Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pvkotilasten vanhemmat: kauanko teidän lapsi kotona näin kesän aikana hoidosta?

Vierailija
20.06.2006 |

tyttö 2,5v ja kotona kesä- ja heinäkuun. Koululaiset saavat silti 2 viikkoa pitempää lomaa. Hoidossa he vain " kehuivat" että saatiin näin järjestettyä että tyttökin saa kunnon lomaa - en tiedä sit onko tämä ratkaisu niin " erikoinen" kun siitä oikein puhuttiin ja todettiin kuinka hyvä asia tämä on. Miten te muut? Eli mulla kesäkuu loma ja mies juhannuksen jälkeen 4 viikkoa (eli yksi yhteinen viikko), vimppa viikko heinäkuussa pitää järkätä jotenkin hoitoa tytölle. Katsotaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pidämme lomat miehen kanssa normaalisti samaan aikaan, toivottavasti vielä silloinkin, kun lapset koulussa. Ymmärtääkseni tuo päivähoidossa olevien lasten kuukauden loma yleisintä.

Vierailija
2/12 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolmen viikon kesäloma ja miehellä kahden. Ja todellakaan ei pidetä lomia eri aikaan... Koko perhe siis lomailee yhdessä 2 viikkoa, minä ja lapsi vielä yksi viikko kahdestaan. Lapsella ikää 2v8kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehen lomat siirtyy, kuten nyt näyttäisi, sitten vielä pitempään

Vierailija
4/12 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun PK on kiinni ja me itsekin lomalla.

Lapsilla on onneksi ihan kivaa PKssa nyt kesäkuussa, kun monet lapset on tosiaan jo lomalla, mutta aikuiset vielä eivät. Ja pystyvät tekemään vähän spesiaalijuttuja kuten uimista etc. Ja kun ilmatkin in näin mahtavat...

Vierailija
5/12 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin viime viikon lomaa, jolloin lapsikin poissa hoidosta. Sitten heinäkuussa 3 ekaa viikkoa, josta koko perhe lomaillaan yhtä aikaa 2 viikkoa. Miehellä lomaa 4 vkoa, mutta 2 vikaa viikkoa siirtyy elokuun lopulle.

Vierailija
6/12 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäsi yrittää järjestää kesän niin että pienimmät saavat olla mahd kauan kotona ja viettää " lomaa" vaikka se sit tarkoittaisi sitä että isällä ja äidillä välttämättä ei voi lomailla yhtäaikaa. Siis koko loman tarkoitan, esim jos molemmilla 4viikkoa pitäisi voida laittaa lomat niin että on 2 yhteistä viikkoa vain.

Vierailija
7/12 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kka

Vierailija
8/12 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Opeäiti

Vierailija
9/12 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika jäi kotiin viime viikolla ja saa olla risaisesta lomastani huolimatta lomalla elokuuhun asti. Kiitos isovanhemmille ja kummeille.

Vierailija
10/12 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempien yms. avulla tämä järjestetään, meillä lomat miehen kanssa vuorotellen.

Vierailija
11/12 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuun, saman ajan kuin päiväkoti on kiinni. Meillä on koko perhe lomalla heinäkuun, tasan yhtä aikaa.

Vierailija
12/12 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi tai kaksi viikkoa, kun oltiin viikko lomailemassa miehen kanssa oli lapset päiväkodissa, itse pidän lapsia kaksi viikkoa lomani aikana kotona ja mies oli kaksi viikkoa lasten kanssa kotona, yhdellä viikolla vien lapset parina päivänä hoitoon, kun hoitojärjestelyt muuttuvat, mutta ovat vain osan päivää. Jos mies ei saa yhtä viikkoa samaan aikaan kun mulla on niin sitten lapset on kotona viisi viikkoa.

Mutta, meillä lapset on osaviikkohoidossa niin eivät muutenkaan koko aikaa joudu siellä olemaan