Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämässä ei näy enää mitään hyvää

Vierailija
04.01.2020 |

Opiskelu ei suju koska en opi mitään. Mitään käytännön palikkahommaakaan en voi tehdä kun kukaan ei vaan halua minua töihin. Olen kai liian outo. Yritän sen kyllä peittää. Yritin luoviin hommiin mikä kiinnostaisi ja mihin olisi vähän kykyjä. Mutta.. juurikin vähän. Että sillä alalla voisi menestyä, pitäisi olla ihan oikeasti luova ja taitava. Ja sen lisäksi vielä hitto soikoon, "hyvä tyyppi" ja verkostoissa.

Rakkautta en löydä. Kukaan ei halua minua. Jään ihan yksin. Kuka voisi elää haluta, kun olen täysi epäonnistuja. Ei mitään kehuttavaa itsessäni. Mielessä on käynyt heittää hyvästit elämälle. Olen vain rasite yhteiskunnalle. Taloudellisesti ja muutenkin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia paljon, en oikein muuta osaa sanoa. Ja olet kyllä arvokas ihminen, vaikka et töissä olisikaan. ❤

Vierailija
2/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ottamaan hyvin suihin ja hommaa mies elättäjäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon

Vierailija
4/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun todella hyvin, t toinen elämässä epäonnistunut. Vaikuttaa siltä että olet hukassa/jumissa elämäsi kanssa ja haluat luovuttaa. Mutta suosittelen että luovuttamisen sijaan pidät taukoa kaikesta, eli lähdet matkustamaan, vaikka reppureissulle jonnekin.

Vierailija
5/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun todella hyvin, t toinen elämässä epäonnistunut. Vaikuttaa siltä että olet hukassa/jumissa elämäsi kanssa ja haluat luovuttaa. Mutta suosittelen että luovuttamisen sijaan pidät taukoa kaikesta, eli lähdet matkustamaan, vaikka reppureissulle jonnekin.

Ei tätä pidetä elinpiirissäni hyväksyttävänä. Ainoastaan sellainen tauko, että on tyyliin suljetulla. Tai ei sitäkään hyväksytä, mutta katsotaan sormien läpi. Kuitenkaan perusteita eikä halua minulla ei kai sellaiselle osastolle ole.

Vierailija
6/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni työttömänä, suhteettomana ja osattomana, luku 1234567890 👀

Vierailija
7/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö.Nyt lippu korkealle!Olet ainutlaatuinen.Sinussa on paljon hyvää,niinkuin jokaisessa ihmisessä on.

Tsemppiä:)

Vierailija
8/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä alkaa olemaan paljon! Täysin käsittämätöntä ettei meitä yhteiskunnassa tunnisteta. Itse toivoisin että olisi 2 vuoden leiri jossa ollaan. Opetetetaan perustaidot, matematiikka, sosiaaliset taidot ja ylipäätän opiskelua.

Itselläni on tunne että tämä yhteiskunta on liian vaikea ja vaativa.

Vierailija
9/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kerhoon

*Omituisten menninkäisten kerho*

Vierailija
10/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tylsää kun kärsii oppimisvaikeuksista. Olet vankina omassa päässä. Kun ei vain opi ja kaikesta uupuu. Vaikka olidi kuinka hyvä ihminen ja motivoitunut se ei tuota tulosta.

50n on aika pitkä aika olla kerrostalossa toimeettomana.

Vierailija
11/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä pidetä elinpiirissäni hyväksyttävänä. Ainoastaan sellainen tauko, että on tyyliin suljetulla. Tai ei sitäkään hyväksytä, mutta katsotaan sormien läpi. Kuitenkaan perusteita eikä halua minulla ei kai sellaiselle osastolle ole.

Mitä sitten vaikkei pidetä hyväksyttävänä? Sinun elämästä on kyse.

Vierailija
12/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä alkaa olemaan paljon! Täysin käsittämätöntä ettei meitä yhteiskunnassa tunnisteta. Itse toivoisin että olisi 2 vuoden leiri jossa ollaan. Opetetetaan perustaidot, matematiikka, sosiaaliset taidot ja ylipäätän opiskelua.

Elämään valmistava opinahjo 🏰🌄

Vierailija
13/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä alkaa ratkoa tuota ongelmaa jossa sulle on enemmän ok vaikka ”heittää hyvästit elämälle”, kuin tehdä jotain mikä ”ei olisi elinpiirissäsi hyväksyttävää”. Maailmankuvassasi jotain ehken pielessä. Niin ja tsemppiä!

Vierailija
14/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom! Olisi täysin ilmaista! Eikä mitään helevetin Vertti Jutan ja Nallen KUNTOON 2020 ohjelma joka maksaa 7000e, 9000 eurosta saat heiltä ohjeet kännykkään.

Vaan oikeita opettajia!

Vierailija
15/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksilöllinen painotus mm. seuraavissa:

-laskuoppi

-äidinkieli

-lisäkieli edistyneille

-sosiaalisten taitojen harjoitukset ja esiintymisharjoitukset

-kodintyöt kuten ompeleminen ja nikkarointi

-tunnetaidot, mielenhallinta ja mietiskely

-liikunta

Jne

Vierailija
16/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luostariin 😂

Vierailija
17/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
18/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli, että päivisin olisi jotain mielekästä tekemistä. Tekemättömyys tuhoaa aivot. Kokemusta on.

Vierailija
19/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä huoli, että päivisin olisi jotain mielekästä tekemistä. Tekemättömyys tuhoaa aivot. Kokemusta on.

👆

Vierailija
20/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri on suomessa menny pieleen, liian monen täytyy oikein erikseen pitää huolta siitä että olisi edes mielekästä tekemistä, sitä pitäisi olla ihan väkisin vääntämättäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän