Geishakuulat sisällä kaupungilla
Onko kukaan nainen kulkenut geishakuulat sisällään kaupungilla? Siten että ei kukaan tiedä, ei edes oma mies.
Kommentit (5)
Jos on painavat geishakuulat, esim. rautaa sisältävät, eivätkä vain leikkikalut niin ei saa pitää sisällä pitkiä aikoja. Aiheuttaa pidemmän päälle lantionpohjan ylijännitystilan, minkä tavoittelemisessa ei ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä mulla on ne joskus ollut koko päivän sisällä, välillä unohtuu sinne myös.
Miksi niin? Luuletko sen olevan jotenkin irstasta vai mikä siinä olisi ihmeellistä mennä geishakuulat sisällä kaupungille?
En ole se kenelle vastasit mutta ei irstasta, vaan jotenkin vaan hienoa ja "siistiä" :)
Kyllä mut sais aika kuumaksi kertomalla mitä on sisällä kun ollaan vaikka kaupassa. Ei tarvis paljon pyydellä, jos on seksi mielessä. Toisaalta hyvä konsti ilkeillä kun sanoo ettei sinne mitään asiaa mulla ole.
Taitaa olla mies tuo aloittaja.
Nainen oletettavasti tietäisi, että joitain kuulia pidetään pidempäänkin. Kyse on lantionpohjalihasten vahvistamisesta. Eli kyllä, olen joskus ollut kaupungilla, töissä jne. Siinä ei ole mitään kiihottavaa tai seksikästä sen enempää kuin missä tahansa jumpassa.
Suosittelen lantionpohjajumppaa kaikille. Omat orgasmit ovat voimakkaampia ja tuottaa iloa kumppanille.
Joo kyllä mulla on ne joskus ollut koko päivän sisällä, välillä unohtuu sinne myös.
Miksi niin? Luuletko sen olevan jotenkin irstasta vai mikä siinä olisi ihmeellistä mennä geishakuulat sisällä kaupungille?