Kerro lastesi iät ja sukupuolet sekä oma ikäsi. Aiotko hankkia vielä lisää lapsia?
Kommentit (57)
Pojat 5,5v ja 2vk. Minä kohta 36v. Lisää lapsia saa tulla jos on tullakseen.
Tytöt 4 ja 1. Minä 30v. Tuskin enempää Mutta toisaalta En voi tietää mitä ajattelen 10 vuoden päästä.
Kaksi poikaa, toinen 7-vuotias ja toinen pian 6-vuotias.
Itse olen 27. Emme halua lisää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 24v, mieheni 26v ja pojat 6v, 4v. Upeaa kun olen viiskymppisenä jo kolmekymppisten äiti! Enempää ei ole lapsia tulossa meille. :)
Minä tein myös esikoiseni 24-vuotiaana ja kuopuksen 26-vuotiaana. Tykkään kans, että oli hyvä ikä, nuorena jaksoi ja itse oli vielä nuori, kun oli taas vapaa harrastamaan jne.
Siis minä olin 18v ja 20v kun poikani syntyivät. Mieheni oli poikien syntyessä 20v ja 22v. Nyt olemme 26v, 24v, 6v, 4v. Olen samaa mieltä että lapset kannattaa hankkia nuorena, nuorena on enemmän energiaa, palautuu paremmin ja saa terveempiä lapsia. Kotiäitinä olin 18-24v, viimevuonna esikoinen aloitti eskarin ja kuopus päiväkodin ja itse valmistun ammattiin 25v ja siitä sitten työelämään. Asutaan omakotitalossa ja mies on tuonut leivän pöytään tähän asti. Mua ei ois huvittanut tehdä töitä ees sillon kun siitä ei tienaa eläkettä.
Tytöt 4v ja 6kk. Olen 31v. Ei haluta enempää lapsia.
Poika 17v ja minä 50v, mitäs luulet?
Tytöt 1v4kk ja 1vko. Minä 27v. Ei enää lapsia
Itse 22v ja lapsi 6kk. Toivon, että saadaan vielä 1-2 lasta
Ikää 38 v. Ei lapsia eikä tule. Avoliitossa olen. Jos lapsia haluisin tai voisin saada, toivoisin ensisijaisesti poikaa, koska pojat helpompia kasvattaa kuin tytöt. Sikäli eroan perus vauvapalstalaisesta joka epätoivoisesti odottaa tyttölasta, kuin kuuta nousevaa.
Minä 32v, tytöt 6v ja 4v. Tuskin tulee enempää.
Vierailija kirjoitti:
Ikää 38 v. Ei lapsia eikä tule. Avoliitossa olen. Jos lapsia haluisin tai voisin saada, toivoisin ensisijaisesti poikaa, koska pojat helpompia kasvattaa kuin tytöt. Sikäli eroan perus vauvapalstalaisesta joka epätoivoisesti odottaa tyttölasta, kuin kuuta nousevaa.
Mistä sinä tiedät, että pojat on helpompia kun et ole yhtäkään lasta kasvattanut?
Poika 14v, tyttö 13v ja poika 10v. Itse olen 35v ja lapset minun osaltani tehty, laitoin piuhatkin poikki, että ei tarvitse ehkäisyä.
Mulla on tytöt 8 ja 10v. Itse olen 28- vuotias. Toisinaan haaveilen kolmannesta, mutta mies ei halua enempää lapsia, joten tähän taidamme jäädä. :)
57 v itse ja lapset 33 v ja 30 v. Ei tule enempää :) Lapset kannattaa tehdä nuorena jos vain mahdollista!
Vierailija kirjoitti:
Perus vauvapalstalaisille lapsen sukupuolella ei ole merkitystä ja niille, joilla on heiltä vielä puuttuu se tyttö. Yleensä toivotaan molemmat jos jotain toivotaan. Olet kyllä vanha, joten juna jo mennytkin.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia ei ole, olen 30-vuotias ja omia lapsia en hanki. Se on mahdottomuus ja vaikka ei olisi en haluaisi.
Sittenhän tää ketju nasahti just kohilleen!! :D
(Vinkiksi: ei ole pakko vastata jokaiseen ketjuun, jos ei tunnu olevan mitään kerrottavaa. En minäkään vastaa vaikkapa kissaharrastajaketjuihin, kun olen allerginen kissoille enkä kissaa omista)
Mun muksu on 11 v., olen itse 42, ei tuu lisää, kolkuttelen jo kohta vaihtareita, ainakin oireista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus vauvapalstalaisille lapsen sukupuolella ei ole merkitystä ja niille, joilla on heiltä vielä puuttuu se tyttö. Yleensä toivotaan molemmat jos jotain toivotaan. Olet kyllä vanha, joten juna jo mennytkin.
Öö. Minulla oli kolme tyttöä. Tein vielä kolme poikaakin. Ymmärrätkö että kaikille se sukupuoli ei ole pääasiassa, vaan lapsi?
Poika 18v, poika 16v (pian 17v) ja minä täytin juuri 44v. Ei aikomusta hankkia iltatähteä, liian mukavaa antaa pienokaiset pois töistä lähtiessä oman kodin rauhaan🙂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsia ei ole, olen 30-vuotias ja omia lapsia en hanki. Se on mahdottomuus ja vaikka ei olisi en haluaisi.
Sittenhän tää ketju nasahti just kohilleen!! :D
(Vinkiksi: ei ole pakko vastata jokaiseen ketjuun, jos ei tunnu olevan mitään kerrottavaa. En minäkään vastaa vaikkapa kissaharrastajaketjuihin, kun olen allerginen kissoille enkä kissaa omista)
Mun muksu on 11 v., olen itse 42, ei tuu lisää, kolkuttelen jo kohta vaihtareita, ainakin oireista päätellen.
Millaisia oireita sulla on? En voi äidiltäni kysyä mitä ehkä odotettavissa (oireethan osin perinnöllisiä), koska hän sairastui ja kuoli ennen vaihdevuosi-ikää.
Itselläni ei vielä mitään, kk-kiertokin säännöllinen ja vuoto "normaalia" jne.
~44v~
Minä tein myös esikoiseni 24-vuotiaana ja kuopuksen 26-vuotiaana. Tykkään kans, että oli hyvä ikä, nuorena jaksoi ja itse oli vielä nuori, kun oli taas vapaa harrastamaan jne.