Onko kyseessä narsistinen ihminen vai mitähän käytös on?!
Onko tullut vastaan kenenkään muun elämässä?
On tapaillut tässä miestä kestä on tullut ihmeellisiä piirteitä esiin. Mies kopioi sanomani asioita ja puhuu niitä ikäänkuin ne olisivat hänen sanomiaan?
Tämä voi tulla esille vaikka keskustelussa, jos olen hänelle kertonut omista tunteistani tai ajatuksistani, niin voi olla varma että jonkin ajan kuluttua hän kertoi minun kertomani ajatukset hänen ominaan, tai käyttää minun sanomiani ajatuksiani tai toteamuksiani niin että huomaan että kyseessä on minun sanomani lause sanatarkasti.
Mies on välillä passiivisagressiivinen, sulkee tunteita sisäänsä ja on kyllä tutustumisen aikana saattanut piikitelläkkin minua tai huomautella asioista.
En usko että suhteestamme tulee mitään, ja tämä minun puheiden kopiointi on jotain todella ihmeellistä, mistähän mahtaa johtua? Yrittääkö mies muokata mielipiteitään jatkuvasti minua miellyttävimmäksi vai on jotenkin sairas mieleltään itse.
Olen jopa ihan suoraan monesti miehelle todennut, että tuohan on minun kertomani, että miksi toistat minulle jatkuvasti minun sanomiani asioita.
Alkuaikoina olin jatkuvasti hämmentynyt, kun vietin hänen kanssaan aikaa, ja kun keskusteluista jäi aina tuttu olo, ihan kuin olisin kuullut tämän jo aikaisemmin, en kyennyt hahmottamaan/yhdistämään siinä ihastuksen vallassa mistä on kyse.
Etäisyyttä otettuani ja innostuksen laannuttua olen huomannut tämän jatkuvan kopioimisen.
Mies on myös koettanut pelata kanssani tätä syyllisyyspeliä, ja syyllistää minua täysin mitättömistä asioista.
Jokin vuosi sitten hän oman kertomansa mukaan on käynyt terapeutilla, ja onkin myöntänyt että potee herkästi itse syyllisyyttä ja huonoa omatuntoa kaikesta omista lapsuuden traumoista johtuen.
Onko kukaan muu kohdannut tällaista ihmissuhteissaan?