Oli niin kova nälkä että söin pussin perunamuussijauhetta
Kaapit tyhjinä, en löytänyt tonnikalapurkille purkinavaajaa joten oli pakko syödä pussillinen perunamuussi jauhetta
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se turpoo sun vatsassa moninkertaiseksi, että saatat yöllä herätä kamalaan vatsakipuun. Sun pitää ottaa nyt jotain vatsan toimintaa edistävää ainetta. Minkä ikäinen olet? Kerro äidille tai isälle.
Otin jo pullollisen risiiniöljyä.
Olisin ottanut toisenkin pullollisen mutta ädillä ja isällä oli loppu.
Ei ole minun kirjoittama
-ap
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla trolli. Sen purkin saa auki lusikalla tai saksen kärjellä n. minuutissa.
Ihan tosi? Semmoisen missä ei ole avausrinkulaa vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se turpoo sun vatsassa moninkertaiseksi, että saatat yöllä herätä kamalaan vatsakipuun. Sun pitää ottaa nyt jotain vatsan toimintaa edistävää ainetta. Minkä ikäinen olet? Kerro äidille tai isälle.
Ei ole minun kirjoittama
-ap
Kenen minun?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla trolli. Sen purkin saa auki lusikalla tai saksen kärjellä n. minuutissa.
Ihan tosi? Semmoisen missä ei ole avausrinkulaa vai?
Purkissa ei ole avausrinkulaa joten lusikalla auki jyrsiminen on kohtalaisen hankala projekti
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun kirjoittama
-apKenen minun?
-ap
Lopeta feikki ap
-oikea ap
Trollihan tuo. Luulisi, että olisi omistanut jonkun kattilan ja keittolevyn ja hanasta tullut vettä. Muusi olisi valmistunut muutamassa minuutissa.