Kun näet jonkun watsuppissa kirjoittavan sinulle
Odotatko vai menetkö pois.
Eikö pois meneminen ole epäkohteliasta, vähän sama kuin löisi oven nenän edestä kiinni.
Kommentit (26)
Mulle kirjoittavat usein monet ihmiset yhtä aikaa.
Puhelimessani ei ole tuollaista sovellusta. WhatsApp löytyy kyllä.
Mistä tiedät, että kirjoittaa juuri sinulle?
Monesti tekstiä tulee puolin ja toisin monelta eri ihmiseltä samaan aikaan silloin kun on sitä aikaa sosialisoida siellä. En jää odottamaan mitään välttämättä. En päivystä. Aika epätoivoista semmonen. Eikä siitä kukaan varmaan niin ajattele, että ovi lyötäisiin kiinni? :D
Menen pois, jos vain sattumalta näen että joku kirjoittaa. Jos mulla on keskustelu meneillään tämän henkilön kanssa, silloin toki odotan - ellei jotain äkillistä tule. Tai jos tyypillä kestää niin että näyttö menee itsestään pimeäksi.
Vierailija kirjoitti:
No eihän siinä muuten näy, että kirjoittaa, jos ei sinulle kirjoita:) Muuten on vaan paikalla.
No eihän sitä näe et kirjottaa jos ei sulle kirjota
Vierailija kirjoitti:
Saatan odottaa, saatan mennä pois Varsinkin jos toisella kestää.
Miten muuten, jos käy useampaa keskustelua yhtä aikaa ja menee toiseen keskusteluun, niin näkyykö se silloin "pois menona"?
Olet edelleen paikalla whatsapissa. Toki jos joku lähettää sulle viestin juuri sillä hetkellä, näkeehän sen niistä väkäsistä, että oletko sinä siinä keskustelussa vai et. Ellei lukukuittaukset ole pois päältä.
Näähän kuuluu whatsapin alkeisiin.
Se on WhatsApp. Sana "app" on lyhenne sanasta application eli sovellus.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kirjoittavat usein monet ihmiset yhtä aikaa.
Sama, eli silloin kun ehdin, niin saatan käydä samanaikaisesti vaikka kolmea keskustelua. Minulle on ihan sama mitä muut ajattelevat silloin ja itse en ajattele mitään jos toinen ei ole "paikalla". En muutenkaan välttämättä edes lue viestejä heti.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä näe milloin joku kirjoittaa jollekin muulle kuin sinulle.
Minusta pois menemisessä ei ole mitään outoa tai epäkohteliasta. Kuten edellä joku sanoi, usein näyttö ehtii mennä pimeäksi. Mutta muutenkin, kun toinen on saanut asiansa kirjoitettua, tuleehan siitä kilahdus ja siirryn taas keskusteluun.
NIin ja Whats Up tarkoittaa että mitä kuuluu eli se on periaatteessa se nimi siitä tottakai pienellä erolla, koska appi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän siinä muuten näy, että kirjoittaa, jos ei sinulle kirjoita:) Muuten on vaan paikalla.
Näkeehän sen, jos kirjoittaa ryhmään, jossa sinä olet myös jäsen.
Viestistä tulee ilmoitus kun se on valmis ja lähetetty, joten tietenkään en jää odottamaan sitä. Saatan käydä toista keskustelua, poiketa av:lla tai instassa, laittaa puhelimen taskuun ja astua ulos ratikasta, tai ihan mitä tahansa. Luen ja vastaan sitten kun kerkeän tai tarvitsee.
Saatan odottaa, saatan mennä pois Varsinkin jos toisella kestää.
Miten muuten, jos käy useampaa keskustelua yhtä aikaa ja menee toiseen keskusteluun, niin näkyykö se silloin "pois menona"?