Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvaatteko kylässä särkyneet astiat?

Vierailija
20.06.2006 |

Jos itseltä tai lapselta särkyy kylässä jokin astia, korvaatteko sen? Ei ehkä tavan juomalasi, mutta vaikka kallis kahvikuppi? Entä, jos teillä menee jokin astia rikki vieraaltanne, pyydättekö korvaamaan sen>?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä otan kyllä uuden kahvikupin kiitollisena vastaan, jos rikki menee, mutten sentään vaadi korvaamaan sitä.

Vierailija
2/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta korvaisin jos muksu vippais tahallaan jonkun paremman astian lattialle tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin itse tarjoudun korvaamaan ja olen tietysti myös valmis sen tekemään vaikka vastaus usein onkin " ei tarvitse" , mutta varsinkin jos on kyse jostain muusta kuin marketti-juomalasista niin korvaan vaikka emäntä sanoisikin ettei tarvitse!

Vierailija
4/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kaikki sanoo " ei tarvitse" mutta hyviin tapoihin kuuluu korvata mitä on rikkonut toisen kodissa, vaikkakin vahinko. Jos on vakuutus niin omavastuuosan pitää rikkojan maksaa mielestäni ehdottomasti. Näin ainakin itse tekisin vaikka kuinka sanottaisiin että ei muka tarvitse.

Vierailija
5/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista juomalasia tms. en korvaa, kalliimmissa astioissa vien samanlaisen tilalle viimeistään seuraavalla vierailulla.

Vierailija
6/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä kukaan ole tarjoutunut edes korvaamaan, enkä ole kehannut pyytää. Ehkä eivät tiedä lasien hintaa...

Vierailija
7/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin samanlaisen uuden enkä kysynyt korvaanko. Tekisin luultavasti minkä tahansa kipon kanssa samalla tavalla tai korvaisin muuten ja pyydettiin anteeksi.

Vierailija
8/8 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan haluaisi itselleni korvausta.