Tyrnävän perhesurma, muistatteko
Kun isä poltti kaksi lasta sytyttämällä tulipalon..
Perheen koti oli esitelty Gloria koti lehdessä ja äiti toimi kunnallispolitiikassa ja yrittäjänä..
Vieläköhän istuu linnassa tuo hirviö? Tietääkö kukaan mitään uutta tapauksesta..
Välillä aina mietin, että mitä äidille kuuluu ja kuinka on selvinnyt tuosta hirveästä tragediasta.
Jäikö äidille yhtään lasta eloon?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://web.archive.org/web/20201109072529/https://yle.fi/uutiset/3-116…
Uusi sukunimi Kehlä
Korjaan Kelhä.
Onko hän siis mennyt naimisiin sen uuden naisensa kanssa? Ihan tavallinen sukunimi, joten tuota ei voi ottaa käyttöön ihan noin vain. Toki jos se on vaikka hänen äitinsä tyttönimi tai tulee suvusta vähän kauempaa niin myös sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tyrnävällä on paljon lesta toimintaa. Vastaavaa. Eikös joku aika sitten uutisoitu, että paikallinen hautausurakoija olisi raiskannut ala aste ikäisen sukulaistyttönsä?
Onko tietoa, oliko rikoksen uhri/objekti elävä vai kuollut?
Nykyään katsellaan paljon tosi-tv/rikos-sarjoja, joissa mm. lapset tapetaan kivuliaasti (ja niistä sitten mammat tekevät somepäivityksiä, miten hyvä sarja suoratoistossa tällä kertaa). Mielestäni nuo lapset saivat armollisen kuoleman nukkuessaan häkämyrkytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tuota hierontajuttua. Käsitin aikanaan, että JT:n omat kädet paloi pahasti. Siis ihan siten, että toinen olisi proteesi. Sen vuoksi piti oikeudessakin hanskoja. Ilmeisesti juoru, joka ei pidä paikkaansa. Tapahtumiista kulki paljon tietoa. Myöskään äidillä ei ollut mitään uutta suhdetta. Halusi vain erota keskinäisten ongelmien vuoksi. Silti kosto uudesta miehestä- tarinakin elää.
Tuossa on hanskat mukana oikeudessa, mutta kädet näyttää ihan normaaleilta.
https://images.sanoma-sndp.fi/1337d72db18e7b98ebf369ef552f91c6.jpg/norm…
Murhan aikaan oli töissä pankissa, Oulun keskustassa.
Linkitetystä Ylen jutun lopusta tunnisti Oulun lääninvankilan lähimiljöön.
https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/outstanding+training+equipm…
Osoite sama kuin Oulun vankila
Vierailija kirjoitti:
Tyrnävällä on kuulemma myös lapsiin sekaantuva hautausyrittäjä. Luin tästä minfosta. Oli kuulemma tuttavansa lasta hoitanut, ja samassa ainakin sormettanut tätä. Onkohan sukua tälle Janille? Aki taitaa olla nimeltään.
Mikä juttu tää on? Linkkiä, minfon keskusteluun tai johonkin uutiseen?
Vierailija kirjoitti:
jos uusi vaimo haluaa erota kannattaa piilottaa tulitikut
Olisi kiva tietää millainen nainen rakastuu mieheen, joka on aiheuttanut lastensa kuoleman.
Mitä hirveämpiä teko, sen varmemmmin se on tässä oikeuden irvimaassa vapaalla ja osa saa vieläkorvauskia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyrnävällä on paljon lesta toimintaa. Vastaavaa. Eikös joku aika sitten uutisoitu, että paikallinen hautausurakoija olisi raiskannut ala aste ikäisen sukulaistyttönsä?
Onko tietoa, oliko rikoksen uhri/objekti elävä vai kuollut?
Nykyään katsellaan paljon tosi-tv/rikos-sarjoja, joissa mm. lapset tapetaan kivuliaasti (ja niistä sitten mammat tekevät somepäivityksiä, miten hyvä sarja suoratoistossa tällä kertaa). Mielestäni nuo lapset saivat armollisen kuoleman nukkuessaan häkämyrkytykseen.
Eikös tyttö ollut löytynyt vanhempien makkarista/käytävältä, ja todettu että paloi hengiltä? Ei siis ollut ainakaan hänellä armollinen kuolema nukkuessa, vaan tuskallinen ja äärimmäisen julma. En ymmärrä miten tuo isä voi elää tekonsa kanssa... Oikeudenkäynnissä ei ottanut muistaakseni vastuuta, vaan yritti sielläkin vain piikitellä äitiä.
Joo, tyttö oli yrittänyt pakoon. Voi sitä pelon ja kauhun määrää.
Ihan uusi tapaus minulle. Mietin tuota äitiä, että miten voi olla vastaamatta illan aikana puheluihin, jos mies on soittanut peräti 7 kertaa? Mitä siellä juhlissa on tehnyt tuolloin? Varmaan elinikäiset itsesyytökset, kun ei vastannut. Tottakai on lupa olla vapaalla ja juhlia, mutta jos minun mieheni soittaisi kesken juhlien ja vieläpä toisenkin kerran (saati useammin) niin säikähtäisin kyllä, että lapsilla on jotain hätää tms. ja tottakai vastaisin puhelimeen tai soittaisin pikaisesti takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan uusi tapaus minulle. Mietin tuota äitiä, että miten voi olla vastaamatta illan aikana puheluihin, jos mies on soittanut peräti 7 kertaa? Mitä siellä juhlissa on tehnyt tuolloin? Varmaan elinikäiset itsesyytökset, kun ei vastannut. Tottakai on lupa olla vapaalla ja juhlia, mutta jos minun mieheni soittaisi kesken juhlien ja vieläpä toisenkin kerran (saati useammin) niin säikähtäisin kyllä, että lapsilla on jotain hätää tms. ja tottakai vastaisin puhelimeen tai soittaisin pikaisesti takaisin.
Oletpa yksinkertainen. Puhelin on ollut takin taskussa narikassa, äänettömällä laukussa tms. Täysin normaalia. Tuolloin ei vielä eletty puhelin käteen liimaantuneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala tapaus ja aivan sairas mies. Mulla on edelleen tuo lehti tallessa, en pysty avaamaan.
Ai se, missä oli sisustusjuttu perheen kodista? Mikä otsikko?
"Naakat etsikää uusi koti". Glorian koti 2011, numeroa en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Näillähän oli riitaisa avioero menossa. Ukko taatusti pommittanut häiriöpuheluita jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on ukolla ollut tapana häiriköidä ja soittaa mustasukkaisuus puheluita, kun nainen on ollut iltaa viettämässä.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se Jarmo Björgvistkin on vissiin mennyt uusiin naimisiin ja opiskellut jotain Kuopion yliopistossa. Kyllä tuntuu oudolta että joku haluaa olla murhaajan puoliso.
Varmaan joku (toivottavasti) hedelmätön lasten vihaaja nainen🤮
Tunsin tämän henkilön perheen kun asuttiin samalla seudulla aikoinaan. Hirvittävä tapahtuma. Ei voi uskoa todeksi. Ja nyt kuulemma uusissa naimisissa. Tiedän tämän hänen nykyisen vaimonsakin. Vähän ihmetyttää miten voi olla murhaajan kanssa naimisissa.
eli ei saa tietää hierojan nimeä?