Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voitan miehen sydämen?

Vierailija
04.01.2020 |

Olemalla oma itseni, mutta entä muuta?

Olen ollut pitkään sinkkuna. Tapasin jokin aika sitten miehen, johon ihastuin heti, ja tunne vaikuttaa olevan molemminpuolinen. Ollaan tavattu pari kertaa ja seuraavat treffit on sovittu.

Kaikki hyvin siis, mutta olen epävarma pitkään yksin oltuani. On vaikea luottaa toiseen, kun ei vielä paljoa tunneta ja uskoa, että tämä on oikeasti totta. Olen saanut pettyä aiemmissa suhteissa ja olen melkein mieluummin ilman kuin petyn aina uudestaan.

Nyt tuntuu pitkästä aikaa siltä, että hänet haluan. Miten en pilaa tätä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vastaukset ovat aika törppöjä. Ap vaikuttaa sekä vilpittömältä että herkältä. Hienotunteisuutta, kiitos!

Vierailija
22/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu asioista niiden oikeilla nimillä, äläkä jää jumiin vihjailemaan asioista. Itse en miehenä ainakaan enää jaksa pelailla mitään pelejä, vaan tahdon että asiat tehdään selväksi. Älä esitä muuta mitä olet, se on sitä jotakin mikä erottaa jyvät akanoista. Tällä välttyy myös myöhemmiltä pettymyksiltä.

Kerrankin kauttaaltaan fiksu kommentti! Jos voisi timanttipeukuttaa, niin tälle järkevälle totuudelle antaisin ekstrakiitoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen iloinen näistä vastauksista. Saan lisää varmuutta.

Omat rajat on ollut ennen vaikea säilyttää ja olen hukannut itseäni parisuhteissa. Ne kun on olleet sellaisia, että oli oikeus ja syytä odottaa parempaa.

Silti on ihan hyvä usko, että oikean ihmisen kanssa asiat voi mennä hyvin ja riski kannattaa ottaa. Nyt on sen arvoinen tilanne ja toivon oppineeni kokemuksistani, ihan nuori kun en ole enää. Tuntuu aivan mahtavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän