Minkä elämänmuutoksen aiot tehdä alkaneella vuosikymmenellä. Ja miten aiot saavuttaa sen.
Itse aion muuttaa maalle ja vähentää työntekoa. Nyt asun pääkaupunkiseudulla ja teen paljon töitä saadakseni mökkirahat kasaan. Maaseudulla asuessa olen suunnitellut tekeväni pelkkää keikkaa. Rahat pitäisi riittää ihan hyvin elämiseen kun ei enää ole isoja asumiskustannuksia, tosin auton ylläpito syö taloutta jonkin verran. Tarkoitus olisi myös olla pitkälti omavarainen. Kerro mitä unelmia sinulla on elämäsi suhteen ja miten aiot toteuttaa ne?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mahdollisimman moni lopettaa tupakoinnin.
Niinpä! Lopettaisivat edes sen tupakantumppien heittelyn maahan. Tumpit eivät maadu ja ne tekevät suurta tuhoa luonnossa.
Meillä ukon kans on haaveena asuntoauto, sillä sit mentäis ympäri Eurooppaa. No rahaahan se vaatii, joka kuukausi säästetään autotilille.
Todennäköisesti vietetään hautajaisiani. Niistä tulee hemmetin kalliit ja lapset saa henkivakuutusrahoista kivan pesämunan.
Terveelliset elämäntavat ja painon pudotus.
Antaa aikaa itselle. Lukea, kutoa sukkaa, kävellä metsässä ja kuunnella lintujen laulua. Lämmittää puusaunaa, leipoa pullaa. Siinä sitä unelmaa kiireiselle yrittäjälle.
Jos viimeinkin sinne terapiaan pääsis ja sitä kautta ehjemmäksi
Aion opetella kysymysmerkkien ja pisteiden eron?
En oikein mitään, oon tyytyväinen elämääni
Haluaisin lentoemännäksi ja päästä matkustelemaan. Pitäis varmaan tehdä sen eteen jotain...
Aion opiskella Italiaa aikuisopistossa. Jos vaikka sit eläkkeellä sinne asumaan.
Saada mieleisen työpaikan, jossa voin viihtyä lopun elämäni. Opiskelut kutsuu tän takia. Enemmän aikaa itselleni, lapsi kasvaa, niin se on mahdollista. Löytää tasapaino elämään. Sen prosessin aloitin jo yli 3 vuotta sitten.
Oman asunnon laina loppui viime vuoden viimeisenä päivänä. Vuosikymmenen päästä on loputkin lainat maksettu. Toivon voivani tehdä vähän vähemmän töitä ja matkustella enemmän.
Löytää itselleni sopivan asumismuodon ja kodin. Olen muuttanut vuokrakämpästä toiseen koko edellisen vuosikymmenen. Yritän siksi säästää ja löytää myös vakituisen työn, josta pitäisin. Olen pätkätöitä vain tehnyt, joten en ole voinut ajatellakaan lainaa... Toisaalta en muutenkaan haluaisi lainaa, mutta ehkä jos olisin vakituisessa ja minulle sopivassa työssä, niin ajatukset saattaisivat muuttua.
Rakastan laulamista ja olisi unelma saada siitä työ itselleni, jospa vihdoin uskaltaisin ladata youtubeen cover videoita..
Iltatähti suunnitelmissa uuden 16-vuotta nuoremman rakkaan kanssa.
Armollisuutta itseä kohtaan. Ottaa elämä huumorilla, olen siis todella tiukka pipoinen ja ankara itselleni. Huono itseluottamus jolloin otan kaiken kritiikkinä.
Jos tuon oppisin seuraavan 10v aikana, niin voisin uskoa olevani mukavampaa seuraa kuin nyt. En kärsi yksinäisyydessä mutta olen yksin. Tuskin itsekään olisin itseni seurassa. Ei mulle voi puhua kun voin alkaa kiljumaan koska peloissani ymmärsin väärin.
Oppisin luottamaan että elämä kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Iltatähti suunnitelmissa uuden 16-vuotta nuoremman rakkaan kanssa.
Uuden kanssa ei iltatähti onnistu.
Kun pääsis eläkkeelle tämän vuosikymmenen lopussa, se olis tavoite. Saa nähdä ennättääkö eläkeikä vielä nousta.