Ahdistaa töihinmeno huomenna
Tekisi mieli jäädä saikulle, mutten voi koska olen koeajalla.
Kommentit (11)
Olen pahoillani, kurja tilanne.. Mistä syystä sinua ahdistaa?
Olet koeajalla. Voit minä tahansa hetkenä ilmoittaa että haluat purkaa koeajan. Homma hoituu tsip tsap ja thäts it 🙂
Todellakin ahdistaa! Kello soimaan pitkästä aikaa 😫
Vierailija kirjoitti:
Miksi menit töihin jos työteko ja aamuherätykset ahdistaa? (Viaton kysymys)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menit töihin jos työteko ja aamuherätykset ahdistaa? (Viaton kysymys)
Olen velkainen ja haluan maksaa velkani.
Mulla sama tilanne.. parin päivän päästä helpottaa ja on (ainakin minulla) mukava mennä taas aamuisin töihin. Ahdistusta muutenkin ollut, niin koen tämän normaalina, enkä vedä mitään johtopäätöksiä esim. huonosta työpaikasta.
Minua ainakin ahdistaa nyt todella paljon. Tiedän kyllä, että parin päivän jälkeen helpottaa, kun työmäärään tottuu. On vain liikaa töitä. Valitettavasti ammattini on muuttunut todella paljon parissa vuodessa, niin kuin varmaan moni muukin ammatti. En lähtisi tähän enää, jos nyt valitsisin.
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin ahdistaa nyt todella paljon. Tiedän kyllä, että parin päivän jälkeen helpottaa, kun työmäärään tottuu. On vain liikaa töitä. Valitettavasti ammattini on muuttunut todella paljon parissa vuodessa, niin kuin varmaan moni muukin ammatti. En lähtisi tähän enää, jos nyt valitsisin.
Ope?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ope?
Ainakin varhaiskasvatuksen open työnkuva on nykyään syvältä. Ennen pidin työstä, nykyään lapset ovat erilaisia, työtahti on paljon kovempi ja työtehtäviä on sälytetty entisten päälle enemmän kuin ihminen kykenee tekemään samalla kun on lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ope?
Jep, olen yläkoulun aineenopettaja.
Olet koeajalla. Mieti, onko tuo sellaista elämää, jota haluat.