Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt aamukävelyllä jo?

Vierailija
08.01.2020 |

Mihin aikaan heräsit tänään?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuli mieleen, kun lähistöllä nuori nainen joutui hyökkäyksen kohteeksi aamukävelyllä olleessaan. poliisin mukaan naisella oli tapana käydä vapaapäivinään kahdeksalta tunnin aamukävelyllä, sama reitti. tuli mieleen, että onkohan kuinka monella tällainen tosi säännöllinen rutiini, että aamukävelyn kellonaika ja reitti on sama? ja vapaapäivänä klo 8. 

mukavaa on käydä aamukävelyllä, mutta itse teen iltakävelyjä vapaapäivinäni :)

Minulla aamukävelyn reitti on aina sama, koska se jotenkin helpottaa sinne kävelylle menoa, ettei tarvitse miettiä missä sitä taas kävelisi. Muutenkin tykkään kävellä niin, että minulla on joku kävelyreitti mietittynä etukäteen, en jaksa päämäärätöntä "haahuamista". Kellonaika vaihtelee aina päivän mukaan, kävelylle lähden yleensä klo 06-09 välillä (aikaa kävelyyn kuluu 1h20min.)

Vierailija
42/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

All nighteri takana resident evil 2 remake pelin kanssa ja ai että on makia peli. Kohta pitää lähteä kauppaan ja siinä tulee aamukävelyä ihan riittävästi kun matkaa on 9km.

Nyt tulin kaupasta ja olipa reissu. Kova tuuli ja vettä satoi paljon. Kaikki vaatteet läpimärät, mutta lidli täyttää taas jääkaappini edullisesti. Nyt suihku ja sitten kokkailun ja sen jälkeen takaisin resident eevilin pariin tietokoneelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi käytte kävelyllä? mikä se "idea" siinä on?

Vierailija
44/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy arkisin aamukävelyllä. Ei ehdi millään, hyvä kun ehdin edes meikata. Herään 1,5h ennen lähtöä. 1 lapsi on jonka saattelen koulutielle.

En ymmärrä, miten koiranomistajat ehtivät aamuisin ulkoiluttaa koiran. Mun pitäisi herätä joskus viideltä.

Vierailija
45/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtee päivä kivasti käyntiin. Lisäksi terveysaspektit, raitis ilma ja oma aika. Kun olen kävelyllä, olen kävelyllä, enkä esim. vastaa puhelimeen sinä aikana. Tykkään kuunnella podcasteja kävellessä, päivän aikana en ehdi niitä yhtäjaksoisesti kuunnella niin pitkään kuin kävellessä. (Olen tuo, jonka kävely kestää 1h20min.)

Vierailija
46/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsin 3.15 ja lenkille lähdin 5.00. Mieluusti menisin aiemmin lenkille, mutta katuvalot syttyy vasta tuollon. Toki sitä vois hommata lampun, mut ainakaan tällä hetkellä ei oo välttämätön pakko päästä heti herättyä lenkille, kun työt alkaa myöhemmin.

Miksi ne valot on pois päältä yöllä? Siis silloin kun on pimeää.

Jos tosissas kysyt ni oletettavasti säästösyistä ja tiedän osaa ihmisistä kyseisten valojen häiritsevän eivätkä saa nukuttua normaalisti.

Kiitos asiallisesta vastauksesta.

Vierailija
47/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo kaupassa kävelyllä. Ensimmäinen uusista kaljoita on jo juotu. Otan siis luonnollisesti toisen. Naisella näköjään vähän huono happi. Pyysin että ketkuta nyt vähän alasti. Ei ja meni makoilemaan sänkyyn. Sillä on raukalla krapula ja hänen pitää mennä huomenna töihin. Mä voin onneksi jatkaa juomista. Pitää kysyä myöhemmin uudestaan jos esiintyisi mulle alasti. Jokin mikä lie alastomissa naisissa on aina viehättänyt meikäläistä.

Skool kosmonautit.

Vierailija
49/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään arkisin 4.00, käyn tunnin lenkillä ja sitten aamupala ja klo 6.00 alkaa työt :)

Vierailija
50/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle aamu ainoa mahdollisuus käydä lenkillä ja se on kävelyä, koska terveydellisistä syistä en saa mm. juosta. Se piristää ja herää ihan eri lailla kun ilman lenkkiä. Lisäks itelläni maha toimii normaalisti vaan jos käyn aamulla lenkillä, ihan sama miten paljon koittas kuitua syödä päivän aikana, jos aamulla jää lenkki välistä niin mahakaan ei toimi normaalisti. Muutenkin koko päivän on pirteämpi, kun aamulla käynyt lenkillä. Mulla se lenkki kestää vaihtelevasti 1-1,5tuntia.

taisin olla nro 27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi