SIlakkaliile aamutv:ssä video
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Sama jengi siellä pyörii kuin Rasmuksessa. Ja samat Katit ja Minnat sielläkin suu vaahdossa höyryää.
Kaikki muut, kuin vassarit ja vihreät savustetaan sieltä ulos. Tappelevat keskenään.
Ja toi saatanan typerä kalaemoji, jota yrittävät kylvää medioiden FB-sivuille. Puolet jengistä ei tajua mistä on kysymys ja loput nauraa räkäisesti päälle.
On siellä toki sitäkin porukkaa.
Enemmistö on kuitenkin maltillista keskivertoväkeä. Mukana on paljon niitä ihmisiä, joita äärisu**kit syyttävät r@sisteiksi ja oikeat ra@sset syyttävät s*vakeiksi. Näihin aiheisiin liittyen silakoiden keskuudessa on ihmeellisen asiallisia keskusteluita ilman haukkumista tai syyttelyä.
Nyt vaan pitäisi tietää mikä on rasmus.
Silakka olen kyllä :)
Vierailija kirjoitti:
Tuolla vaikuttaa olevan joitain tavallisen järkeviä ihmisiä, jotka yrittävät puhua asiallisen keskustelun puolesta.
Nämä vain yleensä saavat hyökkäyksen päälleen kun eivät ole tarpeeksi "radikaaleja", niin voi helposti arvata millaisen reaktion se saa aikaan.
Ollaan vissiin eri sivustoilla, sillä siinä jota itse seuraan, haluaa radikaalia toumintaa vaan muutama yksittäinen tyyppi eivätkä he ole saaneet tukea vaatimuksilleen juuri lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla vaikuttaa olevan joitain tavallisen järkeviä ihmisiä, jotka yrittävät puhua asiallisen keskustelun puolesta.
Nämä vain yleensä saavat hyökkäyksen päälleen kun eivät ole tarpeeksi "radikaaleja", niin voi helposti arvata millaisen reaktion se saa aikaan.
Ollaan vissiin eri sivustoilla, sillä siinä jota itse seuraan, haluaa radikaalia toumintaa vaan muutama yksittäinen tyyppi eivätkä he ole saaneet tukea vaatimuksilleen juuri lainkaan.
True!
Selvästikin ollaan. Se sivu jota mä seuraan on menossa seisomaan torille helmikuun alussa. Ilman tunnuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
True!
Selvästikin ollaan. Se sivu jota mä seuraan on menossa seisomaan torille helmikuun alussa. Ilman tunnuksia.
Pitääkö dewit puheen jos ei ole tunnuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
True!
Selvästikin ollaan. Se sivu jota mä seuraan on menossa seisomaan torille helmikuun alussa. Ilman tunnuksia.Pitääkö dewit puheen jos ei ole tunnuksia?
Niin, dewitillä ei ole mitään puoluetta nytten.
Mutta Mari ei oo ostanut uutta miekkariautoa jolla pääsisi hesoihin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan pitäisi tietää mikä on rasmus.
Silakka olen kyllä :)
No käy katsomassa facessa. 😁🤔🙄😫
En sano enempää koska muuten poistetaan minun kommentti.
Kommenttiosion silakat on asiallisimpia keskustelijoita.
https://www.verkkouutiset.fi/taman-tekstin-vuoksi-juha-romakkaniemi-poi…
Joskus hävettää olla perussuomalainen.
Lainattu kommentti ketjusta:
-Lisään tähän, että Romakkaniemi myös lähti mukaan hyvin kärkkääseen keskustelutyyliin ja minun mielestäni ainakin suorastaan nälvi vastakeskustelijaa. Silakoiden sääntöihin kuuluu, että pitää noudattaa hyviä käytöstapoja, eikä saa mennä keskusteluissa henkilökohtaisuuksiin, vaan pitää vastata asiallisesti ja pysyä asiassa. Ei myöskään pidä prosoitua, vaikka vastapuoli yrittäisikin ihan tarkoituksella provosoida.
Silakoihin toivotaan nimenomaan mukaan mahdollisimman paljon ns. sivistysporvareita, jotka vastustavat rasismia. Onneksi siellä jo heitäkin on oikein paljon ja toivottavasti tulee paljon vielä lisää.
Liike sinänsä ei ole poliittinen liike, toki siellä on jäseninä poliikassa eri tasoilla toimivia ihmisiä eri puolueista.-
Nasset ja rasset haluavat hämärtää sen, mitä tulee suvaita:
Nasut ja päiviräsäset haluavat rajata tietyt väestöryhmät pois ihmisoikeuksien piiristä. He vaativat, että heitä suvaitaan, ts, että heidän pyrkimystään ottaa toisilta pois oikeuksia tuetaan.
”Suvaitsevaiset” haluavat, että ihmisoikeudet kuuluvat kaikille. He EIVÄT halua rajata näitä oikeuksia pois keneltäkään, mutta eivät myöskään tietenkään tue toimintaa, joka tähtää ihmisoikeuksien ottamiseen pois joiltakuilta.
Ero on helppo ymmärtää. Sen hämärtäminen on tahallista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Kommenttiosion silakat on asiallisimpia keskustelijoita.
https://www.verkkouutiset.fi/taman-tekstin-vuoksi-juha-romakkaniemi-poi…
Joskus hävettää olla perussuomalainen.
Lainattu kommentti ketjusta:
-Lisään tähän, että Romakkaniemi myös lähti mukaan hyvin kärkkääseen keskustelutyyliin ja minun mielestäni ainakin suorastaan nälvi vastakeskustelijaa. Silakoiden sääntöihin kuuluu, että pitää noudattaa hyviä käytöstapoja, eikä saa mennä keskusteluissa henkilökohtaisuuksiin, vaan pitää vastata asiallisesti ja pysyä asiassa. Ei myöskään pidä prosoitua, vaikka vastapuoli yrittäisikin ihan tarkoituksella provosoida.
Silakoihin toivotaan nimenomaan mukaan mahdollisimman paljon ns. sivistysporvareita, jotka vastustavat rasismia. Onneksi siellä jo heitäkin on oikein paljon ja toivottavasti tulee paljon vielä lisää.
Liike sinänsä ei ole poliittinen liike, toki siellä on jäseninä poliikassa eri tasoilla toimivia ihmisiä eri puolueista.-
Ilman muuta silakka-liikkeen pitää heivata ulos kaikki agressiiviset ja riitaa haastamaan tulevat keskustelijat.
Jos ei mitään muuta kuin riidellä osaa, niin ulos vaan niska-perse otteella .....omiensa joukkoon...
Romakkaniemikään ei muuta keskusteltavaa keksinyt kuin alkaa heti ensi töikseen provosoimaan.
Silakka kirjoitti:
Peräänkuuluttaa asiallista keskustelua vihapuheen ja kärjistetyn puheen sijaan, jota some on täynnä ja politiikkakin. Eli ollaan eri mieltä mutta kuunnellaan ja keskustellaan. Asiallisesti ja toisen mielipidettä kunnioittaen. Näinhän meille on kotonakin opetettu. Tällekin palstalle mitä mainioin ohje.
Nythän olis silakoille hommia tuolla maailmalla. On rumia puheita ja tekoja.Tyhjää ryöpyttää täällä tyynessä vedessä. Enempi huomionhakua.
Vierailija kirjoitti:
Nasut ja päiviräsäset haluavat rajata tietyt väestöryhmät pois ihmisoikeuksien piiristä. He vaativat, että heitä suvaitaan, ts, että heidän pyrkimystään ottaa toisilta pois oikeuksia tuetaan.
”Suvaitsevaiset” haluavat, että ihmisoikeudet kuuluvat kaikille. He EIVÄT halua rajata näitä oikeuksia pois keneltäkään, mutta eivät myöskään tietenkään tue toimintaa, joka tähtää ihmisoikeuksien ottamiseen pois joiltakuilta.
En ymmärrä mitä kautta sait tuon Päivi Räsäsen vedettyä tähän mukaan?
Samoin Päivi Räsänen haluaa että ihmisoikeudet kuuluvat kaikille. Tämän lisäksi Räsänen kuuluu ev.lut kirkkoon, jonka oppi perustuu Raamattuun.
Koko silakkaliike on huono vitsi, säälittäviä reppanoita..
Vierailija kirjoitti:
Nasseja ja rasseja ei täällä ole oikeasti, vaan suvaitsevaisten mielikuvituksessa. Keneltäkään ei olla ottamassa ihmisoikeuksia pois. Rahasta tekee tiukkaa, sitä ei annettaisi kaikille. Nämä kaksi eivät ole sama asia muille kuin älyttömän suvaitsevaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli. Olisi hyvä, että olisi puolueeton foorumi keskustelulle.
Mitä tarkoitat tällä?
>-)))>
Sitä, mitä sanoin.
Minne siis haluat puolueetonta foorumia; tänne AV:lle vai facebookiin?
>-)))>
Jos keskustelijat eivät ole puolueettomia, miten foorumi voisi olla. Silakoihinkin on kontrolli. Eikä keskustelullakaan tee mitään silloin kun on tarve toimia. Siitähän kärjekkyys normipolitiikassakin syntyy. Vedätystä tiettyyn suuntaan. Kehitellään tuulimylly ja sitten trendikkään urheasti taistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nasseja ja rasseja ei täällä ole oikeasti, vaan suvaitsevaisten mielikuvituksessa. Keneltäkään ei olla ottamassa ihmisoikeuksia pois. Rahasta tekee tiukkaa, sitä ei annettaisi kaikille. Nämä kaksi eivät ole sama asia muille kuin älyttömän suvaitsevaisille.
Nuo termithän on jo menneet pois muodista. Nyt kaikki ovat tuon porukan mielestä fasisteja.
Minä olin aikoinaan 11kk silakkana armeijassa.
Äänestän muuten ehdottomasti Perussuomalaisia.
Niitäkö Tillasella on jo pussissaan?