Mieheni epäilee minua pettämisestä ja sanoi, että mielenkiintoisia keskusteluja whatsapp-historiassani. Hän ei ole ottanut multa puhelinta tai mitään, mutta ihmeestä näkee keskusteluja? Ja varsinkin vanhoja, jo poistettuja? Lapsillamme on käytössä minun vanha puhelin, niin mietin jos sitä kautta. Todella vainottu olo, varsinkin kun olen ollut täysin uskollinen.
Kommentit (20)
Kaikki on nykyään mahdollista. En vain osaa kertoa miten tuo onnistuu 😅
WA viestit saa palautettua, mutta en muista miten. Mutta käytännössä on mahdollista. Googlaa.
Höpöttää omiaan jollei ole päässyt Whatsappiisi käsiksi.
BTW. sitä muuten voi käyttää tietsikaltakin kun parittaa puhelimensa https://web.whatsapp.com
En löytänyt googlettamallakaan sillä tavoin järkevää tietoa, että miten sellanen, jolla ei ole mun Google tunnuksia tai puhelinta, pääsisi niihin käsiksi. Ja keskusteluja olen säännöllisesti poistanu ja sen perään tehny varmuuskopioita.
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt googlettamallakaan sillä tavoin järkevää tietoa, että miten sellanen, jolla ei ole mun Google tunnuksia tai puhelinta, pääsisi niihin käsiksi. Ja keskusteluja olen säännöllisesti poistanu ja sen perään tehny varmuuskopioita.
Ei pääse mitenkään. Testaa ukkoasi: pyydä kertomaan tarkalleen, mitä juttuja ja kenen kanssa. Jos tulee yleistä mutinaa, niin paskaa puhuu. Jos kertoo jotain, mitä vain sinun pitäisi tietää, sanot, että tulee poliisijuttu yksityisyyden loukkaamisesta.
Lastemme puhelimen Huawei -tilissä kyllä näkyy laitteissa mun edellisten puhelimien nimet ja tiedot, et olisko sitä kautta päässy käsiksi. Hänen ystävä on kovan luokan koodari, et saanut varmaan jeesiä siltä. Tuntuu vaan muutaman ystävän puolesta pahalta jos heidänkin kanssa käytyjä keskusteluja lukenut. Aika arkaluontoisia asioita käyty läpi
Miksi vaivaat päätäsi asialla, kun kerran et ole pettänyt. Hymähdät hänen väitteelleen ja jos hän alkaa jankuttaa, niin käsket lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaivaat päätäsi asialla, kun kerran et ole pettänyt. Hymähdät hänen väitteelleen ja jos hän alkaa jankuttaa, niin käsket lopettaa.
No lähinnä sen vuoksi, että kyllä tuntuu epämiellyttävältä jos tuo on mahdollista. Ja siellä tosiaan on hyvin arkaluontoisia keskusteluja monen ihmisen elämästä.
Luottamusta ei taida enää olla, joten mitäpä tuota suremaan tai jännittämään. Ei muuta kuin maistraattiin eropaperit.
Vierailija kirjoitti:
Lastemme puhelimen Huawei -tilissä kyllä näkyy laitteissa mun edellisten puhelimien nimet ja tiedot, et olisko sitä kautta päässy käsiksi. Hänen ystävä on kovan luokan koodari, et saanut varmaan jeesiä siltä. Tuntuu vaan muutaman ystävän puolesta pahalta jos heidänkin kanssa käytyjä keskusteluja lukenut. Aika arkaluontoisia asioita käyty läpi
Rikosilmoituksen paikka.
Ei kai mies mitenkään voi päästä sun whatsapp-tietoihin käsiksi. Muutoin kuin sun puhelimesta vakoilemalla. Tai sit jos tälläe ois tunnukset sun Google tilille ni sieltä drivesta. Eiks siellä oo ne varmuuskopiot mistä voi lukea whatsapp-viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai mies mitenkään voi päästä sun whatsapp-tietoihin käsiksi. Muutoin kuin sun puhelimesta vakoilemalla. Tai sit jos tälläe ois tunnukset sun Google tilille ni sieltä drivesta. Eiks siellä oo ne varmuuskopiot mistä voi lukea whatsapp-viestejä?
Lisäys, et toki jos kaveri on joku hakkeri, ni se vois sun puhelimeen päästäkin, mut jos tollasta kävis ilmi, ni se olis omalta osalta ainakin ero. En semmosen friikin kanssa jäisi parisuhteeseen.
Jos whatsapissasi on varmuuskopiointi päällä niin se varmuuskopioi viestisi joko sähköpostiin tai pilveen riippuen mikä sinne on valittu. Voit myös asetuksista kieltää kokonaan varmuuskopioinnin. Tiheimmillään se tallentaa päivittäin varmuuskopiot. Eli jos miehesi on päässyt nämä asetukset tekemään niin viestitoimintosi saattaa mennä varmuuskopiona hänen pilveen tai sähköpostiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos whatsapissasi on varmuuskopiointi päällä niin se varmuuskopioi viestisi joko sähköpostiin tai pilveen riippuen mikä sinne on valittu. Voit myös asetuksista kieltää kokonaan varmuuskopioinnin. Tiheimmillään se tallentaa päivittäin varmuuskopiot. Eli jos miehesi on päässyt nämä asetukset tekemään niin viestitoimintosi saattaa mennä varmuuskopiona hänen pilveen tai sähköpostiin.
Kiitos tästä vastauksesta 👌 Kävin tarkistamassa, että varmuuskopiot menevät suoraan omaan Google driveeni. Ja eikö se niin mene, että jos nyt poistan vaikka kaikki wa keskustelut ja sen perään varmuuskopioin, niin uusin varmuuskopio on yhtä kuin tyhjät viestit?
Vierailija kirjoitti:
Vaiha sen driven salasana
Onko se sama salasana kuin Google tilin 🙈 Kyselee tollo
Vierailija kirjoitti:
QuickSupport?
Noni, selkishän asia. Hän oli pistäny korttinsa mun vanhaan puhelimeen ja sieltä sisäisen muistin tiedostoista oli löytynyt vanhaa whatsapp-dataa. Siis kyseessä jotain 1,5v vanhoja viestejä. Miten hemmetissä tollanen on mahdollista??? Viesteissä ei ollut mitään itselle arkaluontoista, mutta ihmetyttää kyllä miten tollanen on edes mahdollista! Oon kuitenkin koko ajan varmuuskopioinut omaa whatsappiani, niin miten vanhaan puhelimeen on voinut jäädä jotain vanhoja viestejä, mitä edes uudessa puhelimessa ei enää ole.
Anyone?