Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lelut

Mietiskeliä
05.01.2020 |

Mitä mieltä jos kumppanille ostaa lahjaks seksilelun eikä hän osaa odottaa sitä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen seksilelun?

Vierailija
2/6 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha mitä vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin kyllä saada lelun lahjaksi, ahkerassa käytössä ovat muutoinkin yksin ja kaksin. Tosin miehen tuntien se olisi varmaan joku käsivarren mittainen jättimela..

Vierailija
4/6 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkäisin kyllä saada lelun lahjaksi, ahkerassa käytössä ovat muutoinkin yksin ja kaksin. Tosin miehen tuntien se olisi varmaan joku käsivarren mittainen jättimela..

Mimmosia leluja käytätte?

Vierailija
5/6 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri kokoisia dildoja, erilaisia vibroja, muutama erilainen g- pistesauva, pepputappeja, satisfyer ja nännipistimet, jos ne leluiksi haluaa luokitella. Miehelle on "vain" penisrengas, tosin kyllä hänkin tykkää saada lasisauvaa pyllyynsä.

Vierailija
6/6 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri kokoisia dildoja, erilaisia vibroja, muutama erilainen g- pistesauva, pepputappeja, satisfyer ja nännipistimet, jos ne leluiksi haluaa luokitella. Miehelle on "vain" penisrengas, tosin kyllä hänkin tykkää saada lasisauvaa pyllyynsä.

Teidän seksielämä kuullostaa kivalta. Olisipa meilläkin.