Miten myöhään tk-lääkäri voi vielä soittaa?
Varasin jo viikko sitten lääkärin soittoajan, siis että terveyskeskuslääkäri soittaa minulle tänään kl.12-14 välillä. Soittoa ei ole vielä kuulunut, nyt 14.45.
Miten myöhään nimenomaan tk-lääkäri on teille vielä soittanut?
Huomenna en pääse vastaamaan päivällä puhelimeen.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
19 aikoihin on pari kertaa soittanut, kun on luvattu puhelun tulevan sen päivän aikana.
Huh, kiitos vastauksesta! Jospa se soitto sitten tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19 aikoihin on pari kertaa soittanut, kun on luvattu puhelun tulevan sen päivän aikana.
Huh, kiitos vastauksesta! Jospa se soitto sitten tulisi.
Toisaalta ei aina ole soittoa tullut ollenkaan.
T. 1
Voi myös olla ettei tule. Ei heillä jokaiseen työtehtävään ole aikaa. Soitat vaan uuden ajan, jos ei kuulu.
Neljältä aamulla jos hän on uneton työnarkomaani.
Mulle soitti kännissä baarista klo 1.45.
Kiitos vastauksista! Myös noista hauskoista. Nyt ei naurata mutta ehkä huomenna.
Muistui mieleen eräs syöpäklinikan vanha lääkäri. Hän teki ainakin minulle parikin kertaa vuosikontrollin. Hänen piti soittaa minulle tiettyyn kellonaikaan. Olin kysynyt muistaakseni jotain asiaa ja sain hoitajalta tiedon, että tohtori soittaa ja nimenomaan tiettyyn aikaan. Olin siis jo töissä. Ei tullut puhelua ja minun oli mentävä kokoukseen sihteeriksi. Otin puhelimen mukaan ja vilkuilin sitä välillä. Ei toimistotätien olisi ollut suotavaa ottaa omaa puhelinta mukaansakaan kokoukseen. Sitten huomasin, että ilmeisesti tohtori soittelee. Menin pois kokouksesta omin lupineni ja vastasin, siellä tohtori sadattelee, että "ei se vastaa siellä". Ei tajunnut, että olin linjalla. Löi sitten luurin vielä korvaan. Minä soitin hoitajalle kokouksen jälkeen ja selitin, ettei mekään voida työaikana olla koko aikaa valmiudessa. Kokoukseen meno oli pakollista. Tohtorin kielenkäyttö oli muutenkin ikävää, kun ei tajunnut minun kuulevan. Hoitaja oli empaattinen ja pahoitteli lääkärin käytöstä. Hänen päätöstään luustotutkimuksen jättämisestä pois kohdallani joutui myös eräs hoitaja muuttamaan. Ja tutkimus tehtiin, koska se kuului hoitosuunnitelmaankin. Hatunnosto hoitajalle!
Kiitan vastauksista! Nyt kävi niin ettei lääkäri soittanut. Soitin seuraavana päivänä tk:seen ja siellä sanottiin, että lääkäri on ollut kokouksessa eikä ennättänyt soittaa.
Mutta sanottiin, että en ole myöskään millään "listalla", että lääkäri voi ehkä soittaa tänään tai huomenna.
Tilasin ajan yksityiseltä. Tänään aika kl. 15.30. Ystävältä sain rahaa lainaksi. ( vähän alle 200 e)
Sen jälkeen soitin tk.seen ja sanoin , että minulle ei tarvitse soittaa.
Tiedän, ettei tämä vaihtoehto ole kaikille mahdollinen mutta minun kohdallani kävi näin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitan vastauksista! Nyt kävi niin ettei lääkäri soittanut. Soitin seuraavana päivänä tk:seen ja siellä sanottiin, että lääkäri on ollut kokouksessa eikä ennättänyt soittaa.
Mutta sanottiin, että en ole myöskään millään "listalla", että lääkäri voi ehkä soittaa tänään tai huomenna.
Tilasin ajan yksityiseltä. Tänään aika kl. 15.30. Ystävältä sain rahaa lainaksi. ( vähän alle 200 e)
Sen jälkeen soitin tk.seen ja sanoin , että minulle ei tarvitse soittaa.
Tiedän, ettei tämä vaihtoehto ole kaikille mahdollinen mutta minun kohdallani kävi näin.
Siis soitin tänä aamuna tk.seen.
Minulle on soitettu vielä 17 aikaan
Saattavat soittaa vaikka klo 23.
Jos lääkäri on ollut kiireinen ja ei kait tarvitse kuin muutama elvytyspotilas tai kiireellistä hoitoa tarvitseva.
Joskus soitto tulee luvatussa ajassa.