Ulosotto ja velkojen maksu
Hei, exäni on minulle velkaa tuhansia euroja. Velat ovat menneet ulosottoon. Sain tietää että hänellä on ollut työpaikka jo yli vuoden (erosta useampi vuosi), mutta velkarahoja ei tililläni näy. Ex on muuttanut sukunimensä ja muuttanut uusille paikkakunnille useamman kerran, vaikuttaako asiaan? Kokemuksia? Miten saan torakalta rahani? Työpaikan nimi on tiedossa, ihan ko. firman instagram-postauksissakin ko. huijari komeilee. Jos otan yhteyttä verottajaan, niin minne tarkalleen ottaen? Kiitos avusta
Kommentit (3)
Oletko hakenut ulosottopäätöksen veloille? Jos et, niin tee se nyt, jos pystyt todistamaan, että velka ei ole 3 vuodessa vanhentunut vaan olet vaatinut rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hakenut ulosottopäätöksen veloille? Jos et, niin tee se nyt, jos pystyt todistamaan, että velka ei ole 3 vuodessa vanhentunut vaan olet vaatinut rahoja.
Moi, olen hakenut ulosottoa reilu 5v sitten ja se on myönnetty (vai miten se oikein termein ilmaistaankaan..) . Asianajaja on silloin tehnyt puolestani sen. Nyt minulla on sellainen tilanne nyt ettei ole enää rahaa asioida asianajajan kanssa, niin neuvoja kyselen siellä sun täällä, kun huomasin tuon exäni työpaikka-asian.
Älä verottajaan ota yhteyttä vaan ulosottomieheen. Olen itse tehnyt saman kun eksä yritti pinnata elatusmaksuista.