Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun näet jonkun watsuppissa kirjoittavan sinulle

Vierailija
08.01.2020 |

Odotatko vai menetkö pois.
Eikö pois meneminen ole epäkohteliasta, vähän sama kuin löisi oven nenän edestä kiinni.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta pois menemisessä ei ole mitään outoa tai epäkohteliasta. Kuten edellä joku sanoi, usein näyttö ehtii mennä pimeäksi. Mutta muutenkin, kun toinen on saanut asiansa kirjoitettua, tuleehan siitä kilahdus ja siirryn taas keskusteluun.

Sehän riippuu puhelimen asetuksista että missä ajassa näyttö pimenee. Mulla ei pimene koskaan.

Muuten samaa mieltä, viestistä tulee ilmoitus eli turha odotella.

Vierailija
22/26 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että kirjoittaa juuri sinulle?

No eihän siinä muuten näy, että kirjoittaa, jos ei sinulle kirjoita:) Muuten on vaan paikalla.

Näkeehän sen, jos kirjoittaa ryhmään, jossa sinä olet myös jäsen.

Joo, mutta silloinkin tyyppi kirjoittaa minulle (+ muille ryhmän jäsenille samaan aikaan). Se on sitten ihan eri asia, kenelle sen viestin ryhmässä osoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä odottelemaan? Kirjoittakoon toinen rauhassa. Mulla on puhelimessa äänimerkki, joka ilmoittaa kun saan viestin ja voin sen mennä lukemaan. Ei se viesti sen nopeammin sinne kuitenkaan ilmaannu, vaikka kuinka kännykkä kourassa istuisin odottamassa.

Vierailija
24/26 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jään odottamaan, joskus en. Riippuu ihan tilanteesta, missä kulloinkin olen. Ja se minun "odottaminen" saattaa olla sitäkin, että wa jää auki ja lasken puhelimen kädestäni ja teen jotain muuta.

Vierailija
25/26 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tilanteesta riippuen. Minun ei tarvii olla känny kourassa koko ajan siltä varalta, että joku kirjoittaa. Muutakin elämää on. Katson viestit kun ehdin ja vastaan jos/kun ehdin. 

Vierailija
26/26 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä näe kirjoittaa joku juuri sinulle, joten en tietenkään jää odottamaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme