Miten hygieniapassin saisi läpi?
En ole saanut hygieniapassia läpi ja tämän vuoksi en voi tehdä näyttöä opinnoissa. Mikä avuksi? Miten sen saisi suoritettua?
Kommentit (69)
Et mitenkään. Pitää olla tampio, ettei sitä saa läpi.
Ei siinä tarvi tietää kuin yksi asia: ruoka säilytetään kylmässä. Jos tämä tuottaa sinulle ongelmia, niin on hyvä, ettet saa hygieniapassia läpi etkä ole ruokien kanssa tekemisissä.
Pääset läpi kun ajattelet ihan maalaisjärjellä. Yleensä se mikä tulee ensimmäisenä mieleenon oikea vastaus.
Njaa, mä luin vain sen mitä piti ja läpi meni heti.
Ei se mikään vaikea koe ole.
Mitä??!! Kuinka yksinkertainen täytyy olla että ei saa hygieniapassia läpi? Itse tein sen mallitestin huvikseni netissä. Siinä on maksimipistemäärä 40 ja ihan pelkällä maalaisjärjellä sain 39/40. Pitikään siitä saada 34/40, että on hyväksytty. Jopa teinityttöni sai sen läpi lukematta. Ehkä sun ei tarvitsekaan saada sitä läpi, olet hygieniariski varmaan joka tapauksessa.
Google; hygieniapassitesti. Harjoittele siellä.
Oletko käynyt hygieniapassiluennolla?
Vierailija kirjoitti:
Mitä??!! Kuinka yksinkertainen täytyy olla että ei saa hygieniapassia läpi? Itse tein sen mallitestin huvikseni netissä. Siinä on maksimipistemäärä 40 ja ihan pelkällä maalaisjärjellä sain 39/40. Pitikään siitä saada 34/40, että on hyväksytty. Jopa teinityttöni sai sen läpi lukematta. Ehkä sun ei tarvitsekaan saada sitä läpi, olet hygieniariski varmaan joka tapauksessa.
Kuinka ilkeä ihminen sä oletkaan? Harmi, että sulla on lapsi, että sekin jatkaa tuota narttuilua ja maassa makaavan potkimista.
ohis
Lue materiaali.
Testiä voi harjoitella pienellä maksulla esim. täällä, jos tuntuu, ettei onnistu muuten. Yksi kerta näkyy olevan ilmainen, joten voit katsoa vastaako oikeaa testiä.
Opettele ne asiat. Itse koe on varsin helppo ja menee läpi jo pienellä maalaisjärjellä, kun pohtii. Lukee vain sen materiaalin läpi ja ajattelee kokeessa.
Jos et millään opi, niin harjoittele, kunnes menee kuin vettä vain https://www.harjoittele.fi/hygieniapassi tai https://www.kotisuomessa.fi/web/site-45256/state-jurdgmbtei/page-114478
Sitten ei auta kuin harjoitella.
Minulla meni ekalla yrittämällä läpi, kun kertaalleen olin vilkaissut materiaalit.
Harjoittele hygieniapassitestillä.
Kuinka saakurin tyhmä voi olla jos ei niitä ala-astetason kysymyksiä älyä :DDDD
Sen testin suomenkieli on kyllä toisinaan haastava. Hitaammalle lukijalle se voi tuottaa ongelmia.
Riippuu tietty kysymyksistä. Näyttää siltä, että palstalla on vaan nää apukoulun helpoimmat kyssärit läpäisseet.
Ootko jo montakin kertaa yrittänyt?
En kyllä ymmärrä mikä siinä niin vaikeaa muka on? Suoritin huvikseni harrastustoimintaa ajatellen. Läpi meni niin että heilahti täysin pistein.
Käy siellä hygieniapassiluennolla ja kuuntele mitä siellä opetetaan.