Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vttu huomenna taas töihin. 3-viikon vapaa loppuu.

Vierailija
06.01.2020 |

Per'seestä

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, mullapa loma jatkuu. Työttömänä on hyvä olla (rahaa säästössä).

Vierailija
2/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, mullapa loma jatkuu. Työttömänä on hyvä olla (rahaa säästössä).

Mistä tuollainen vahingonilo kuitenkin kumpuaa jos on hyvä olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva palata töihin. Olen nauttinut lomastani täysin siemauksin, ensin olin joulun ulkomailla ja toisen puolikkaan olen käyttänyt liikuntaan ja kulttuuriin ja nukkumiseen. Nyt tekee jo mieli päästä tekemään muutakin. Edessä on tosi mielenkiintoinen kevät, haastavakin, mutta siitä saa niitä onnistumisen ja oppimisen kokemuksia, jotka kohottavat mielialaa ja itsetuntoa.

Ehkä pitäisikin tehdä työhön liittyvä "aarrekartta" vielä tänä iltana, koska toiveissani on päästä urallani eteenpäin mutta olen epävarma siitä, kumpaan kahdesta suunnasta sitä haluaisin lähteä kehittämään.

Vierailija
4/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ahdistaa kahden ja puolen viikon loman jälkeen. Toisaalta on hyvä päästä normaaliin vuorokausirytmiin. Nyt se on vähän keikahtanut teinin rytmiksi, nukkumista päivällä, valvomista yöllä.

Vierailija
5/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin uuden oluen ja vielä muutama jäljellä. Hyvä niin kun eilisen jäljiltä tarvitsee muutamamia että voi hakea lisää. Terveisin toinen työtön.

Vierailija
6/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali. Jälleen tämä ihana osa kansasta aktivoituu. Se osa, jonka energia menee kaikesta valittamiseen ja jotka jakavat tätä ilosanomaa (valitusta) väsymättä ympärilleen. Ihan sama, halusiko sitä joku kuunnella vai ei. Kunhan me, myself and I saa valittaa.

Vierailija
7/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on

Vierailija
8/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on toivonut että olisi työtön

Vierailija
9/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut lomaa vain 1,5 viikkoa mutta kurjalta tuntuu palata töihin. Ihanan rentoa ollut. Toisaalta, myös lapsilla alkaa koulut ja joka tapauksessa pitää herätä aikaisin. Kaipa arkeen taas pian tottuu/turtuu. Ei se työttömänäkään herkkua olis.

Vierailija
10/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joillain voi olla 3 viikon joululoma??? Mikä firma voi olla suljettuna 3 vk? Ei ihme, että tämä maa on kusessa.

Vierailija
11/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, olen ollut joulunakin töissä. Helppo taas mennä huomennakin. Rutiinilla sujuu. Jotain hyötyä jouluna työnteosta. Ei laiskistu kuten te pulliaiset. Pysyy rytmi yllä.

Vierailija
12/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla on parempi olo, valittajalla joka tekee pakkotyötä vai työttömällä jolla olo ok?

Vierailija
13/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuvittelin, että kun 3 päivän vapaa, pidennetty viikonloppu, saan tehtyä kaikkea hyödyllistä. Mutta ei. Olen vaan maannu, syöny suklaata ja pierry...

Seuraavaksi vasta pääsiäisvapaa.

Vierailija
14/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joku opettajakollega taas provoaa. Jos et täysin vihaa työpaikkaasi, anna olla. Itse tein jonkun verran läpi loman kokeidenkorjausta ja kurssisuunnittelua niin eipä tule aloitus niin järkytyksenä.

Vierailija
15/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut lomaa vain 1,5 viikkoa mutta kurjalta tuntuu palata töihin. Ihanan rentoa ollut. Toisaalta, myös lapsilla alkaa koulut ja joka tapauksessa pitää herätä aikaisin. Kaipa arkeen taas pian tottuu/turtuu. Ei se työttömänäkään herkkua olis.

Enpä tiedä tottuuko siihen arkeen koskaan? Toki tietyllä tavalla zompina tekee sen mikä on pakko ja työpäivän jälkeen makaa aivokuolleena sohvalla. Oikeastaan ainoa työ josta tykkäsin oli hommat mitkä tein verokortilla. Sai itse päättää työajat, ei liian aikaisin aamulla. Lisäksi palkka eli sovittu summa työstä oli ns. kohdillaan. 

Nytkin juon työttömänä leppoisasti kaljaa ja paljon mahdollista että alkoholisoidun. En jaksa enää välittää. Viime vuonna aika tarkasti marraskuun lopussa nyrjähti hermo. Kun se k ei kerta tule sallituksi niin aivan sama vetää holtittomia määriä kaljaa.

Vierailija
16/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joillain voi olla 3 viikon joululoma??? Mikä firma voi olla suljettuna 3 vk? Ei ihme, että tämä maa on kusessa.

Esim koulut

Vierailija
17/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks oon hoitaja niin olin joulun töissä. Muutama hassu vapaapäivä ollu siellä täällä. Tänäänkin aamuvuorossa jo oltu.

Vierailija
18/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä loma? Vapaata ollut tasan jouluaatto sekä joulupäivä. T. Vuorotyöläinen 😂

Vierailija
19/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yksi työntekijä on lomalla, ei koko firman tarvitse olla suljettu. Ei todellakaan ihme, että tämä maa on kusessa, kun ihmiset on noin tyhmiä.

Vierailija
20/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lomailtu 30.12 asti ja kyllä veetuttaa taas mennä töihin kun en vaan voi sietää sitä työpaikkaa ja varsinkin yhtä uutta tyyppiä. Tiedän että vastassa kaaos. Oksettaa jo ajatuskin töihinmenemisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi