Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peratsin lääkkeestä kokemuksia?

Vierailija
07.01.2020 |

Itselle tänään määrättiin kyseistä lääkettä 2x2mg per vrk.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha psykoosilääke joka on korvannut perinteikkään lobotomialeikkauksen tekemällä sen kemiallisesti. Lääke laskee elämänlaatua ja tappaa, mutta pitää hullut ihmiset normaalien asioiden parissa

Vierailija
2/8 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha psykoosilääke joka on korvannut perinteikkään lobotomialeikkauksen tekemällä sen kemiallisesti. Lääke laskee elämänlaatua ja tappaa, mutta pitää hullut ihmiset normaalien asioiden parissa

Minulla on masennus ja pelkotiloja.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta!

Vierailija
4/8 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

AP

Vierailija
5/8 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sitä osastolla, jossa sitä määrättiin liukuhihnalta kaikille. Tuli lihasnykäksiä, ja lopetin heti, vaikka lääkäri suositteli jatkamaan. Ikivanha lääke, jota en edes ole kuullut määrättävän enää juurikaan. Itselläni ei psykoosia ole koskaan ole ollut.

Vierailija
6/8 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranalla pärjäillyt

Vierailija
7/8 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Sekä masennus että pelkotilat johtuvat psykologisista syistä, esim. sosiaalisten asioiden vuoksi. Olisi hyvä hoitaa asia psykoterapiassa joka nostaisi elämänlaatuasi. Peratsin lääke muovaa sinua niin, ettet enää huomaa erheitä elämässäsi, toisaalta et huomaa hyviäkään asioita. Toivotaan kuitenkin että pidät lääkkeestä

Vierailija
8/8 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sekä masennus että pelkotilat johtuvat psykologisista syistä, esim. sosiaalisten asioiden vuoksi. Olisi hyvä hoitaa asia psykoterapiassa joka nostaisi elämänlaatuasi. Peratsin lääke muovaa sinua niin, ettet enää huomaa erheitä elämässäsi, toisaalta et huomaa hyviäkään asioita. Toivotaan kuitenkin että pidät lääkkeestä

En pääse psykoterapiaan kun olen masennuksen takia eläkkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme