Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voitan miehen sydämen?

Vierailija
04.01.2020 |

Olemalla oma itseni, mutta entä muuta?

Olen ollut pitkään sinkkuna. Tapasin jokin aika sitten miehen, johon ihastuin heti, ja tunne vaikuttaa olevan molemminpuolinen. Ollaan tavattu pari kertaa ja seuraavat treffit on sovittu.

Kaikki hyvin siis, mutta olen epävarma pitkään yksin oltuani. On vaikea luottaa toiseen, kun ei vielä paljoa tunneta ja uskoa, että tämä on oikeasti totta. Olen saanut pettyä aiemmissa suhteissa ja olen melkein mieluummin ilman kuin petyn aina uudestaan.

Nyt tuntuu pitkästä aikaa siltä, että hänet haluan. Miten en pilaa tätä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vinkkejä:

Vierailija
2/23 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt vielä päätä, että hänet haluat. Tutustukaa ensin ja anna miehen vietellä sinut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi. Voit myös puhua epävarmuudestasi. Ja muista, että maailma ei kaadu, jos tapailu ei jatku. On myös muita ihmisiä tässä maailmassa.

Vierailija
4/23 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu asioista niiden oikeilla nimillä, äläkä jää jumiin vihjailemaan asioista. Itse en miehenä ainakaan enää jaksa pelailla mitään pelejä, vaan tahdon että asiat tehdään selväksi. Älä esitä muuta mitä olet, se on sitä jotakin mikä erottaa jyvät akanoista. Tällä välttyy myös myöhemmiltä pettymyksiltä.

Vierailija
5/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Olette ihania!Onhan mun kysymys jotenkin hölmö, mutta kysyin kuitenkin.

Mitään pelejä en todellakaan pelaile ja olen ollut suorempi kuin koskaan, suorasukainen jopa. Asioista suoraan puhuminen vaatii opettelua ja on se niinkin, että en halua purkaa niin monia asioita puhumalla kuin ehkä moni muu.

Pitää luonnollisesti tutustua ja katsoa, miten sujuu. En tiedä mitä tapahtuu, mutta tämä mies on ainakin ainoa, joka on kiinnostanut vuosiin tai oikeasti näin paljon koskaan.

Ap

Vierailija
6/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin että älä ole sinisilmäinen.

Mies voi olla normaali, mutta voi myös ola paskiainen.

Pidä rajasi, älä niele mitään sellaista käytöstä joka ei arvosta sinua.

Valitse aina itsesi ensin, älä ripustaudu. Jos suhde kestää puoli vuotta, niin siten voi alkaa miehen palvominen jos hän on sen arvoinen.

Naisilla on suuri sydän, emme saa antaa sikojen rikkoa sitä, säästetään sitä sellaiselle joka on sen arvoinen.

Vierailija
7/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Se läksy on opittu jo monta kertaa ja siksikin haluan toimia erilailla kuin ennen ja pelkään jotenkin. Jospa joskus kävisi vähän paremmin.

Ap

Vierailija
8/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suihin ! Varmin tapa päästä miehen sydämeen ja pysyä siellä :) Tämä on laajan empiirisen tutkimukseni tulos. 

N60 v.

Vierailija
9/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsan kautta.

Vierailija
10/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota suihin ! Varmin tapa päästä miehen sydämeen ja pysyä siellä :) Tämä on laajan empiirisen tutkimukseni tulos. 

N60 v.

Nyt täällä on empiirihullukin!

Vierailija
11/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa suuhun ja pildeä jakoon, siitä se lähtee ja kunnon liharuuat pöytään.

Vierailija
12/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouraise haaroista ja kysele vienosti, Mikäs se täältä löytyy :D Ja mies on myyty, takuu varmasti ! 

Vierailija
13/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselta ei miehet vaadi kun isot tissit, anna persettä ja niele m ällit ja mies on sun

Vierailija
14/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat usein piletsua ! Eestä, sivulta ja varsinkin takaapäin, dogistyle on monen miehen lempi asento ! 

Vierailija
15/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausten perusteella ei pelkästään miehen aivot vaan myös sydän on alapäässä. Joillain miehillä ei vaan ole toivoa.

Vierailija
16/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastausten perusteella ei pelkästään miehen aivot vaan myös sydän on alapäässä. Joillain miehillä ei vaan ole toivoa.

Vastauksestasi on vaikea päätellä tarkoitatko kaikkia vai vain joitakin miehiä.

Vierailija
17/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä syyllistää siitä että haluaa seksiä. Miehet vain on seksin suhteen paljon suorempia ja rehellisempiä. 

Jos oikeasti haluaa miehen niin tarjoa sille seksiä, seksiä ja seksiä. Tärkein ensin ja sitten voi puhua kaikesta muustakin.

Vierailija
18/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mielelläni, siinä ei ole ongelmaa. Tämähän alkaa kuulostaa aina vaan paremmalta :)

Ap

Vierailija
19/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N60 v.

Tuon aika on myöhemmin, ei nyt.

Vierailija
20/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat usein piletsua ! Eestä, sivulta ja varsinkin takaapäin, dogistyle on monen miehen lempi asento ! 

Dogi voi olla miehen mutta ei välttämättä naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä