Ikä on vain numeroita
Sanoo oma miesystävä. Yhdessä oltu 3v. Ikäeroa yli 30v. Rakas tyyppi, mutta ikäro tulee esille joka känsteessä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä korkeampi ikä, sen lähempänä kuolemaa.
Nuorin 26 vuotias ja vanhin 52 vuotias
Niin, 52-vuotias on tilastollisesti kuolemassa ennen 26-vuotiasta.
Tilastollisesti kyllä. Tuossa kuoli molemmat. Ne elämän tavat ne elämäntavat
Keskiverto 5kymppisissä on nainen paljon huonommassa kunnossa johtuen urheilumattomuudesta. Jos naiset kävisivät salilla ja harrastaisivat aeropista niin tilanne voisi olla toinen.
mies51v
Keskiverto viiskymppisissä miehetkin on huonossa kunnossa. Salilla kävijöilläkin paheita, mm. tupakka tai liiallinen alkoholin käyttö. Osa kuvittelee ostavansa liikuntaharrastuksella itselleen mahdollisuuden noihin. Sisuskalut ei sitten olekaan niin kunnossa kuin kuori... eri
Tämä. Moni mies vielä tässä kohtaa havahtuu ja yrittää korjata asiaa ryhtymällä muuttamaan elämäntapojaan ja alkaa yhtäkkiä kuntoilla. Seurauksena se, että kuollaan ensimmäiseen sydänkohtaukseen.
0,46% suhteista ikäero on yli 20 v. Näiden pariskuntien määrä on siis parisataa. Yleensä eli neljässä viidestä tapauksessa ikäero on alle 5 v. Ja näin asiat menee ihan syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto 5kymppisissä on nainen paljon huonommassa kunnossa johtuen urheilumattomuudesta. Jos naiset kävisivät salilla ja harrastaisivat aeropista niin tilanne voisi olla toinen.
mies51v
Keskiverto viiskymppisissä miehetkin on huonossa kunnossa. Salilla kävijöilläkin paheita, mm. tupakka tai liiallinen alkoholin käyttö. Osa kuvittelee ostavansa liikuntaharrastuksella itselleen mahdollisuuden noihin. Sisuskalut ei sitten olekaan niin kunnossa kuin kuori... eri
Juu osalla, mutta että sisukalut menee, niin saa aikalailla juoda. Useimmat kestää reilusti 4 kympin päälle lähes jokapäiväistä juomista. Jos edes hieman juo puhtaita juomia. Tiesin kyllä erään joka jois sisuskalunsa 10 vuodessa pilalle ja kuoli 3 kymppisenä... mutta juomat oli roskaa.
mies51v
Toki osa kestää paremmin juomista kuin toinen. En menisi millään puhtailla juomisilla perustelemaan juomista, suurin osa kuitenkin juo niitä. Polttaahan osa kuin korsteeni, eivätkä silti saa keuhkosyöpää. Vaikutuksia silläkin silti on, muutakin kuin hirveä haju.
juu, tupakointi on tyhmää. Sitä tulee itsekin harrastettua
mies51v
No siinä tapauksessa tuo kommentti kuntosaliin pistää hymähtämään. Mm. copd voi olla alkuun pienioireinenkin. Kuntosali+tupakka&alkoholi = kaunis kuori, sisältä...
Vierailija kirjoitti:
0,46% suhteista ikäero on yli 20 v. Näiden pariskuntien määrä on siis parisataa. Yleensä eli neljässä viidestä tapauksessa ikäero on alle 5 v. Ja näin asiat menee ihan syystä.
Humen giljotiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Tämä. Moni mies vielä tässä kohtaa havahtuu ja yrittää korjata asiaa ryhtymällä muuttamaan elämäntapojaan ja alkaa yhtäkkiä kuntoilla. Seurauksena se, että kuollaan ensimmäiseen sydänkohtaukseen.
Totta. Vahinko on jo tehty, ja yhtäkkisellä kuntoilulla isketään sitten viimeinen naula arkkuun. Harva osaa ja malttaa aloittaa rauhallisesti.
Kuntoilevissa miehissä on noita paheiden omaavia yllättävän paljon. Ehkä ostavat sillä itseltään niihin mahdollisuuden. Hyvä fyysinen kunto peittää mahdollisia oireita. Omat huonot puolensa siis tässäkin.
Joo, allekirjoitan tuon lauseen joiden harrastusten ja ystävyyssuhteiden kohdalla mutta lisääntyessä pitää olla nuori. Molempien.
Katsokaa vaikka Brad Pittiä. Se on nykyisin ihan väsähtäneen näköinen vaikka on vasta viisikymppinen. Ja tästä tuleekin mieleen, että toisilla on paljon freesimmät geenit. Ihmetellä täytyy Sauli Niinistöäkin. Ei ole yhtään suhteessa niin vanhan näköinen vaikka on parikymmentä vuotta vanhempi.
Mä aina nuorena ajattelin, että haluan säilyä freesinä mutta totuus on että mun geenit ei ehkä olekaan niin priimaa kuin luulin ja toivoin.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Samoin ulkomaalaisten kanssa avioituvat eroavat todella isolla prosentilla ja siksi suomalaiset menee keskenään naimisiin. Vai mitä?
mies51v
Käynyt itseäni 5-10 vuotta vanhempien kanssa treffeillä ja ovat kyllä tuntuneet vanhoilta. Toisaalta täytyy tunnustaa, että ne 5-10 itseäni nuoremmat ajattelevat varmasti minusta samallalailla. Ikä voi olla vian numero, mutta kyllä se ikäero jossain kohtaa tuntuu ja näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Käynyt itseäni 5-10 vuotta vanhempien kanssa treffeillä ja ovat kyllä tuntuneet vanhoilta. Toisaalta täytyy tunnustaa, että ne 5-10 itseäni nuoremmat ajattelevat varmasti minusta samallalailla. Ikä voi olla vian numero, mutta kyllä se ikäero jossain kohtaa tuntuu ja näkyy.
Itse en havainnut 30-35v max 10v vanhempien miesten kanssa kovin valtavia eroja. Nyt 40, ja kyllä huomaa. Missä vaiheessa spurttivanhenivat, ja miksei kukaan heistä tajua sitä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaa suosia itseä nuorempia miehiä. Niin päin ikä on todellakin vain numero, miehethän kuoleekin paljon varhemmin.
Naisten ei ehkä kannata sotkeutua miehiin ollenkaan ja miesten kannattaa vain käydä thaimaassa.
Tuo ei ole ihan niin helppoa ottaa ja pitää vaikka 10 vuotta nuorempi mies.
mies51v
Minä en ole pedofiili. Pidän ikäisistäni. Olisi kuvottavaa kavuta pikkutytön päälle kehitymaassa.
M54
Minä olen pedofiili. Pidän lapsista. Olisi kuvottavaa kavuta oman ikäiseni päälle missä tahansa.
Mistäpä päin Suomea pervoillaan? Länsirannikko?
Ollapa niin tuomitseva. Seksuaalisuudelleen ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaa suosia itseä nuorempia miehiä. Niin päin ikä on todellakin vain numero, miehethän kuoleekin paljon varhemmin.
Naisten ei ehkä kannata sotkeutua miehiin ollenkaan ja miesten kannattaa vain käydä thaimaassa.
mies51v
Naisten pitäisi olla ilman eikä yrittää ulkomaantuonteja mistään, mutta miehet voivat käydä vaimoshoppailemassa Thaimaassa? :D Vai oliko tässä kyse vain lomista, nekin taitaa onnistua molemmilta. :)
Jännä tuo persumiesten logiikka, se ei pyllistä koskaan itselle, mutta unohtaa ideologiansa kumartaessaan. eri
Vierailija kirjoitti:
Deittivalmentaja Mia Halonen: ”Naisen on vaarallista ajatella, että ikä on vain numero”
Mia Halosen mukaan on harhaa ajatella, että nelikymppinen on nuori.
Loopin ja Me Naisten uudessa Olisinpa tiennyt -ohjelmassa mielenkiintoiset vieraat kertovat pelottomasti kokemistaan oivalluksista.
Ensimmäisessä jaksossa Loopin Kristiina Komulaisen ja Me Naisten Jonna Tapanaisen vieraana on toimittajana ja deitti- ja rakkausvalmentajana tunnettu Mia Halonen.
Mia itse on 49-vuotias, lapsettomaksi jäänyt sinkku, joka haaveili perheestä. Mia puhuukin rohkean avoimesti muun muassa naiseudesta, sinkkuudesta ja päätösten tekemisen tärkeydestä.
– On harhaa ajatella, että nelkymppinen on nuori, hän sanoo.
– Kun juna menee, se menee, Mia muistuttaa.
Elämä on muutakin kuin lastentekoa. Juu, jos halusi välttämättä lapsia, niin olisi kannattanut miettiä muita ratkaisuja kuin odottaa sitä Mr. Oikeaa. Mutta neli-viisikymppinen on elämänsä puolivälissä, eli ei se juna muussa suhteessa ole vielä mennyt. Sen kun elää elämäänsä eteenpäin eikä vain odota kuolemaa. Pitkä odotus tulee ellei mene oman käden kautta tai sairauden tai onnettomuuden seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Tämä itse sanoi mies niin. mutta ikäeron huomaa miljoonassa kohdassa. En ikinä oisi sekaantunut, mutta kun synkkäs liian hyvin. Isäni ikäinen mies... Mutta täys seniini. Minun ikä siis 39v., hänen 70v.
Tuosta ei ole kuin suunta alaspäin... Oma isä alkoi senilöityä 55 tienoilla. Fyysisesti kangistua, muisti hataroitua, huomiokyky heikentyä... Usein jankataan kuinka vanhempana yli 10v ikäero ei enää merkitse, mutta kyllähän se merkitsee, sille nuoremmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Minä en ole pedofiili. Pidän ikäisistäni. Olisi kuvottavaa kavuta pikkutytön päälle kehitymaassa.
M54
Minä olen pedofiili. Pidän lapsista. Olisi kuvottavaa kavuta oman ikäiseni päälle missä tahansa.
Kyllä toki. Kemiallinen kastraatio ja terapia kun pikkutytöt kiinnostaa vanhaa mätisäkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
M54
Kyllä toki. Kemiallinen kastraatio ja terapia kun pikkutytöt kiinnostaa vanhaa mätisäkkiä.
Voit itse tehdä niin jos koet tarpeelliseksi.
Sinä olet valinnut vielä sen epätyypillisemmän ikäeroyhdistelmän. Kaakatusta joka suunnasta. Yllättävän harva mieskään tuota tuntuu kykenevän ohittamaan, vaikka toisinpäin osalle se on niin luonnollista.
Jostain syystä tuntuu, että ihmiset eivät ole aina olleet niin älyttömän hanakoita kommentoimaan tuntemattomien elämää kuin nykyisin. Ehkä ennen elettiin kiltimmin normien mukaan ettei kukaan vaan pääsis sanomaan mitään.