Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko bikinejä käyttää, vaikka olen pulskassa kunnossa?

Vierailija
20.06.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin vaikka olin kahdeksannella kuulla raskaana. Taisin kyllä näyttää aika hurjalta ; )

Vierailija
2/14 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihaa leikkaan bikinit päällä ja rannalle aina sellaiset päälle. Painoa 92 kg ja pituutta 170 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinkoa ottaessa tai esim. pihatöissä omalla pihalla/mökillä.

Vierailija
4/14 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin kantakoon läskinsä ylpeänä, mutta vähän kannattaa miettiä oman ruumiinrakeenteensa perusteella miten pukeutua ainakin julkisella paikalla. Tai jos joku haluaa olla negatiivisen huomion kohteena niin siitä vaan.

Vierailija
5/14 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne uimarannalle mahtuu jos jonkinmoista naisvartaloa.

Tietysti sitten nämä ruipelo-tyttöset katsoo, että voi kauheeeeta, mutta jos itsetunto kestää sen, niin ei kun menoks!

Vierailija
6/14 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Aika hyvittavalta näyttä pelkkä lauta verhoiltuna bikineihin. Toppausta täytyy olla jos jonkinlaista.

Vierailija
7/14 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella se sen verran vaatii että itsetunto on kohdillaan, kun nää moi mä oon vaatekoko 28 voi katsoa vähän pahasti. Mut niistä pääse kun tuumaa et pitää syödä hyvin että jaksaa ;)

Kauniimpia mielestäni on naiset jotka ovat pyöreitä/läskejä kun naiset joilla kävellessä luut kolisee :)

Vierailija
8/14 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrat olen saanut olla miesten huomion keskipisteenä. On isketty silmää ja tarjouduttu laittamaan aurinkorasvaa. Ja muotoja löytyy.

T. olikohan se 8 (170 cm ja 92 kg)

Vierailija
9/14 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä varten niitä minusta myydään että niitä voi käyttää myös isommat naiset.

Vierailija
10/14 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin laihaa bikineissä olevaa, lähes rinnatonta uimarannalla ja sitten toisaalta samalla rannalla oli (ei mikään ns. läski) hiukan pyöreä, hyvin seksikäs, rinnat ja peppu kohdallaan oleva nainen.

Sori nyt vaan kaikki langanlaihat, mutta miesten katseet kohdistuivat nimenomaan positiivisessa mielessä juuri tuohon elinvoimaisen, seksuaalisen näköiseen naiseen. Miehet suoraan sanottuna, tiedän kokemuksesta, kiihottuvat enemmän ns. hyvälihaisesta naisesta. Olen itsekin sellainen hyvä- ja tiukkalihainen, en langanlaiha. Olen eräänlainen välitapaus, en ollenkaan langanlaiha, mutta en lihavakaan. Olen kuulemma hyvälihainen.

Ja ihan nauratti se paskantärkeä laiheliini niissä bikineissään, vilkuili jatkuvasti ympärilleen, että eikö häntä miehet katso tms. Kuten joku aikaisempi mainitsi, tämän laiheliinin bikinien yläosassa oli oltava raudat ja vaikka mitkä vempaimet, että hänet olisi rintojen puolesta mielletty edes naiseksi. Itselläni on terhakat pyöreät rinnat, ilman tukia ja mitään minun tisut bikinien kolmioyläosalla ovat suorastaan herkullisen näköiset. Ja tämän on toistanut niin monet miehet.

Vierailija
11/14 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että minä en kyllä huomaa toisten ihmisten vartaloita noin suuremmin ellei kyse sitten ole jostain todellisesta rannan komistuksesta tai kaunistuksesta. Ja silloinkin yritän olla tuijottamatta ja kuolaamatta. Toki näen ihmiset (eli en kävele päin) ja senkin ovatko hoikkia vai pulskia, mutta en minä oikeasti kiinnitä huomiota kuin juuri sen verran, että en tosiaan päin kävele. Ja jos sitten kiinnitän huomiota ja esim. alan jutella jonkun kanssa, niin silloinhan yleensä katsellaan lähinnä kasvoja.

Vierailija
12/14 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muillehan sun vaatetus ei kuulu.

Vierailija
13/14 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä. Näin miehenä alkaa jo seisoa pelkästä ajatuksesta runsaammasta naisesta bikineissä ;)

Vierailija
14/14 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaa suosittelen muillekin.

Jos jotakuta ahdistaa, niin se on voivoi ja kyynel :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan