Sillalta putoamisen pelko
Taidan kärsiä tällaista lievänä, kun aina kävellessäni sillan yli saan jonkun pakkoajatuksen, että takaapäin hyökkää joku yllättäen ja heittää minut kaiteen yli jokeen. Tällaisella kylmällä talvisäällä varsinkin varmasti kokisin karmean kuoleman. Muilla samanlaisia ajatuksia?
Kommentit (5)
Minua pelottaa aina bussissa kun se ajaa silloilla että menee kaiteen yli jokeen. En tiedä mistä pelko on tullut mutta näen siitä painajaisiakin.
Ei pelota.
Olen kuitenkin allerginen avokadolle. Lasketaanko se?
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaa aina bussissa kun se ajaa silloilla että menee kaiteen yli jokeen. En tiedä mistä pelko on tullut mutta näen siitä painajaisiakin.
Pelkään varsinkin talviaikaan bussissa kun on liukasta ja kääntyy sillalle jyrkästä mutkasta :(
Minulla taas autolla ajaessa sillan yli ei ole mitään ongelmia, ainoastaan kävellessä sillan yli tunnen oloni jotenkin ahdistuneeksi tuon hyökkääjäajatuksen takia. Vaikka tarkistaisin ennen sillalle menoa, ettei takanani tule ketään, niin silti kuvittelen että ehkä se on jossain piilossa yms. ap
Mulla joo. Erityisen pahasti pelottaa ajaa autolla sillan yli. Mitäs jos se romahtaa? Pelkään muutenkin vettä, enkä osaa kunnolla uida.