Kerro lastesi iät ja sukupuolet sekä oma ikäsi. Aiotko hankkia vielä lisää lapsia?
Kommentit (57)
itse 32v 9v ja 6v sekä kolmas yrityksessä
Pojat 6v. ja 4v.
Olen 36v., enkä toivo enempää lapsia.
Poika 3kk, itse 24v. Haluaisin kyllä vielä ainakin yhden lapsen.
Olen 21v, lapset 6v tyttö, kaksi 4v tyttöjä (ovat kaksoset) ja 1v poika sekä olen tällä hetkellä raskaana. Haluan lisää lapsia.
Tyttö 6v, poika 4v ja tyttö 1v. Itse olen 31v. Toivoisin ehkä vielä lisää lapsia.
Poika 24v
Tyttö 22v
Poika 19v
Poika 16v
Poika 16v
Poika 11v
Oma ikä 53v ja mieheni saman ikäinen kuin minä. Ei ole tulossa lisää lapsia enää meille.
Tyttö 25, tyttö 23, poika 22. Itse olen 45. En ole ajatellut lisää lapsia saavani tai halunnut lapsia sen kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen.
Olen 28-v. Meillä on tyttö melkein 2-v. ja poika 6 kk. Ei enää lisää lapsia, pliis! 😱
Haluatko nimet ja syntymäajat myös? Tässä tulee! ...eiku... en kuule todellakaan ala kertomaan.
Minä olen 40, lapseni 21. En aio.
Olen 39. Kaksi poikaa, 5 ja 8. Ei tule enempää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää 38 v. Ei lapsia eikä tule. Avoliitossa olen. Jos lapsia haluisin tai voisin saada, toivoisin ensisijaisesti poikaa, koska pojat helpompia kasvattaa kuin tytöt. Sikäli eroan perus vauvapalstalaisesta joka epätoivoisesti odottaa tyttölasta, kuin kuuta nousevaa.
Mistä sinä tiedät, että pojat on helpompia kun et ole yhtäkään lasta kasvattanut?
Joo pojat on kyllä helpompia.. jokapaikassa ne on tytöt jotka riehuu ja kiusaa ja huutaa. Pojat istuu ja leikkii kiltisti. Sama kouluiässä, pojat pärjää niin hyvin ja tytöt vaan häiriköi.
Pojat pian 1 v & 3 v. Itse 32 v. En aio hankkia enempää.
Poika täyttää pian 2, toinen syntyy keväällä. Itse 20.
Jos olis rahaa millä mällätä haluaisin lisääkin, mutta kahteen jää taloudellisista syistä.
44v. Poika 17v, tytär 15v, tytär 12v, tytär 10v.
Enempää lapsia en aio hankkia.
Pojat 6- ja 8-v, itse 38-v. Olisin halunnut vielä yhden lapsen, mutta tuskin tulossa, koska olen yksinhuoltaja.