Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: ”Valkoisesta blogikodista tuli kirosana” - vieläkö palstan lampailla sellainen on?

Vierailija
06.01.2020 |

Taitaa aika monella olla???😂

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla 30-vuotiailla on 😂🤣😂🤣

Vierailija
2/12 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en maalata kylmän valkoista tyhjää minimalistikotiamme väreillä vain koska ”trendi”.

Eiku...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan lähtenyt siihen hömpötykseen mukaan. Ei ole valkoisia huonekaluja, eikä tule.

Vierailija
4/12 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en maalata kylmän valkoista tyhjää minimalistikotiamme väreillä vain koska ”trendi”.

Eiku...

Konmarititko jo vaaleanpunaisen Konmari-kirjankin. Heh

Vierailija
5/12 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valkoharmaa ja lisäksi aika paljon luonnollista koivunsävyä; esim. lattiat, keittiön tasot, ruokapöytä. Rakastan kotiani, enkä ajatellut maalata yhtä seinää oranssiksi vain koska jonkun mielestä olen lammas :) Lampaat on sitäpaitsi kivoja, minusta sinä ap taas kuulostat vähän sikamaiselta. :) Missä käytöstavat?

Vierailija
6/12 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sinällään on ihan sama asuuko joku valkoisessa kodissa, itse pidän maanläheisistä väreistä ja petsatusta puusta. Sitä vain mietin että siivoatteko te ihan kokoajan kun ei meillä lasten ja koirien kanssa pysyisi valkoinen puhtaana hetkeäkään. En jaksaisi nähdä moista vaivaa.

Vierailija
7/12 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on todella tyhmiä ihmisiä!

Vierailija
8/12 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia sisustusmakuja, joten varmaan monilla on.

Miksi sinä riehut siitä, miten toiset ihmiset haluavat sisustaa kotejaan?

Vierailija
9/12 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on todella tyhmiä ihmisiä!

Olen pahoillani puolestasi.

Vierailija
10/12 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollutkaan, olen aina sisustanut suht värikkäästi. (Olen ehkä hieman turtunut, joku muu voisi sanoa, että aivan helvetin värikkäästi kun on esim. kirkkaan turkooseja isoja seinäpintoja ja tehosteena vähän pinkkiä)

Vierailija
11/12 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla oikea edelläkävijä ikivanhoine mustine nahkasohvineni.

Vierailija
12/12 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellän valkoisen blogikodin sellaiseksi, missä on vain valkoisia huonekaluja ja ehkä muutama musta/harmaa yksityiskohta.

Meillä on pieni koti, ja seinät ja katto valkoiset. Lattiat hyvin vaaleat olohuoneissa ja makuuhuoneissa. Kylpyhuoneessa, kodinhoitohuoneessa ja eteisessä kaunis isolaattainen pronssiintaittuva laatta. Huonekalut puisia ja puunvärisiä. Poltetun punainen sohva ja poltettua oranssia makuuhuoneessa. Lastenhuoneet värikkäitä.

Siitä huolimatta joku urpo sanoi että kotimme on koko valkoinen?!? Pienissä neliössä ei kannata käyttää tummia sävyjä lattioissa ja seinissä, koska se tekee asunnosta vielä ahtaamman näköisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi