Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämässä ei näy enää mitään hyvää

Vierailija
04.01.2020 |

Opiskelu ei suju koska en opi mitään. Mitään käytännön palikkahommaakaan en voi tehdä kun kukaan ei vaan halua minua töihin. Olen kai liian outo. Yritän sen kyllä peittää. Yritin luoviin hommiin mikä kiinnostaisi ja mihin olisi vähän kykyjä. Mutta.. juurikin vähän. Että sillä alalla voisi menestyä, pitäisi olla ihan oikeasti luova ja taitava. Ja sen lisäksi vielä hitto soikoon, "hyvä tyyppi" ja verkostoissa.

Rakkautta en löydä. Kukaan ei halua minua. Jään ihan yksin. Kuka voisi elää haluta, kun olen täysi epäonnistuja. Ei mitään kehuttavaa itsessäni. Mielessä on käynyt heittää hyvästit elämälle. Olen vain rasite yhteiskunnalle. Taloudellisesti ja muutenkin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö. maailmassa on kuule paljon ihmisiä joilla asiat on oikeasti huonosti. Sulla on vain huono itsetunto. Asioilla on tapana lutviutua ennen pitkää itsestään. Vuoden päästä voi olla aivan eri tilanne

mies51v

Vierailija
22/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö. maailmassa on kuule paljon ihmisiä joilla asiat on oikeasti huonosti. Sulla on vain huono itsetunto. Asioilla on tapana lutviutua ennen pitkää itsestään. Vuoden päästä voi olla aivan eri tilanne

mies51v

Itse 33v, samas talossa ja täsmälleen sama päivä elänyt jo siitä lähtien kun muutin pois vanhemmilta. Ei mitään tapahdu koskaan.

Tulee olemaan raskasta elää tällaista seuraavat 50v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Itsestään ei lutviudu mikään.

Vierailija
24/34 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/34 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Itse 33v, samas talossa ja täsmälleen sama päivä elänyt jo siitä lähtien kun muutin pois vanhemmilta. Ei mitään tapahdu koskaan.

Ehkä jaksat tai sitten et. Mä täytän tänä vuonna 47v eikä mulla ole oilein koskaan ollut mitään tekemistä. T. Ammattivalittaja

Vierailija
26/34 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
27/34 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SONNI!

Vierailija
28/34 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/34 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cats

Vierailija
30/34 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Hommaa itelles mies, niin saat kuulemma haasteita ja vaihtelua elämääs.

mies51v

Vierailija
31/34 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Asioilla on tapana hoitua

mies51v

Vierailija
32/34 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais tämä miten esim. pitkäaikaistyöttömänä keksii jokaiselle päivälle jotakin mielekästä tekemistä?! Kun ne rahat on se säälittävänsurullinen työmarkkinatuki joka menee jo asumiskuluihin ja syödäkin pitäis..Ilmaiset tekemiset on nähty ja tehty tässä vuosien aikana moneen kertaan niin miten ihmeessä jaksaa muka innostua enää edes mistään ja toisaan tekemisten keksiminen on ainakin itselleni vailla soiaalisia verkostoja ja ilman rahaa/aivan minimi hinnoilla edes silloin tällöin aika mission impossible:( KAIKKEEN tarvitsee rahaa, ja jos sitä ei ole...?! "men töihin"-vinkujat älkööt vaiavutuko,ette tiedä lukuisisita yrittämisistäni ja elämästäni yhtikäs mitään

Vierailija
33/34 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen sama kuin sulla 32!!

Ikä vain 29v. Mikään ei enää muutu, kaikki nähty jo ja elämä vois puolestani loppua.

Vierailija
34/34 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Asioilla on tapana hoitua

mies51v

eikä ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi