Elämässä ei näy enää mitään hyvää
Opiskelu ei suju koska en opi mitään. Mitään käytännön palikkahommaakaan en voi tehdä kun kukaan ei vaan halua minua töihin. Olen kai liian outo. Yritän sen kyllä peittää. Yritin luoviin hommiin mikä kiinnostaisi ja mihin olisi vähän kykyjä. Mutta.. juurikin vähän. Että sillä alalla voisi menestyä, pitäisi olla ihan oikeasti luova ja taitava. Ja sen lisäksi vielä hitto soikoon, "hyvä tyyppi" ja verkostoissa.
Rakkautta en löydä. Kukaan ei halua minua. Jään ihan yksin. Kuka voisi elää haluta, kun olen täysi epäonnistuja. Ei mitään kehuttavaa itsessäni. Mielessä on käynyt heittää hyvästit elämälle. Olen vain rasite yhteiskunnalle. Taloudellisesti ja muutenkin.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö. maailmassa on kuule paljon ihmisiä joilla asiat on oikeasti huonosti. Sulla on vain huono itsetunto. Asioilla on tapana lutviutua ennen pitkää itsestään. Vuoden päästä voi olla aivan eri tilanne
mies51v
Itse 33v, samas talossa ja täsmälleen sama päivä elänyt jo siitä lähtien kun muutin pois vanhemmilta. Ei mitään tapahdu koskaan.
Tulee olemaan raskasta elää tällaista seuraavat 50v
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö. maailmassa on kuule paljon ihmisiä joilla asiat on oikeasti huonosti. Sulla on vain huono itsetunto. Asioilla on tapana lutviutua ennen pitkää itsestään. Vuoden päästä voi olla aivan eri tilanne
mies51v
Itsestään ei lutviudu mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Itse 33v, samas talossa ja täsmälleen sama päivä elänyt jo siitä lähtien kun muutin pois vanhemmilta. Ei mitään tapahdu koskaan.
Ehkä jaksat tai sitten et. Mä täytän tänä vuonna 47v eikä mulla ole oilein koskaan ollut mitään tekemistä. T. Ammattivalittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Hommaa itelles mies, niin saat kuulemma haasteita ja vaihtelua elämääs.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Asioilla on tapana hoitua
mies51v
Mua kiinnostais tämä miten esim. pitkäaikaistyöttömänä keksii jokaiselle päivälle jotakin mielekästä tekemistä?! Kun ne rahat on se säälittävänsurullinen työmarkkinatuki joka menee jo asumiskuluihin ja syödäkin pitäis..Ilmaiset tekemiset on nähty ja tehty tässä vuosien aikana moneen kertaan niin miten ihmeessä jaksaa muka innostua enää edes mistään ja toisaan tekemisten keksiminen on ainakin itselleni vailla soiaalisia verkostoja ja ilman rahaa/aivan minimi hinnoilla edes silloin tällöin aika mission impossible:( KAIKKEEN tarvitsee rahaa, ja jos sitä ei ole...?! "men töihin"-vinkujat älkööt vaiavutuko,ette tiedä lukuisisita yrittämisistäni ja elämästäni yhtikäs mitään
Täsmälleen sama kuin sulla 32!!
Ikä vain 29v. Mikään ei enää muutu, kaikki nähty jo ja elämä vois puolestani loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Asioilla on tapana hoitua
mies51v
eikä ole!
mies51v