" -keskustelussa, mutta kerron nyt uudestaan täällä. Itse olen nainen ja tämä siis tapahtui nykyiselle miehelleni ennen kuin edes tunsimme toisiamme.

Hän siis matchasi erään naisen kanssa, eli kyseinen nainen antoi myös hänelle tykkäyksen. Sattumalta tiedän kyseisen naisen, ja hän on siis reilusti ylipainoinen, taitaa mennä jopa obeesin puolelle. Tinderissä hänellä oli mieheni mukaan kuitenkin kuulemma vain kasvokuva :D

Miehelläni oli myös profiilikuva, mutta jostain syystä kun hän alkoi viestitellä tälle naiselle niin nainen pyysi uutta kuvaa. Mieheni laittoi hänelle uuden kuvan (profiilikuvasta ei siis puuttunut mitään, oli hyvälaatuinen kuva josta näkyi jo kaikki oleellinen, toisessa kuvassa oli korkeintaan erilainen paita päällä tms eli eivät poikenneet mitenkään toisistaan). Tähän tämä nainen vastasi: "En voisi koskaan olla kenenkään kanssa, joka näyttää sinulta".

Mielestäni aika kamalasti sanottu. Itse en ainakaan pystyisi sanomaan noin kenellekään! Varsinkin, kun he olivat kuitenkin matchanneet, eli nainen oli myös laittanut tykkäyksen miehelleni.

Nyt näen instagramissa, miten tämä nainen postailee jatkuvasti IG-tarinaansa valituksia siitä, miten miehet ovat sikoja ja miten hän on ikisinkku (miksiköhän?) jne. En yleensä ole vahingoniloinen ihminen, mutta hänelle ihan oikein.

Miten sen naisen lihavuus tähän liitty mitenkään? Halusit vaan mainita?

Vierailija
28/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap! Tänne tulikin jo sellaista mitä en itse ketjusta lukenut kun lopetin seuraamisen jankutuksen takia.

Sama. Itsekin lopetin lukemisen jotakuinkin sivulla neljä, kun ei se otsikko vastannutkaan sisältöä eikä valittu aihe kiinnostanut yhtään.

En ole tavannut ketään tinderin kautta koskaan, mutta sen hetken kun appia käytin, kerkesin bongata sieltä kaverin miehen. Heille tulikin sitten ero mun ”ansiosta”.

Vierailija
29/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tuo:" Opiskelen aineenopettajaksi yliopistossa liittyy tähän tarinaan?

Ihan sen takia mainitsin, että tämä tuleva ammattini vaikutti olevan todella tärkeä tälle likalle. Ok, itsekään en ole syytön, koska ekaksi menin treffeille hänen kanssaan lähinnä ulkonäön perusteella. Mutta itse ainakin haluan, että tuleva treffikumppani näkee minut monipuolisesti, ammatti on ainoastaan yksi pieni osa persoonaa.

Vierailija
30/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Itsekin lopetin lukemisen jotakuinkin sivulla neljä, kun ei se otsikko vastannutkaan sisältöä eikä valittu aihe kiinnostanut yhtään.

En ole tavannut ketään tinderin kautta koskaan, mutta sen hetken kun appia käytin, kerkesin bongata sieltä kaverin miehen. Heille tulikin sitten ero mun ”ansiosta”.

Tapailin kevyesti yhdessä vaiheessa miestä jonka tapasin kaverin kautta. Ei siitä koskaan mitään tullut ja juttu hiipui pois.

Sai kuulla että hän oli alkanut seurustelemaan naisen kanssa jota oli tapaillut lopussa ristiin kanssani (tässä vaiheessa kun kaveri kertoi tämän oikein mehustellen kuin mies olisi tehnyt jotain pahaa minua kohtaan pidin kaveria vain draamalaamana).

Vähän ajan päästä sälli tuli vastaan tinderissä ja tiesin siis tämän olevan suhteessa koska kyllä me yhä juttelimme keskenämme ja oli sen itsekin sanonut.

Mietin hetken kertoisinko tälle täysin tuntemattomalle naiselle mutta se minun ja miehen yhteinen kaveri ehti ensin niin ei tarvinnut vaivautua sekaantumaan.

