Mikä puhelin sulla on?!
Mulla on Samsung Galaxy A3 joka on 2017 mallia. Faija sai just Note 10:n, ja oon kateellinen.
Kommentit (29)
Edes kuvahaulla ei löydy. Mulla on valkoinen pieni Nokialainen älytön puhelin. Se toimii kuten on tarkoitettu: Sillä voi soittaa, ottaa vastaan puheluita ja sama tekstiviestien kanssa.
Samsung s10 plus. Kaapissa kyllä lojuu note 1 ja note 8 ja tosi vanhoja puhelimia.
Nokia 3210, toimii loistavasti ja akku kestää viikon, ainakin. Ei älyä, mutta itsellä on aivan riittävästi! ;)
Huawei P20 vuodelta 2018 muiistaakseni. Olen tykännyt.
Samsung Galaxy a5 2017, äsken tuttava tyrkytti note 8 prota 200€ en ostanut, kun tiedän ettei kohtele puhelimiaan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Nokia 6, vuosimallia 2017.
Pska puhelin. KOKEMUSTA ON.
Galaxy S5 jossa näyttöön palanut jäljet edellisen käyttäjän kai ahkerasta somen yms. käytöstä täydellä näytön kirkkaudella, alkuun vähän häiritsi mutta nyt sitä ei edes huomaa.
iPhone 5 64GB, ostin sen vajaa 6 vuotta sitten. Hyvin toimii muuten, mutta netti on välillä vähän hidas, ja jotkut appsit on lakanneet toimimasta kun ei niitä enää päivitetä näin vanhalle puhelimelle.
OnePlus2 ja sitte noita siemens-juttuja kolme,kaik yhtä surkeita,oneNote ei kestä akku kuin hetken,on jo kerran uusitu
OnePlus 7, olen ainakin itse tykännyt :)
Kaksi jogurttipurkkia yhdistettynä narulla. Olen tykännyt.
Nokia 3310