Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei koskaan pyydä eikä anna anteeksi ja kostaa kokemansa vääryydet AINA.

Vierailija
06.01.2020 |

Onko normaalia käytöstä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeudenmukainen

Vierailija
2/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ole normaalia.

Mutta näitä ihmisiä on aivan liikaa.

Kuka sen osaa sanoa, millaiset, mutta ainakin jotenkin psyykkisesti vinksahtaneet, se on aivan varma.

Henkisesti tasapainoinen ihminen ei toimi noin.

Vierailija
4/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä pyydän anteeksi. Mutta harvemmin annan muille tekemiään juttuja anteeksi. Haen myös aina hyvityksen asiasta jossa olen kokenut vääryyttä joten sen voi varmaan laskea kostoksi. Siinä mielessä olen myös pitkävihainen että en unohda mitä joku toinen on tehnyt vaikka en sitä aktiivisesti miettisikään. Vuosien päästäkin muistan kyllä. 

Vierailija
5/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna anteeksi eikä ole tullut pyydettyäkään. Tosin en ole mitään anteeksipyydettävää tehnytkään. En kyllä kostakaan, joten tämä aloitus ei tainnut koskea minua...

Vierailija
6/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuminpolttomotoristit ja suurin osa autoilijoista pois lukien sähköautoilijat, jotka ovat korkeasti koulutettua porukkaa.

Vierailija
7/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natkera karsisti

Vierailija
8/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeä?

Vierailija
9/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti toimii noin. Vaikka loukkaisi kuinka, ei pyydä anteeksi. On myös ikuisesti katkera kaikesta ja yrittää kostaa jopa sen, jos mielipiteesi poikkeaa hänen mielipiteestä tai osoitat omaa tahtoa. Koston suuruus ei ole missään suhteessa pieneen virheeseesi.

Vierailija
10/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeudenmukainen

Nyt en ymmärrä, avaatko vähän

Vierailija
11/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin vajaan vuoden miehen kanssa, joka ei pyytänyt ikinä mitään anteeksi. Olimme kaukosuhteessa, eikä riitaa ollut koskaan suhteen aikana, niin kesti ihan liian pitkään huomata tämä ominaisuus muiden lukuisten "red flagien" lisäksi. Hänen kuvauksensa osuu todella hyvin narsistiin/sosiopaattiin.

Ap, yrittääkö sama tyyppi sysätä omia mokiaan muiden syyksi? Osoittaako empatiakykyä? Puhuuko taukoamatta omista asioistaan? Vaikuttaako hänen historiansa siltä, että useat ihmiset ottaneet häneen etäisyyttä? Suosittelen lukemaan narsistin ja sosiopaatin kuvaukset läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme