Tinderistä, taidan olla top10 mies?
Tykkäyksiä +50 ja matchejakin tullut nyt ja tosi kaunis sporttinen laittoi minulle vielä ensimmäisen viestin. 38v kaunotar. T.44-v valkoinen heteromies
Vai mitäs av-mammat on mieltä? Kun täällä puhutaan, että miehet ei saa mitään matcheja, eikä varsinkaan kukaan vastaa tai lähetä viestiä.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta ei selviä etsiikö vakituista seuraa tai haluaako poikamiehenä vain lyhyitä yhdenillan juttuja.
Onko sillä mitään merkitystä niin matcheihin ja tykkäyksiin? Ei minun profiilissa lue mitä haen. Mulle kelpaa mikä vaan, ei mitään väliä. Top10 miehet ei välitä sellaisista jutuista, vaan painaa menemään. T. Ap
Siis tarvitset itsetunnon kohotusta.
Ei siitä haittaa ole, kun itsetunto kohoaa, niin se näkyy olemuksessa ja naisia kiinnostaa vielä enemmän. T. Ap
Terveellä itsetunnolla ja ylimielisellä narsismilla on iso ero.
Ei pidä paikkaansa, katso vaikka Cheekiä.
Tunnetko hänet vai oletko tehnyt päätelmäsi pelkästään julkisuudesta saadun kuvan perusteella? Se voi poiketa aika paljon siitä mikä todellisuus on.
Aika hauskaa, että varsin kypsään ikään ehtinyt mies muodostaa käsityksen itsestään palstaulien provoilun perusteella. Palstamiesten näkemys on, että jos olet edes suudellut naista ennen 35 vuoden ikää, olet top10.
Ottaa av-mammoille koville, kun Top10 mies ilmoittautuu. T. Ap
No mitä voisi odottaa mammoilta :)
Itsevarma ja röyhkeä mies viehättää naisia aina! Kilt timiehet ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa av-mammoille koville, kun Top10 mies ilmoittautuu. T. Ap
No mitä voisi odottaa mammoilta :)
Ottaa egoistia koville, kun saa ansaitsemaansa vastakaikua.
No, mitä muuta noin itseriittoiselta yökötykseltä voisi odottaa. ;)
Salihousujen kiivas lepatus vain kuuluu kun top10 äijä suhauttaa ovien välistä menemään.
Siinä on vissi ero, onko todellinen, pesunkestävä top10 vai ap. Pintaa vähän raaputtamalla selviää totuus, ja ap on tehnyt raaputtelun auliisti ihan itse. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Aika hauskaa, että varsin kypsään ikään ehtinyt mies muodostaa käsityksen itsestään palstaulien provoilun perusteella. Palstamiesten näkemys on, että jos olet edes suudellut naista ennen 35 vuoden ikää, olet top10.
Minua nauratti, kun joku väitti kerran palstalla, että nykyään 80% miehistä ei pääse parisuhteeseen. 😂
Mammoja vain harmittaa, kun eivät saa omaksi tälläistä top10 miestä, joka vain sulavasti ohittaa heidät. T. Ap
Taidat kuitenkin olla bottom-mies.
Vierailija kirjoitti:
Niin, vaikka olen setämies jo. Minä taidankin olla melkoinen hopeakettu! Matcheja tulee nimittäin ikäluokassa 30-40v, koska muita en itse hyväksy. T. Ap
Kyllä itsetuntoni vaan nousee, mitä enemmän matcheja ja tykkäyksiä tulee. Tältä naisistakin tuntuu, kun ovat tinderissä. Ihan kivaa.
-10/0
Viimeistään tämä viesti paljasti av-mamman provoksi. Teksti on täynnä naisille tyypillisiä sanontoja ja lauserakenteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, vaikka olen setämies jo. Minä taidankin olla melkoinen hopeakettu! Matcheja tulee nimittäin ikäluokassa 30-40v, koska muita en itse hyväksy. T. Ap
Kyllä itsetuntoni vaan nousee, mitä enemmän matcheja ja tykkäyksiä tulee. Tältä naisistakin tuntuu, kun ovat tinderissä. Ihan kivaa.
-10/0
Viimeistään tämä viesti paljasti av-mamman provoksi. Teksti on täynnä naisille tyypillisiä sanontoja ja lauserakenteita.
Ei muuten pidä paikkaansa. Olen 44-v valkoinen heteromies. En ymmärrä miten voi av-mammojen niin vaikea uskoa, että joskus myös alfa eksyy tänne palstalle? Ei täällä kaikki miehet ole luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-10/0
Ei muuten pidä paikkaansa. Olen 44-v valkoinen heteromies. En ymmärrä miten voi av-mammojen niin vaikea uskoa, että joskus myös alfa eksyy tänne palstalle? Ei täällä kaikki miehet ole luusereita.
Kaikki ei ole, mutta sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-10/0
Kaikki ei ole, mutta sinä olet.
Kumminkin hieman pöksysi ovat kosteat.
Minä olen nimittäin sovinistisika, niin kuin me kaikki top10 miehet, meillä on siihen varaa. Vaikka käyttäydymme kuinka huonosti, niin naiset eivät vaan voi vastustaa meitä. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nimittäin sovinistisika, niin kuin me kaikki top10 miehet, meillä on siihen varaa. Vaikka käyttäydymme kuinka huonosti, niin naiset eivät vaan voi vastustaa meitä. T. Ap
Älä huijaa. Kyllä voivat.
Vaan ei enää.