Olisi se ehkä ollut ikävää myös sille naiselle jos olisi kysynyt mistä miehen tunnen jos hän ei tiennyt että olimme samaan aikaan tapailleet miestä.

Vierailija
31/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

317:

Sovin treffit itseäni pari vuotta vanhemman miehen kanssa. Oltiin sovittu että hakee mut autolla ja käydään kahvilla muutaman km päässä sijaitsevassa ravintolassa. No, tyyppi haki mut ja mentiin ravintolaan. Tyyppi ei juuri puhunut, itse yritin pitää keskustelua yllä, aattelin että ehkä saan uuden tuttavuuden tästä. Näpräsi puhelintaan ja kohta mun puhelin ilmoittaa viestistä. Avaan viestin ja se on tältä mua vastapäätä istuvalta mieheltä. Jep, laittoi viestiä sen sijaan että puhuisi mulle. Viestissä lukee tyyliin"oot tosi seksikäs, voidaanko mennä harrastamaan seksiä". Vastaan sitten (suullisesti, en viestillä) ettei voida. Juotiin juotavamme hiljaisuudessa loppuun. Autoon kun päästiin että tyyppi palauttaa mut takaisin lähtöpisteeseen, rupeaa jankkaamaan että miksei voida mennä panemaan, vetoan että koira pitää viedä ulos, vastaa ettei siinä panossa kauan mene. Jankkaa ja jankkaa ja lopulta mulla palo käämi ja huusin sille etten aio panna sen kanssa ja jos ei auto nyt käynnisty niin lähden etsimään bussipysäkkiä. Käynnisti auton ja vei mut takaisin sanaakaan sanomatta. Onneksi tajusi olla ottamatta enää yhteyttä.

Jälkeenpäin mietin että olisi vain pitänyt lähteä sieltä ravintolasta kävelemään eikä enää mennä auton kyytiin.

"rupeaa jankkaamaan että miksei voida mennä panemaan, vetoan että koira pitää viedä ulos"

Mitä hemmettiä? Miksi pitää keksiä mitään tuollaisia vetoomuksia ja tekosyitä, kun mies käyttäytyy kuin kaikkien moukkien isoisä? Ei tuollaiselle törkypeikolle tarvitse mitään syitä kertoa, riittää että toteaa, ettei mennä panemaan ja piste. Ja en olisi uskaltanut jäädä enää samaan autoon tuollaisen tyypin kanssa.

Vierailija
32/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin kevyesti yhdessä vaiheessa miestä jonka tapasin kaverin kautta. Ei siitä koskaan mitään tullut ja juttu hiipui pois.

Sai kuulla että hän oli alkanut seurustelemaan naisen kanssa jota oli tapaillut lopussa ristiin kanssani (tässä vaiheessa kun kaveri kertoi tämän oikein mehustellen kuin mies olisi tehnyt jotain pahaa minua kohtaan pidin kaveria vain draamalaamana).

Vähän ajan päästä sälli tuli vastaan tinderissä ja tiesin siis tämän olevan suhteessa koska kyllä me yhä juttelimme keskenämme ja oli sen itsekin sanonut.

Mietin hetken kertoisinko tälle täysin tuntemattomalle naiselle mutta se minun ja miehen yhteinen kaveri ehti ensin niin ei tarvinnut vaivautua sekaantumaan.

Olisi se ehkä ollut ikävää myös sille naiselle jos olisi kysynyt mistä miehen tunnen jos hän ei tiennyt että olimme samaan aikaan tapailleet miestä.

Olisit saanut katkeran ä**än leiman jos olisit mennyt kertomaan.

Vierailija
33/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

Vierailija
34/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti kerron kun menee kiinni tämä palsta (OTTAKAA YÖKIRJOITTELU TAKAISIN!)

Mutta tapasin tinderimiehen, arvosteli minua päin naamaa ihan ihmeellisistä asioista (miks sun tukka näyttää noin likaiselta? Ootko ajatellut laihduttaa?). Olin ihan suu auki ja hämmentyneenä vastailin enne ku sain selkärangan takaisin ja vetäisin parit samanlaiset vittuilut ennen paikalta poistumista. Ekaa kertaa ikinä myös estin jonkun (en tiiä oisko se laittanut haukkuviestiä). Ihme hullu.

Vierailija
35/36 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme