SIlakkaliile aamutv:ssä video
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putinin/Persujen trollitehdasko täällä haukkuketjuja tuottaa?
Malliesimerkki silakoiden faktapohjaisesta asiallisesta keskustelusta :D
Leimataan keskustelun toinen osapuoli keskustelun hiljentämistarkoituksessa.
Ja yllä taas malliesimerkki persujen paskonlevityksestä. En ole silakkaliikkeen jäsen , vain trollauksen vastustaja. Kukakohan sitä tässä maassa eniten harjoittaa.
Äläpä levitä disinformaatiota. En ole persu.
Sitähän se kaikki, rakkautta, rakkautta vaan!
>-)))>
Sääli. Olisi hyvä, että olisi puolueeton foorumi keskustelulle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tällä?
>-)))>
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tällä?
>-)))>
Sitä, mitä sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Sama jengi siellä pyörii kuin Rasmuksessa. Ja samat Katit ja Minnat sielläkin suu vaahdossa höyryää.
Kaikki muut, kuin vassarit ja vihreät savustetaan sieltä ulos. Tappelevat keskenään.
Ja toi saatanan typerä kalaemoji, jota yrittävät kylvää medioiden FB-sivuille. Puolet jengistä ei tajua mistä on kysymys ja loput nauraa räkäisesti päälle.
Ovat siis pöllineet taas alkukristittyjen merkin, kalan - sataankaarenkin veivät. Mitä vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tällä?
>-)))>
Sitä, mitä sanoin.
Minne siis haluat puolueetonta foorumia; tänne AV:lle vai facebookiin?
>-)))>
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama jengi siellä pyörii kuin Rasmuksessa. Ja samat Katit ja Minnat sielläkin suu vaahdossa höyryää.
Kaikki muut, kuin vassarit ja vihreät savustetaan sieltä ulos. Tappelevat keskenään.
Ja toi saatanan typerä kalaemoji, jota yrittävät kylvää medioiden FB-sivuille. Puolet jengistä ei tajua mistä on kysymys ja loput nauraa räkäisesti päälle.
Ovat siis pöllineet taas alkukristittyjen merkin, kalan - sataankaarenkin veivät. Mitä vielä?
Kiitos huomiosta. Alkukristityiltä unohtui tosiaan rekisteröidä tuo tavaramerkkinsä.
Eikö ole kuitenkin hyvä että kaikki me käytämme kristittyä arvopohjaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tällä?
>-)))>
Sitä, mitä sanoin.
Minne siis haluat puolueetonta foorumia; tänne AV:lle vai facebookiin?
>-)))>
Minne vaan ja vaikka monia.
Minä ainakin olen ihan väsynyt tähän jatkuvaan persutrollaukseen, jossa jokainen erilaisen mielipiteen esittänyt pyritään vaientamaan. Samoja typeriä hokemia ja iskulauseita kaikki nettipalstat täynnä kuin vähämielisen jäljiltä: mestari sitä, intersektionaalinen feministi tätä, silakat paistetaan pannulla, vääränväriset v*##uun Suomesta, Kela gold, öyhöyhröyh jne. Mitä tahansa muuta tämän tilalle, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen ihan väsynyt tähän jatkuvaan persutrollaukseen, jossa jokainen erilaisen mielipiteen esittänyt pyritään vaientamaan. Samoja typeriä hokemia ja iskulauseita kaikki nettipalstat täynnä kuin vähämielisen jäljiltä: mestari sitä, intersektionaalinen feministi tätä, silakat paistetaan pannulla, vääränväriset v*##uun Suomesta, Kela gold, öyhöyhröyh jne. Mitä tahansa muuta tämän tilalle, kiitos.
Minua taas väsyttää termi 'persutrollaus'. Äänestin itse demaria, mutta silti joskus olen muka persutrolli.
Ai niin, kun av.llä ollaan, niin pakollinen lisäys: olen normaalipainoinen ja naimisissa ulkomaalaisen kanssa.
Kuinka ulkonevat häpyhuulenne muuten ovat?
Silakkalaatikkoa ruoaksi tänään.
Itse aion tänäiltana heterorakastella.
Myydäänkö Kärkkäisellä muuten keinovaginoita? Ottaisin yhden Cicciolinan mallisen!
Keskuskauppakamarin toimarikin liittyi parveen ja ei aikaakaan, kun jo pihalle potkittiin. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mädät silakat
Vierailija kirjoitti:
Voiko ubiqinon q10 pidentää elinikää?
Mielumin turpeahuulinen rajakkipillu kuin vassari-innie.
Ja yllä taas malliesimerkki persujen paskonlevityksestä. En ole silakkaliikkeen jäsen , vain trollauksen vastustaja. Kukakohan sitä tässä maassa eniten harjoittaa.