Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei labran verenimijät ei välillä kuuntele kun koitat neuvoa?

Vierailija
08.01.2020 |

Multa katoaa suonet ja ei välillä löydy, monta kertaa vasta 5 kerta toden sanoo, joten ne on sanonut että "muista kertoo tää miten otin sitten seuraavalle ottajalle ettei ihan tavan keinot onnistu"

Ja aina kerron, mutta tänäänkin "no tää on vähän niin ku avoneula" ja siis ei saanut kun ei suostunut vaihtamaan avoneulaan, koska "sen kanssa on nii vaikee ja sotkusta"

"Vähän niinku" ei riitä, jos haluat musta verta :'D

Lapsesta asti ollut niin syvällä ne paksut suonet ja pinnalla on vaan ohuita suonia..

Tiedän, olet ammattilainen minä en, mutta tiedän kuinka vaikeeta musta on verta saada, joten koitan ihan omaa jaksamista helpottaa, tää sama käynyt niin usein, että vituttaa.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli en sano enää mitään neuvoja, koska se koetaan uhkana.

Jos kysyy jotain oon sillee 🤔🙅🤷

Joskus harvoin löytyy ekalla, mutta useammin vasta kymmenellä ja mua tökitään usein. Toinen kämmenselkä sen näkönenki, että on tökitty suoni kovaksi. (kanyyli ollut siinä)

Enkä yleensä sano kuin että on vaikee löytää suonia ja hyvät suonet mulla on, mutta ne lähtee karkuun.

T. Ap

Toi suonien karkaamistaipumus on kyllä hyvä mainita. Itse ainakin pidän sitten kovempaa kiinni suonesta ettei niin herkästi lipsahda karkuun.

Labrahoitaja

Vierailija
42/42 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko siksi, kun kaikki ei ole samanlaisia? Joku osaa neuvoa oikeaan paikkaan, muut ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla