Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerintä, mitä olet tehnyt ihastuneena?

Vierailija
08.01.2020 |

Mikä ihastuksen huuman värittämä tekosi on hävettänyt hormonihuuman laannuttua kaikista eniten?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein erosin miehestäni.

Vierailija
2/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloitan itse: armoton flirtti työpaikalla ihastuksen kanssa. Kuvittelin, ettei kukaan huomaisi ja kyseessä olisi vain meidän välinen juttu, mutta jälkikäteen hävettää aivan karmeasti kun muistaa kollegoiden merkitsevät katseet ja supinan. Eikä suhteestakaan tullut mitään. Aaargh miten hävettää. Ei koskaan enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä jäin melkein hälytysajossa olevan ambulanssin alle, kun yritin tehdä vaikutuksen ihastukseeni.

Vierailija
4/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein erosin miehestäni.

Sama. Ja joskus vieläkin mietin, että olisiko pitänyt...

Vierailija
5/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa kännissä polvistuin ja sanoin isoon ääneen beibe mä haluan sulta seksiä. hävetti myöhemmin vaikka sain mitä halusin.

Vierailija
6/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä mies voi hölmöimmillään tehdä eli alentua mouruamaan. Siitä nainen saa niin mahtavan fiiliksen kun sitten tumppaa kuin tupakan.

Vierailija
7/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin tunteeni.

Vierailija
8/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ja mitä, jopa sitä stalkkaustakin. :(

Vierailija
9/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kertomaan tunteistani ihastukseni kohteelle (varattu). Ei olisi kannattanut. Varattu voi tehdä mitä vain iskuyrityksiä, mutta jos vastaat niihin, olet kohta heitettynä kuralammikossa. Tavallaan tämä ei ole noloa, mutta toisekseen on.

Vierailija
10/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaaminen alkoi mennä siihen pisteeseen, että kävelin tyypin kodin ja lempikahvilan läheltä kohtuutonta kiertotietä, toiveissa törmätä muka sattumalta. Tein näin ehkä pari kertaa kunnes tajusin, että alkaa mennä sairaaksi.

Vierailija
11/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi lopettaa juttumme mutta itse en sitä ihastuneena halunnut hyväksyä. Menin ihan sekaisin ja sitten pommitin viesteillä kaikkea aivan älytöntä.

Onneksi en ole nähnyt tyyppiä enää, vajoaisin maan alle häpeästä.

Vierailija
12/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin kertomaan tunteistani ihastukseni kohteelle (varattu). Ei olisi kannattanut. Varattu voi tehdä mitä vain iskuyrityksiä, mutta jos vastaat niihin, olet kohta heitettynä kuralammikossa. Tavallaan tämä ei ole noloa, mutta toisekseen on.

Eikös tollanen kurakylpy kuitenkin ole tehokas tunteiden tappaja? Ei tarvi enää elätellä turhia toiveita.

Vierailija
13/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoin hänen vaimolleen. Hirveä soppa.

Vierailija
14/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaaminen alkoi mennä siihen pisteeseen, että kävelin tyypin kodin ja lempikahvilan läheltä kohtuutonta kiertotietä, toiveissa törmätä muka sattumalta. Tein näin ehkä pari kertaa kunnes tajusin, että alkaa mennä sairaaksi.

Mulla aikalailla samoin. Olen tuo 8. vastaaja. Itsekin tajusin, että mitä hemmettiä mä oikeen oon tekemässä. Onneksi ihastuminen laantui itsestään hiljalleen pois. En ole enää vanhempana huomannut itsessäni tuollaisia piirteitä onneksi. Menkööt se nyt sitten nuoruuden hormonien piikkiin tuo ylilyönti ihastumisessa.

Vierailija
15/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Kyseessä oli vielä ryökaveri. Voi sitä hävetyksen määrää. Onneksi emme näe enää 😁

Vierailija
16/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroit siis ihastumisestasi? Miksi ihmeessä?

Vierailija
17/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun siitä, että meillä oli suhde. Että mies on pettänyt häntä.

Vierailija
18/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Kyseessä oli vielä ryökaveri. Voi sitä hävetyksen määrää. Onneksi emme näe enää 😁

Tuskin hän sitä pahana otti. Yleensä itse suurentelee sitä asiaa omassa päässään. Mulle kävi just noin töissä jossa yksi nainen kertoi minulle tunteistaan minua kohtaa. En ottanut sitä negatiivisena asiana, päinvastoin tuntui hyvältä että joku minusta välittää. Harmi vain että sukupuoli oli väärä.

Vierailija
19/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun siitä, että meillä oli suhde. Että mies on pettänyt häntä.

Ok. Erosiko mies?

Vierailija
20/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolasin itseni monin eri tavoin. Nähtiin aina vain kosteissa merkeissä (kaverin kaveri ja samat bileet) ja hermostukseeni join aina ihan liikaa, heittäydyin teiniksi ja olin aivan todella sietämätön.

Myös työkaverille flirttailin joskus, mutta siinä hävettää näin jälkeen päin vain se, että mitä ihmettä koko tyypissä edes näin. Että jos se tajusikin mun flirtin ja jotenkin otti siitä lisää egonpönkitystä itselleen, hyi helkkari. Vastenmielinen äijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi